بازدید 7324

جوابیه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان

ان شاء ا... امید است با تخصیص اعتبارات سال 94 خرید و اجرای مابقی خط انتقال زهک به میلک هیرمند در سیاست های اجرایی سال 94 این شرکت بوده و امید است تا بهار 1395 مشکل آبرسانی به میلک و هیرمند بطور کامل مرتفع گردد.
کد خبر: ۵۱۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 05 July 2015
در پی درج خبری با عنوان «کار به جایی رسیده که مسئولان هم همنوا با مردم گلایه می‌کنند!» شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان جوابیه‌ای ارسال کرد که وفق قانون مطبوعات عینا درج می‌گردد.

به گزارش «تابناک»، در این جوابیه که به امضای میثم سلیمانی، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی این شرکت رسیده، آمده:

یکی از پروژه‌های در دست اجرای شرکت آبفای سیستان و بلوچستان، تأمین آب شرب و بهداشتی جمعیت تحت پوشش شهری منطقه سیستان که شامل شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون، علی اکبر، نیمروز و بنجار می‌باشد که در این راستا مطالعات و عملیات اجرایی از سال 1387 آغاز گردیده است. این طرح عظیم شامل احداث آبگیر و تصفیه خانه به ظرفیت 2050 لیتر بر ثانیه، 160 کیلومتر خط انتقال، 64000 مترمکعب مخزن و 7 باب ایستگاه پمپاژ جهت تأمین آب مورد نیاز برای افق 1415 می‌باشد. در حال حاضر بیش از 80% عملیات اجرایی این طرح به اتمام رسیده به طوری که 65 درصد جمعیت تحت پوشش شهری که مشترکین شهر زابل می‌باشند از آب تصفیه شده بهداشتی بهره‌مند هستند.

عملیات آبرسانی به شهرهای دیگر منطقه در حال انجام بوده که شهرهای هامون، علی اکبر، ادیمی و زهک تا هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. در خصوص محدوده شهری هیرمند با توجه به اعتبارات تخصیص یافته عملیات خرید و اجرای لوله گذاری از زهک به میلک و هیرمند و احداث مخزن 5000 متر مکعبی در سال 90 آغاز و با توجه به حجم اعتبارات مخزن 5000 مترمکعبی شهر هیرمند احداث و آماده بهره برداری می‌باشد. از 37 کیلومتر خط انتقال آب از زهک به هیرمند 18 کیلومتر اجرا شده است. پیمانکار عملیات اجرایی احداث ایستگاه پمپاژ هیرمند و تجهیزات الکترومکانیکال مربوطه انتخاب و طی هفته آتی تجهیز کارگاه انجام خواهد شد.

ان شاء ا... امید است با تخصیص اعتبارات سال 94 خرید و اجرای مابقی خط انتقال زهک به میلک هیرمند در سیاست های اجرایی سال 94 این شرکت بوده و امید است تا بهار 1395 مشکل آبرسانی به میلک و هیرمند بطور کامل مرتفع گردد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی