بازدید 4778
نتایج کامل روز گذشته + برنامه مسابقات امروز

گزارش کامل روز دوم ویمبلدون

درمهمترین مسابقات امروز نیز راجر فدرر به صاف حریف بوسنیایی خود دامیر ژمهور می‌رومدو اندی ماری میزبان میخائیل کوکوشین قزاق خواهد بود و رافائل نادال به مصاف توماس بللوچی برزیلی خواهد رفت، در مهمترین مسابقات بخش زنان نیز پترا کویتوا تنیسور شماره دو جهان به مصاف کیکی برتینز هلندی می رود و کارولین وزنیاکی تنیسور شماره پنج جهان با ژانگ سایسای چینی به رقابت خواهد پرداخت.
کد خبر: ۵۱۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ 30 June 2015
به گزارش تابناک؛ مسابقات تنیس ویمبلدون که یکی از مهمترین گرند اسم های سال است که از دیروز  (دوشنبه) آغاز شده و در روز اول این مسابقات قهرمانانی همچون جکوویچ، واورنیکا، نیشیکوری ، ویلیامز و شاراپوا به مصاف حریفان خود رفتند. مسابقات امسال از 29 ژوئن تا 12 جولای برگزار میشود. جایزه نفر اول این مسابقات علاوه بر کاپ قهرمانی جایزه نقدی به ارزش 18.800.000 پوند و برای نفر دوم 940.000 خواهد بود. برندگان فینال دونفره(دابل) نیز هر یک جایزه نقدی به ارزش 340.000 پوند و برای فینالیست نیز 170.000 دونفره در نظر گرفته شده است .

درمهمترین بازیهای مردان روز گذشته نواک جکوویچ تنیسور شماره یک جهان موفق شد فیلیپ کولیشبر تنیسور آلمانی را در سه ست پیاپی با نتایج 6-4  6-4  6-4 شکست دهد و به دور بعد راه یابد و استانیسلاس واورینکا تنیسور شماره چهار جهان موفق شد جوا سوسا پرتغالی با با نتایج 6–2, 7–5, 7–6 شکست دهد در دیگر مسابقه گروه مردان تنیسور شماره پنج جهان کی نیشیکوری به سختی توانست بانتایج 6–3, 6–7, 6–2, 3–6, 6–3 از سد سیمون بوللی ایتالیایی عبور کند در مهمترین مسابقات زنان نیز سرنا ویلیامز تنیسو شماره یک زنان موفق شد مارگاریتا گاسپاریان روس را از  پیش رو بردارد و ماریا شاراپوا تنیسور شماره چهار جهان موفق شد حریف برینانیایی خود یوهان کونتا را  تنها در دوست با نتایج 6–2, 6–2 شکست دهد. 
گزارش کامل روز اول ویمبلدون+ برنامه مسابقات امروز

درمهمترین مسابقات امروز نیز راجر فدرر به صاف حریف بوسنیایی خود دامیر ژمهور می‌رومدو اندی ماری میزبان میخائیل کوکوشین قزاق خواهد بود و رافائل نادال به مصاف توماس بللوچی برزیلی خواهد رفت، در مهمترین مسابقات بخش زنان نیز پترا کویتوا تنیسور شماره دو جهان به مصاف کیکی برتینز هلندی می رود و کارولین وزنیاکی تنیسور شماره پنج جهان با ژانگ سایسای چینی به رقابت خواهد پرداخت.



 نتایج مهمترین مسابقات روز گذشته و  سپس برنامه مهمترین مسابقات روز دوم را در که تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود را می‌کنید :

مهمترین اتفاقات روز دوم ویمبلدون

 مهمترین اتفاقات روز دوم ویمبلدون

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی