بازدید 11851

چوبه دار؛ فرجام ٢ جنایت در ١٧ روز

کد خبر: ۵۱۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 01 July 2015
مردی جوان که دو نفر را به فاصله ١٧ روز به قتل رسانده ‌بود، بعد از محاکمه در دادگاه کیفری شماره یک به دو بار قصاص محکوم شد.

به گزارش شرق، متهم جوان که سعید نام‌ دارد، اولین قتل را بهمن سال ٩١ انجام داد و بعد از کشتن جوانی به‎نام کوروش، از محل متواری شد.

 درحالی‌که مأموران پلیس او را تعقیب می‌کردند، ١٧ روز بعد دوباره به پلیس گزارش شد جوانی دیگر به‌نام امیر نیز با ضربه چاقوی سعید به قتل رسیده ‌است. از‌آنجا‌که شاهدان پرونده از مخفیگاه متهم خبر داشتند، پلیس را در جریان قرار دادند به‌این‌ترتیب مأموران با توجه به مدارک به‌دست‌آمده سعید را شناسایی و بازداشت کردند. متهم جوان در بازجویی‌ها اعتراف کرد هر دو قتل را انجام داده است، اما خودش با مقتولان درگیری نداشته و به‌خاطر دوستانش دست به قتل زده‌ است.

متهم گفت: در اولین قتل به‌همراه دوستم پیام سراغ کوروش رفتیم. پیام به من گفته‌ بود کوروش دو بلند‌گو از او گرفته است و برنمی‌گرداند. از من خواست کمکش کنم بلندگوها را برگرداند. من هم قبول کردم. با پیام همراه شدم، البته قصدمان این نبود او را بکشیم. وقتی پیام به کوروش گفت بلندگوها را پس بده، او قبول نکرد و این‌طور شد که من و کوروش درگیر شدیم و من یک ضربه قمه به بدنش زدم و باعث مرگش شد. بعد از محل فرار کردیم. بعد از این قتل، قرار شد همراه یکی از دوستانم به شمال برویم، اما قبل از سفر دوستم با فردی که از او طلب داشت درگیر شد.

متهم ادامه ‌داد: درگیری بالا گرفت و من هم با زدن ضربه‌ای به امیر، او را به قتل رساندم. پرونده با پایان تحقیقات و صدور کیفرخواست، برای رسیدگی به شعبه ٧١ وقت دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم بعد از اینکه اولیایِ‌دم هر دو مقتول درخواست قصاص خود را مطرح کردند، برای دفاع از خود در جایگاه حاضر شد و هر دو اتهام را قبول کرد، اما گفت قصد کشتن کسی را نداشته است و فقط می‌خواسته به آنها ضربه‌ای بزند.

با پایان جلسه رسیدگی، قضات رسیدگی‌کننده رأی به دو بار قصاص متهم دادند، اما زمانی‌که متهم به رأی صادرشده اعتراض کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه ١٣ دیوان‌عالی کشور رفت، هیأت قضات اعلام کردند ازآنجایی‌که یکی از شاهدان عنوان کرده است ضارب مقتول دوم کسی دیگر بوده ‌است، پس رأی صادرشده برای این پرونده نقض می‌شود و باید تحقیقات بیشتری انجام گیرد. روز گذشته در شعبه دو دادگاه کیفری‌ استان تهران، رسیدگی به این پرونده برای بار دوم آغاز شد. متهم بعد از اولیایِ‌دم، که یک‌بار دیگر درخواست قصاص کردند، در جایگاه حاضر شد و اتهامات خود را قبول کرد.

زمانی که قضات از شاهدی که در پرونده شهادت داده ‌بود ضارب کس دیگری است، درباره اظهاراتش سؤال کردند، وی گفت: من اشتباهی این حرف را زده‌ام، ضارب سعید است.  قضات به‌این‌ترتیب با پایان جلسه رسیدگی، یک‌بار دیگر متهم را به دو بار قصاص محکوم کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۷
بهتر. یک انگل کمتر
نمی خواسته کسی رو بکشه قمه گرفته دستش با قمه بهشون ضربه زده که نازشون کنه اونم دو نفر رو
قصد كشتن كسي را نداشته فقط دو نفرو كشته!!!!!!!!!!!!
چه راحت بعضی ها دست به جنایت می زنند !!!!!!! خدایا چرا عواطف انسانی تا این حد دروجودمان تحلیل رفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
مرحبا به این ضربت!!! عجب یل هایی داریم ماشاالاه با یک ضربه فقط با یک ضربه انسانی را نابود میکنند این شخص را به جنگ با داعش بفرستید
پاسخ ها
جعفر بندری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
میگم دایی زینی اون وقت داعش توی قفس آهنی می سوزوندش خودمون نسوزونیمش؟
ابوالحسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
اقا زینل این سعید هم مثل داعشی ها میباشد که براحتی اینجور مردم خودی رامیکشد
از سال 91 تو زندانه که چی بشه پول ملت رو میدین یه همچین آدمی تو زندان بخوره اینجور آدما رو زودتر اعدام کنید
از این دست ادمای مزخرف و نفهم که پول می گیرند و نمی دهند یا امانتی رو بر نمی گردانند زیاد هستند قانون هم پشتیبانی هم نمی کند لذا چاره ای هم نمی ماند که خود اقدام به استرداد نمایئید
جوانان خوبی تربیت و تحویل جامعه نداه ایم چه کسی را محاکمه کنیم؟
حیفه اینو اعدام کنن چون جوونه و نیرومند. باید به غل و زنجیر بکشنش و تو معادن کرمان تو عمق زمین ازش کار بکشن تا زمانی که دیگه کاری از دستش بر نیاد اونوقت به جای سپر انسانی بفرستنش جلو داعش یا اینکه هیپنوتیزمش کنن و به صورت انتحاری بفرستنش تو دل النصره
خدارحم كرد كه قصد كشتن نداشته اگرداشت چي ميشد؟؟؟؟؟
دوبلندگو چی می شود
این جنایات از بی توجهی خانوادها نسبت به فرزندانشان است
خیلی ساده دو نفر را کشت
این بابا کلا با هر کی در گیر میشه یه قمه بهش میزنه قصدشم این نبوده که طرفو بکشه!!
خانواده ی قربانی ها نیز نمی خواستن که تو اعدام بشی اما یهویی شد که درخواست قصاص دادند!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار