بازدید 2543
۲
دبیر فدراسیون هندبال:

جمالی برای تیم ملی شرط نگذاشته است

کد خبر: ۵۱۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 11 July 2015
دبیر فدراسیون هندبال ایران با تاکید بر اینکه هیچ کس نمی‌تواند برای پیوستن به تیم ملی شرط بگذارد، گفت: ایمان جمالی بازیکن با اخلاقی است و بعد از رفع مصدومیت به اردوی تیم ملی ملحق می شود.

فرامرز می آبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اردوی تیم ملی از فردا در تهران آغاز می شود. همه بازیکنان با آمادگی در اردو شرکت می کنند. البته موسوی در اردوی تیم باشگاهی اش در کشور رومانی است. ایمان جمالی هم به کشور بازگشته اما فعلا به درمان مصدومیتش مشغول است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال پیوستن جمالی به تیم ملی با وجود اخذ تبعیت از کشور مجارستان گفت: من هرگونه مشکل را برای حضور ایمان جمالی در اردوی تیم ملی، شدیدا رد می‌کنم. او هیچ گاه برای تیم ملی کشور دیگری بازی نکرده و تنها برای سهولت در رفت و آمد پاسپورت مجارستان را گرفته است. در حال حاضر جمالی از مصدومیت مزمن زانو رنج می برد و ابراز آمادگی کرده بعد از رفع مصدومیت به اردوی تیم ملی بپیوندد.

دبیر فدراسیون هندبال ایران یادآور شد: ایمان جمالی بازیکن خوب و با اخلاقی است اما در گذشته از برخورد برخی مسئولان و رسانه ها ناراحت شده بود. شاید هم بتوان به او حق داد. به هر حال جمالی یکی از لژیونرهای مطرح ایران و اعتبار هندبال ما در اروپاست. او از بی توجهی ها ناراحت بود.

می آبادی با تکذیب هرگونه پیش شرط جمالی برای پیوستن به تیم ملی گفت: هیچ کس نمی تواند برای پیوستن به تیم ملی شرط بگذارد. جمالی هم بسیار با اخلاق تر از این حرف هاست و هیچ گاه هم درگیر حاشیه های این شکلی نمی شود. همانطور که گفتم او فقط قدری از برخورد مسئولان قبلی فدراسیون و رسانه ها ناراحت بود. موضوع دیگری وجود نداشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
چرا دروغ ميگيد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار