بازدید 7475

سخنان آیت‌الله جوادی‌آملی در نماز عید فطر

یکی از مراجع عظام تقلید گفت: عید سعید فطر یکی از ایام‌اللهی است که خداوند متعال در این روز به بندگان خاص خود اجر و پاداش معنوی اعطا می‌کند.
کد خبر: ۵۱۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 18 July 2015
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: عید سعید فطر یکی از ایام‌اللهی است که خداوند متعال در این روز به بندگان خاص خود اجر و پاداش معنوی اعطا می‌کند.

به گزارش فارس آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در روستای احمدآباد دماوند با تبریک فرارسیدن این عید مبارک اظهار کرد: روز عید فطر، از ایام‌الله است که خداوند متعال پاداش یک ماه بندگی بندگان خاص خود را در این روز به آنها اعطا می‌کند.

وی افزود: امیدواریم این روز، بهترین اجر و پاداش خداوند متعال که ایمان کامل و عاقبت‌بخیری در دنیاست به همه مسلمانان داده شود.

این مرجع تقلید عالی‌قدر جهان اسلام با اشاره به خصوصیات نماز عید فطر تصریح کرد: زمان حرکت خود از منزل به سوی مصلای نماز عید فطر را لحظه خروج خود از قبر تصور کنید؛ حضرت امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند زمانی که از منزل به سمت مصلای نماز حرکت می‌کنید را این‌طور در نظر بگیرید که تازه احیا شده‌اید.

جوادی‌‌آملی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان، ماه احیای انسان‌هاست، گفت: در شب قدر که شب احیاست، باید به حیات انسانی دست پیدا کرد؛ انسان‌ها هنگام نماز خواندن و خطبه‌‌ها باید زندگی سالانه خود را بررسی کنند که چگونه بتوانند آن را در طول سال ادامه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار