بازدید 3454

شگفتی ویمبلدون :مسابقه‌ای که 10-10 مساوی شد

با شروع دور سوم مسابقات ویمبلدون از روز گذشته مدعیان قهرمانی حریفان خود را پشت سر گذاشتند در زمین اصلی ابتدا نواک جوویچ به مصاف حریف استرالیایی خود برنارد تامیک رفت در سه ست پیاپی با نتیجه 6–3, 6–3, 6–3 از سد این حریف خود گذشت.
کد خبر: ۵۱۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 04 July 2015

به گزارش تابناک؛ با شروع دور سوم مسابقات ویمبلدون از روز گذشته مدعیان قهرمانی حریفان خود را پشت سر گذاشتند. در زمین اصلی ابتدا نواک جوویچ به مصاف حریف استرالیایی خود برنارد تامیک رفت که در سه ست پیاپی با نتیجه  6–3, 6–3, 6–3 از سد این حریف خود گذشت و جزو اولین کسانی شد که به دور چهارم این مسابقات راه یافته‌اند. در بخش زنان نیز پس از مسابقه جکوویچ با برنارد تامیک، سرنا ویلیامز تنیسور شماره یک جهان به مصاف هتر واتسون بریتانیایی رفت و در یک مسابقه جذاب توانست امید قهرمانی کشور میزبان را با نتیجه6–2, 4–6, 7–5 شکست دهد. در زمین اول مسابقه نیز ماریا شاراپوا از دیگر مدعیان قهرمانی توانست ایرنا کاملیا بگو را تنها در دو ست و با نتیجه 6–4, 6–3 به راحتی شکست دهد. اما جالب‌ترین بخش مسابقات روز گذشته در زمین اول بود جایی که مارین چیلچ تنیسور شماره 9 جهان با جان اینسر از آمریکا روبه رو شد و پس از تلاش در 5 ست، مسابقه این دو با نتیجه 10-10 مساوی شد و به خاطر تاریک شدن هوا و نبود نور افکن در این زمین مسابقه به تعیق افتاد و ادامه مسابقه به امروز موکول شد.
اولین شگفتی ویمبلدون :مسابقه‌ای که 10-10 مساوی شد

اما در مهمترین بازی های امروز راجر فدرر در زمین اصلی به مصاف ساموئل گروت از استرالیا می‌رود، اندی ماری با آندریا سپی بازی می‌کند و ادامه مسابقه به تعویق افتاده ارین چیلچ با جان اینسر پیگیری خواهد شد. در بخش زنان نیز پترا کویتوا تنیسور شماره دو جهان به مصاف یلنا یانکوویچ  از ایتالیا می‌رود و ویکتوریا آزارنکا با کامیلیا گیرگوگی بازی خواهد کرد. 
در ادامه نتایج مسابقات اصلی روز گذشته و مهمترین مسابقات امروز را شاهد باشد :



اولین شگفتی ویمبلدون :مسابقه‌ای که 10-10 مساوی شد


اولین شگفتی ویمبلدون :مسابقه‌ای که 10-10 مساوی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی