بازدید 24808
توصیه به خانم ها؛

عادت هایی که شما را جذاب و زیبا خواهد کرد

اصلا لازم نیست بدنبال راهنماهای بی موردی باشید که چطور جذاب بنظر برسید، در عوض روی برخی از عادات روزمره‌تان تمرکز کنید.
کد خبر: ۵۱۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۰ 06 July 2015
اصلا لازم نیست بدنبال راهنماهای بی موردی باشید که چطور جذاب بنظر برسید، در عوض روی برخی از عادات روزمره‌تان تمرکز کنید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،اصلا لازم نیست بدنبال راهنماهای بی موردی باشید که چطور جذاب بنظر برسید، در عوض روی برخی از عادات روزمره‌تان تمرکز کنید، عاداتی که فوق‌العاده شما را جذاب و زیبا خواهد کرد.

پس بیایید باهم ببینیم چه چیزهایی می‌تواند یک زن را جذاب و دوست داشتنی کند!

 ۱. ورزش کنید و سالم باشید                               

برای اینکه جذاب باشید، علاوه بر اینکه روحیه‌ی خوبی دارید، باید فیزیک بدنی جذابی هم داشته باشید. یک بدن سالم، اولین علامت یک زن سالم و جذاب است. بخشی از برنامه‌ی روزانه‌تان را برای رفتن به باشگاه اختصاص دهید تا چند کیلو اضافه وزنتان را از بین ببرید. اهدافی قابل دست‌یابی برای خودتان تعیین کنید و از هیچ تلاشی برای رسیدن به بدنی سالم دریغ نکنید.

۲. بهداشت را رعایت کنید                                   

بهداشت یک زن‌، در جذاب بنظر رسیدنش نقش خیلی مهمی ایفا می‌کند. پس بهداشتی باشید و برای دوش روزانه، بهداشت دهان و دندان، شادابی و خوشبو بودنتان وقت بگذارید و تمرین کنید. یک شیشه‌ی عطر کوچک یا یک دئودورانت زنانه در کیفتان داشته باشید و در روزهای گرم سال یا روزهایی که خیلی فعالیت دارید از آن استفاده کنید.

۳. بیشتر بخندید                           

یک لبخند زیبا، علامت انحصاری یک زن است، نکته‌ی جالبش اینجاست که شما تنها با بیشتر خندیدن می‌توانید جذاب بنظر برسید! در گروه دخترانی نباشید که همیشه اخمالو و بد اخلاق هستند و قیافه‌شان شکل فیلسوف‌هاست! اجازه دهید احساساتتان حرف بزند و سعی کنید تا با لبخند همه را مجذوب خودتان کنید.

  ۴. مراقب پوستتان باشید                                    

از اینکه یک زن چقدر از پوستش مراقبت می‌کند، می‌شود خیلی چیزها فهمید! برای اینکه جذاب‌تر باشید به خودتان قول دهید هر کاری از دستتان بر می‌آید انجام دهید تا پوستتان نرم و ابریشمی و سالم باشد. روزتان را با شستشوی صورتتان آغاز کنید و تا آنجایی که می‌شود سعی کنید از لوازم آرایش طبیعی استفاده نمایید.

قبل از اینکه به رختخواب بروید، آرایشتان را پاک کنید تا منافذ پوستتان بتوانند در طول شب تنفس کنند. این روتین را برای مدتی تکرار کنید و هر چند وقت یکبار از پوستتان رویه سایی کرده و از مرطوب کننده و انواع ماسک‌های طبیعی استفاده کنید.

۵. لباس‌های مرسوم و مد روز بپوشید                           

پوشاک نقش مهمی در زندگی زنان ایفا می‌کند. در حقیقت جذابیت یک زن بدون لباس‌های دخترانه و زیبا ناقص است. راه حل اینکه چطور همیشه طبق مد روز پیش بروید این است که خرید کردنتان را وسعت دهید، بدین معنی که هر چیزی که می‌خواهید را یک مرتبه نخرید!

مرتبا به فروشگاه‌ها سر بزنید تا بتوانید از آخرین کپ لباس‌ها، طرح‌های جدید صندل، لوازم‌های تزئینی مد روز و دیگر پوشش‌های مرسوم با خبر باشید

۶. روتین منظمی برای حذف موهای بدن داشته باشید                                

مطابق با اکثر مجلات و منابع مد و فشن، اگر یک زن امروزی می‌خواهد جذاب بنظر برسد، باید روتین منظمی برای حذف موهای بدنش داشته باشد. می‌توانید با مراجعه‌ی دوره‌ای به سالن‌های زیبایی، یا استفاده از انواع راهها و سبک‌های حذف موها در خانه، همشه بدنتان را بی مو نگاه دارید.

۷. گستاخ نباشید!                         

اگر با اطرافیانتان بی‌ادب یا گستاخ باشید، از چشم دیگران خواهید افتاد. از طرف دیگر، اگر انسان خوش برخورد و مهربانی باشید، اتفاقاً جذاب‌تر از قبل خواهید شد. بدین شکل دوست‌داشتنی و نزدیک‌شدنی‌تر خواهید شد، مواردی که برای جذابیت حرف اول را می‌زنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی