بازدید 2942

ضرورت حمایت از تغییرات مدیریتی شستا

کد خبر: ۵۱۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 07 July 2015
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به تغییرات مدیریتی در شرکت شستا گفت: انتصاب محمد سعیدی به عنوان مدیرعامل شستا که از سابقه فعالیت در این شرکت برخوردار است، اقدام مثبتی بوده که می تواند مجموعه اقتصادی شستا را متحول کند البته باید سازمان ها و دستگاه‌های دیگر نیز حمایت‌های لازم را به عمل آورند.

ابراهیم نکو درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره انتصاب مدیرعامل جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: با توجه به فعالیت‌های شرکت شستا درحوزه‌های سرمایه گذاری و همچنین مشارکت این شرکت در فعالیت‌های اقتصادی، تولیدی، بازرگانی و  خدماتی کشور این ضرورت احساس می شد که باید از یک مدیر جدید بسیار توانا در این شرکت مهم استفاده کرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: تغییرات مدیریتی درشرکت شستا اقدام مهمی بوده که می تواند زمینه را برای پیشرفت شرکت شستا، فراهم کند.

نکو تصریح کرد: انتصاب "محمد سعیدی" به عنوان مدیرعامل شستا که از سابقه فعالیت در این شرکت برخوردار است، اقدام مثبتی بوده که می تواند مجموعه اقتصادی شستا را متحول کند؛البته باید سازمان‌ها و دستگاه های دیگر نیز حمایت های لازم را به عمل آورند.

این نماینده مردم درمجلس نهم افزود: مدیرعامل جدید شستا از مدیران و کارشناسان زبده است که با توجه به حضور چند ساله دراین شرکت بزرگ،می تواند آسیب شناسی کند، بنابراین انتخاب خوبی صورت گرفته است.

نکو تصریح کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با فراهم آوردن زمینه تغییرات مدیریتی در شستا، گام مثبتی را برای موفقیت این شرکت برداشته؛البته در کنار این کار باید اقدامات اقتصادی و حمایتی لازم صورت گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: باید به مدیریت جدید شستا کمک شود تا در پیشرفت اقتصادی این شرکت تاثیرگذار موفق باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی