بازدید 3602

شانس کم بیک‌زاده برای ماندن در استقلال

با وجودی که مدیربرنامه‌های بیک‌زاده اعلام کرد این بازیکن در استقلال می‌ماند اما شانس این بازیکن برای ماندن در این تیم کم است.
کد خبر: ۵۱۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 30 June 2015

به گزارش فارس؛ در شرایطی که سرپرست صبای قم اعلام کرده استقلال بابت خواسته این باشگاه برای صدور رضایتنامه روزبه چشمی جوابی نداده اما شواهد در باشگاه استقلال نشان می دهد که مسئولان این باشگاه با چشمی توافق نهایی را انجام داده اند و مشکلی برای قرارداد با این بازیکن ندارند.این توافق به نظر به اندازه عقد قرارداد نهایی شده است.

ظاهرا باشگاه استقلال باید بابت رضایتنامه این بازیکن پول نقد به باشگاه صبا بدهد که این پول تهیه شده و به زودی روزبه چشمی قرارداد خود را با استقلال امضا می کند.

همچنین در حالی که مدیربرنامه های هاشم بیک زاده اعلام کرده که این بازیکن در استقلال می ماند اما خبرها در باشگاه استقلال حاکی از آن است که او شانس کمی برای ماندن دارد.

خرید میثم مجیدی در همان پستی که بیک زاده حضور دارد گواه این است که کادرفنی استقلال تمرکز خود را روی بازیکن جدیدشان گذاشته اند. ضمن اینکه استقلالی ها رسما خواهان یعقوب کریمی نیز هستند و این نشان می دهد که بیک زاده شانس کمی برای ماندن دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی