بازدید 3512
۲

پیراهن مجیدی بر تن کرار جاسم

پوشید پیراهن شماره هفت توسط کرار جاسم واکنش بعضی از هواداران استقلال را به همراه داشته است.
کد خبر: ۵۱۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 16 July 2015

به گزارش بولتن نیوز؛ پیراهن شماره " 7 "استقلال بر تن کرار جاسم.بازیکن حاشیه ساز آبی ها که به خاطر به تفاهم نرسیدن بر سر مسائل مالی در تمرینت این تیم شرکت نمی کرد یکی دو روزی است که به اردوی کردان رفته و دارد با بقیه بازیکنان تمرین می کند.

این اتفاق در حالی افتاده است که کرار در تمرینات کاوری به تن می کند که روی شماره " 7 " درج شده است.شماره هفتی که سالها بر تن یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال یعنی فرهاد مجیدی بوده است.آیا کرار در لیگ برتر پانزدهم این بازین عراقی شماره 7 را خواهد پوشید؟

از گوشه و کنار خبر می رسد که جاسم حتی با فرزاد مجیدی برادر فرهاد هم تماس گرفته و از او خواسته تا اگر فرهاد مجیدیاجازه می دهد او در لیگ برتر پانزدهم پیراهن شماره "7 " را بپوشد.به نظر فرهاد هم پاسخ مثبت به این درخواست کرار داده و گفته که هیچ مشکلی برای این اتفاق نیست.

این بازیکن حتی با مسئولان استقلال هم دراین زمینه صحبت کرده و به نظر آنها هم با این تصمیم موافق هستند که شماره 13 فصل قبل استقلال، در لیگ برتر پانزدهم شماره "7 "را بپوشد.اما پوشیدن شماره فرهاد مجیدی چندان هم به مزاج هواداران او خوش نیامده.کرار که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکسی با پیراهن شماه هفت منتشر کرده با واکنش تند هواداران روبرو شده ات.خیلی از آنها با انتشار پیام زیر عکس کرار نوشته اند که شما "7 " یک شماره مقدس است و هر بازیکنی نمی تواند آن را بر تن کند.

هنوز چیزی مشخص نیست و بدن شک کرار در لیگ برتر پانزدهم با پوشیدن پیراهن فرهاد مجیدی هم وظیفه سنگین تری دارد و احتمالا هم باید منتظر شعارهای آنهاهایی که مجیدی را دوست دارند باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
متنفرم از ادم
اتفاقا خیلی چیزاشون شبیه همه
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار