بازدید 2851

برپایی كارگاه روزنامه‌نگاري رايگان

مهلت ثبت نام در كارگاه رايگان روزنامه نگاري تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد
کد خبر: ۵۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱ 01 July 2015
مهلت ثبت نام در كارگاه رايگان روزنامه نگاري تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد

به گزارش تابناك،  دبیر اجرائی اولین کارگاه روزنامه نگاری ویژه دانشجویان و طلاب از تمدید مهلت ثبت نام در این کارگاه آموزشی تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید بهشتی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به تمهیدات صورت گرفته، دانشجویان و طلاب 18 تا 28 سال بمنظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، به  محل برگزاری این نمایشگاه واقع در باغ موزه دفاع مقدس مراجعه کنند.
برپایی كارگاه روزنامه‌نگاري رايگان
بنا بر این گزارش دانشجویان و طلاب علاقمند همچنین می توانند تعداد 4 اثر از آثار منتشر شده یا نشده خود را همراه با مشخصات کامل فردی همراه با کد ملی، تحصیلات و محل تحصیل، تلفن و نشانی منزل) به همراه دو قطعه عکس پرسنلی به صندوق پستی 338 - 17185 و یا پست الكترونيك qpress94@gmail.com ارسال نمایند.

بنابر اعلام معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از کارشناسی اولیه آثار دريافتي و مصاحبه حضوری از داوطلبان، کارگاه روزنامه نگاری با حضور برگزیدگان مرحله اول، برگزار خواهد شد.

این کارگاه یک ماهه به صورت رایگان و با حضور بهترین اساتید روزنامه نگاری کشور در مردادماه امسال برگزار می شود.  در پایان دوره، به دانش پذیران گواهی معتبر اعطا و از ایشان در مجموعه های تحت مدیریت معاونت قرآنی استفاده خواهد شد.

برپایی كارگاه روزنامه‌نگاري رايگان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار