بازدید 2193
۱
علی آبادی:

تصمیم‌گیری در خصوص سوریان باید با منطق و دوراندیشی باشد

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی تاکید کرد هر تصمیمی که برای سوریان اتخاذ می شود باید با توجه به جایگاه او و همچنین رعایت دوراندیشی و منطق صورت گیرد.
کد خبر: ۵۱۳۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳ 01 July 2015
عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی تاکید کرد هر تصمیمی که برای سوریان اتخاذ می شود باید با توجه به جایگاه او و همچنین رعایت دوراندیشی و منطق صورت گیرد.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید هر چه سریعتر در خصوص حمید سوریان تصمیم گیری درستی صورت گیرد اظهار داشت: این قهرمان بزرگ و پر افتخار هم اکنون در شرایطی است که باید از سوی فدراسیون کشتی و شورای فنی در مسیر درست قرار گیرد تا بتوان همچنان از تجربه و پتانسیل او استفاده کرد. اینکه بگوییم چون سوریان به یک مساله ای بی توجهی کرده پس باید بطور کامل تا مدتها از هر فعالیتی حذف و محروم شود که تصمیم درستی نیست.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب شورای فنی با همفکری و مشورت کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی تصمیم گرفت سوریان را همچنان به اردوهای آماده سازی دعوت کند تا این قهرمان پرافتخار همچنان در امادگی ایده آلی قرار داشته باشد. مطمئنا هرگاه نیاز بود که وی به میدان برود و همچون همیشه افتخارآفرینی کند، باید آمادگی و شرایط لازم را داشته باشد.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ خاطر نشان کرد: هیچگاه نمی توان با یک قهرمان المپیک و جهان طوری رفتار کرد که او از ادامه کار دلزده و ناامید شود. سوریان حتی به تازگی اعلام کرده هرگاه لازم باشد همچون یک سرباز در خدمت تیم ملی است، در نتیجه باید از این انگیزه و اشتیاق او بهترین استفاده را کرد.

عضو شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی در خاتمه افزود: بزودی اعضای شورای فنی باید در این خصوص تصمیم گیری کند، چراکه معتقدم سوریان همچنان می تواند برای کشتی ایران افتخار کسب کرده و حتی تا المپیک بعدی در اوج باشد. البته در این مساله مشروط بر حفظ و رعایت قانون است که باید همیشه مورد توجه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاید بعضیا بگن چرا اینا با انتخابی تیم ملی مشکل دارن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی