بازدید 10685

ورود میلیونی مسافران به گیلان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از شوک ورود میلیونی مسافران در تعطیلات عید فطر از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵ 17 July 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان از شوک ورود میلیونی مسافران در تعطیلات عید فطر از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به این استان خبر داد.

به گزارش فارس، حجت شعبانپور امشب در جریان بازدید از محورهای مواصلاتی و تاسیسات گردشگری گیلان با اشاره به تعطیلات عید فطر اظهار کرد: حجم انبوه ورود مسافران به استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی از شوک ورود میلیونی مسافران از بعد از ظهر چهارشنبه هفته جاری به گیلان خبر داد و افزود: حجم انبوه مسافران تا یکشنبه هفته آینده در استان حضور دارند.

شعبانپور با بیان اینکه تلفات جاده‌ای سفر را به کام مسافران تلخ می‌کند، تصریح کرد: کمیسیون ایمنی راه با عضویت پلیس راه و راهور، راه و شهرسازی، فوریت‌های پزشکی، هلال‌احمر و ... در گیلان تشکیل شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر پایش جاده‌ها توسط دستگاه‌های متولی در راستای کاهش تلفات جاده‌ای تاکید کرد و گفت: سال‌های 92 و 93 توانستیم به اهداف ترسیم شده در برنامه برسیم و کاهش قابل ملاحظه تلفات جاده‌ای را در استان داشتیم.

وی با اشاره به وجود دو گلوگاه در جاده‌های گیلان، بیان کرد: وجود گلوگاه‌ها عبور و مرور در جاده‌ها را مختل می‌کند و مسیر 20 دقیقه‌ای تا هفت ساعت طول می‌کشد.

شعبانپور به برطرف کردن 70 درصد از مشکل مسیر منجیل با تلاش اداره کل راه و شهرسازی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مسیر مذکور هنوز به عنوان گلوگاه مطرح است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه مشکل امامزاده هاشم (ع) هنوز برطرف نشده است، خاطرنشان کرد: مسافران هنگام خروج از استان برای خرید در منطقه امامزاده هاشم (ع) توقف می‌کنند و ترافیک تا دانشگاه گیلان ادامه پیدا می‌کنند.

وی خواستار تلاش دستگاه‌های متولی در کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی گیلان شد و خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته موضوع مذکور در استان تمرین شده است.

شعبانپور با تاکید بر توجه ویژه به نمازخانه‌های جاده‌ای و درون شهری گیلان، اظهار کرد: گروه پایش نمازخانه‌ها باید در استان تشکیل شود.

*خانه‌های اجاره‌ای غیرمجاز در گیلان پلمب شود

مدیرعامل جامعه هتل‌داران گیلان نیز در جریان بازدید مذکور به وضعیت خانه‌های غیرمجاز اجاره‌ای اشاره کرد و گفت: وجود خانه‌های غیرمجاز و خانه‌های مسافر دو موضوع جدا از همدیگر است.

جواد عباسی خواستار پلمب خانه‌های غیرمجاز اجاره‌ای در گیلان شد و افزود: برخورد با خانه‌های غیرمجاز باید حقوقی تلقی شود و نیازی به دستور دادستانی نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست