بازدید 1322

لزوم وحدت حول محورمذاکرات هسته ای

کد خبر: ۵۱۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 04 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه با اظهارات تخریبی نمی توان وحدتی در کشور کشور ایجاد کرد گفت:‌ همه باید در جهت ایجاد وحدت حرکت کنند.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خانه ملت، درباره انتقادات رییس مجلس نسبت به موضوع هسته ای و لزوم وحدت و همدلی در کشور گفت:‌ رهبر انقلاب به صراحت از تیم مذاکره کننده حمایت می کنند و فرمایشات ایشان در این زمینه کاملا شفاف است.

وی ادامه داد: زمانیکه رهبری به صراحت دفاع و حمایت می کنند قطعا تعارف نبوده و براساس مصلحت  و ملاحظات سیاسی نیست،ایشان بعد از برگزاری دهها جلسه مذاکرات به این مرحله رسیده و از اعتماد نسبت به تیم مذاکره کننده می گویند بنابراین مدعیان پیروی از ایشان باید تمکین کنند و اظهارات نسنجیده درباره مذاکرات نداشته باشند و در جهت فرمایشات رهبری حرکت کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس تصریح کرد: علیرغم اینکه سنای آمریکا برخی مواقع مطالبی را علیه مذاکرات می گوید اماعملا همه آنها از تیم مذاکره کننده کشورشان حمایت می کنند و حتی اقداماتی در جهت تقویت تیم مذاکره کننده کشورشان می کنند.گاهی بیش از یکصد نفرهمراه سیاستمداران وزارت خارجه هستند که دلیلی بر حمایت آنهاست.

به گفته وی هر چند ممکن است آنها اظهاراتی را نیز در جهت افزایش قدرت چانه زنی مطرح کنند اما هیچ زمانی جان کری را متهم به خیانت نمی کنند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه با تاکید بر اینکه با اظهارات تخریبی نمی توان وحدتی در کشور کشور ایجاد کرد گفت:‌ همه باید در جهت ایجاد وحدت حرکت کنند و در شرایط فعلی باید حول محور مذاکرات وحدت ایجاد شود و موضع گیری ها و اظهارات بهم نزدیک شود.

وی معتقد است اظهارات تخریبی کمکی به حل مشکلات نمی کند و به اختلافات دامن خواهد زد.

گفتنی است دکترعلی لاریجانی در همایش روز ملی صنعت و معدن استان قم گفت: کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت بوده و برخی انتقادها نسبت به عملکرد تیم مذاکره کننده غلط است.

وی همچنین اظهار داشت: در مسائل بین المللی بویژه پرونده هسته‌ای نسبتا مشکلاتی وجود دارد و تلاش می شود که این موضوعات حل شود اما شاهد هستیم برخی افراد به زعم خودشان براساس وظیفه شرعی در منافع ملی حرف‌هایی می‌زنند که غلط است حال این سوال پیش می‌آید که چرا برخی افراد با اظهارات نسنجیده اذهان را تخریب می کنند.

 لاریجانی با بیان اینکه کشور در شرایط کنونی نیازمند وحدت و همدلی است، گفت: قطعا با اظهارات تند و تخریبی نمی‌توان وحدت را در کشور ایجاد کرد، از این رو در شرایط کنونی باید حرف رهبری را گوش کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار