بازدید 46123

رامبد جوان: سلام هف هشتاد

کد خبر: ۵۱۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 01 July 2015
خندوانه، برنامه شاد و پرطرفدار این روزهای تلویزیون که هر شب  ساعت19:30 از شبکه نسیم با اجرای رامبد جوان مهمان خانه های مردم است با پشتیبانی سامانه هف هشتاد(#780*) تا پایان ادامه خواهد داد.

رامبد جوان در برنامه روز پنجم خرداد بطور رسمی سامانه هف هشتاد(#780*) را با شعار "بزن شارژشی" به عنوان حامی جدید برنامه خندوانه معرفی کرد و گفت از این پس در خندوانه از #780* استفاده خواهیم نمود.
 
هف هشتاد(#780*) پس از حضور فعال و موفق در عرصه های فرهنگی(مثل حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) و فعالیت های ورزشی(تشکیل تیم ستارگان هف هشتاد متشکل از برخی هنرمندان و بازیکنان محبوب و مشهور کشور) این بار با حضور و پشتیبانی از برنامه موفق خندوانه قصد دارد تا قدمی بلند در حوزه فرهنگ بردارد.

کلیه کاربران #780* با شماره گیری رایگان این کد می توانند علاوه بر خرید شارژ(همراه اول، ایرانسل و رایتل) برای سیم کارت های خود و دیگران، پرداخت قبوض و دریافت موجودی کارت¬ های بانکی، با شرکت در مسابقه‌ها و قرعه‌کشی‌های مختلف این سامانه، محیط شاد و پرهیجانی را تجربه کرده و از جوایز متنوع بهره مند گردند. جوایز هفتگی #780* شامل انواع موبایل، تبلت و لپ تاپ، شارژ رایگان، و... بوده که به افراد برنده اهدا می شود.
همچنین جایزه ویژه #780* یک دستگاه خودرو سانتافه 2015 است که در تاریخ 22 مردادماه بین کاربران این سامانه قرعه کشی شده و به برنده خوش شانس تعلق خواهد گرفت. لازم به ذکر است تاکنون قرعه کشی یک خودروی پژو206 و یک خودروی اسپورتیج انجام شده و جوایز به نفرات برنده اهدا گردیده است(فیلم و عکس مراسم قرعه کشی و اهدای جوایز در سایت www.780.ir قابل مشاهده می باشد)

لازم به ذکر است علاقه مندان به حضور در برنامه خندوانه می توانند بطور رایگان با شماره گیری کد #780* و ورود به منوی خندوانه، برای حضور در این برنامه ثبت نام کنند. منتظر حضورتان هستیم...
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار