بازدید 5764
۳

کینه‌های رحمتی، دردسر جدید استقلال

آندرانیک تیموریان بخاطر شرایط مالی استقلال، علاقه چندانی به حضور در این تیم ندارد و مشکلات بین رحمتی و نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی را هم از استقلال دور کرده است.
کد خبر: ۵۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 04 July 2015
به گزارش آی اسپورت؛  در دنیای فوتبال، همیشه دشمن دشمن من، دوست من نیست. جواد نکونام و مهدی رحمتی دو مخالف بزرگ قلعه‌نویی هم نمونه بارز این ماجرا هستند. پرویز مظلومی بعد از بازگشت به استقلال می‌خواست همه مخالفان ژنرال را در تیمش جمع کند اما رحمتی علاوه بر قلعه‌نویی، لیست سیاهی طولانی دارد. نکونام بعد از قلعه‌نویی و کی‌روش، صدرنشین لیست سیاه رحمتی است. دروازه‌بان استقلال مستقیم و غیرمستقیم نکونام را عامل دوری‌اش از تیم ملی می‌داند و اصلا دلش نمی‌خواهد دوباره با او کار کند.

مظلومی در این مدت با هزار زحمت، رحمتی و طالب‌لو را کنار هم نگه داشته اما بحث نکونام متفاوت است. رحمتی و نکونام آنقدر رابطه تیره‌ای دارند که بعد از جذب رحمتی مظلومی دیگر با نکونام تماس نگرفت. موضوعی که نکونام در مصاحبه آخرش حسابی از آن انتقاد کرد. مظلومی قبل از تماس با هر بازیکنی برای حضور در استقلال باید اول لیست سیاه رحمتی را چک کند. لیستی طولانی که شاید برای استقلال لیگ پانزدهم دردسرساز شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
به همین خاطر امیر قلعه نویی انداختش بیرون.
فرگوسن ایران = امیر قلعه نویی
رحمتی بازیکن خوبی است لطفاحاشیه درست نکنید
بزرگترین اشتباه مظلومی آوردن رحمتی به استقلال بود. فقط حاشیه دارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار