بازدید 23955

برای صعود به مرحله بعد، باید برای پیروزی آمریکا بر لهستان دعا کرد

با شکست سه بر یک تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در تهران مقابل تیم قدرتمند لهستان، پیروزی‌های لهستان و ایران به عدد هفت و پنج رسید. حالا ایران برای صعود به مرحله بعد، علاوه بر دو پیروزی قاطع بر روسیه، به دو پیروزی قاطع آمریکا در برابر لهستان نیاز دارد.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 28 June 2015
تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در هفته دهم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم رفتند که با شکست سه بر یک ایران در برابر لهستان، صعود ایران به دور بعد لیگ جهانی به پیروزی قاطع آمریکا بر لهستان مشروط شد.

به گزارش «تابناک»، این دومین رقابت دو تیم در هفته هفتم این رقابت هاست. ایران در بازی اول در نمایشی نفس‌گیر، موفق شد حریف قدرتمند خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی، عادل غلامی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی برای تیم ایران به میدان رفتند. در لهستان هم کوبیاک، بینیک، میکا، لومارک، ژاروس، زاتورسکی آغازگر مسابقه بودند.

دو تیم حدود 40 دقیقه قبل از آغاز این دیدار به سالن رفتند. تیم ملی والیبال ایران در این دیدار، لباس سورمه ای پوشیده و لهستانی ها پیراهن قرمز رنگ به تن دارند.


ست اول: ایران 25  لهستان 23

تیم والیبال ایران ست اول بازی را به سختی از حریف برد. لهستانی ها از همان ابتدا، بازی محکمی به نمایش گذاشتند و اجازه ندادند بازیکنان ایران بازی یکطرفه ای را به نمایش بگذارند. ژاروس و کوبیاک تلاش می کردند تا از توپ های کوتاه امتیاز بسازند. دقیقا همان برنامه ای که شهرام محمودی به خوبی در تیم ایران پیاده می کرد. اعتراض ها به رأی داوری از همان ابتدای کار وجود داشت، به طوری که تا هشت امتیاز اول مسابقه هر دو تیم تقاضای بازبینی تصاویر ویدیویی داشتند. لهستانی ها در این دیدار هم مثل مسابقه قبل شروع خوبی در سرویس نداشتند، اما در حمله بسیار موثر بودند.

میرزاجانپور اما برای ایران آنقدر محکم اسپک می زد که دفاع لهستان قادر به مقاومت در برابر آن نبود. میکا بسیار ضعیف تر از حد انتظار کار می کرد. در این شرایط کوبیاک مهاجم اول تیم لهستان بود. تیم ایران اما در حمله بسیار متنوع بود. شهرام محمودی و میرزاجانپور از چپ و راست آبشارهای خود را در زمین می نشاندند. بازی خوب آنها موجب شد تا تیم ایران وقت استراحت فنی دوم را با 3 امتیاز اختلاف به سود خود تمام کند. توپ گیری های تیم ایران با نقش آفرینی خوب مهدی مرندی اجازه نمی داد تا لهستان این اختلاف را کاهش دهد.

تماشاگران مسرور از برتری تیم ایران فریادهای شادی برمی‌آوردند. کواچ معروف را بیرون کشید و مهدوی را به زمین فرستاد، اما دفاع روی تور ایران نتوانست حملات منطقه چهار حریف را خنثی کند. همین موضوع اختلاف امتیازها را به عدد یک کاهش داد. ایران وقت استراحت گرفت. فرهاد قائمی به جای میرزاجانپور به زمین رفت. معروف هم به بازی برگشت. ایران همچنان با یک امتیاز پیش بود که سرانجام میکا در نخستین اقدام موثر خود یک دفاع سالم انجام داد و کار را در امتیاز 22 به تساوی کشاند. اما در ادامه ایران موفق شد حریف را در امتیاز 23 تثبیت کند و خود با رسیدن به امتیاز 25 ست اول را به نفع خود به پایان برساند.


ست دوم: ایران 20  لهستان 25

لهستان خوب می دانست اگر این ست را ببازد، در جو وحشتناک سالن ایران دیگر به سختی می تواند امتیاز بگیرد. آنها کوبنده ظاهر شدند. بازی خوب و موثر ژاروس در سرویس و حملات کوبیاک لهستان را سه امتیاز جلو انداخت. کواچ وقت استراحت گرفت تا تیمش را به بازی برگرداند، اما اشتباه های فردی بازیکنان ایران به ویژه در دفاع کناری بازی را به سود لهستانی پیش می برد. عادل غلامی، اما مثل همیشه فرشته نجات ایران در امتیازهای حساس بود. میرزاجانپور هم همچنان در حمله مؤثرترین بازیکن تیم ایران به شمار می رفت. سرانجام تیم ایران در امتیاز 10 به تساوی با لهستان رسید. اما انگار تازه موتور میکا روشن شده بود. پرواز‌های بلند او و ژاروس باز هم روند بازی را به سود لهستان پیش برد. کوبیاک و موسوی و معروف جنگ روانی را زیر تور آغاز کردند. داور اما در اقدامی عجیب، یک کارت زرد به کوبیاک و یک کارت زرد به شهرام محمودی نشان داد. در این ست لهستان با اختلاف 3 امتیاز وقت استراحت فنی را برد. بازیکنان ایران در نیمه دوم ست دوم بازی‌، بسیار پر اشتباه کار می کردند. آمار بالای سرویس ها و اسپک های اوت آنها موجب شد تا لهستان برتری خود را در امتیازها به عدد 5 افزایش دهد. مثل بازی های قبل وقتی تیم ایران عقب افتاد گوینده سالن سعی داشت تا تماشاگران را تهییج کند. کواچ برای جبران ضعف ایران در توپ گیری لیبرو را تعویض کرد و علیزاده را به میدان فرستاد. رأی مشکوک داور تقاضای ویدیو چک را به دنبال داشت. اما داور باز هم رأی به سود لهستان داد. بازیکنان ایران به شدت معترض بودند. کواچ دست به دو تعویض زد. غفور بعد از مدت ها به میدان رفت. مهدوی هم جانشین معروف شد اما ایران نمی توانست از تله تاکتیکی حریف بیرون بیاید.

مشخص نبود چرا کواچ به تعویض های مکرر لیبروها اصرار دارد. سرانجام لهستان ست دوم مسابقه را با امتیاز 25ـ 20 برد.


ست سوم: ایران 20  لهستان 25

ایران شروع بسیار بدی در ست سوم داشت. هر چقدر لهستان به روند بازی مسلط می شد انگار تمرکز بازیکنان ایران از دست می رفت. ژاروس و کوبیاک و بینیک مثلث طلایی لهستان در این مسابقه بودند که در یک چشم به هم زدن سه امتیاز جلو افتادند. در مقابل اما بازیکنان ایران بسیار پر اشتباه کار می کردند. در این لحظات، محمد موسوی یک تنه برای ایران دفاع می کرد و امتیاز می گرفت. بازی سازی خوب معروف و آبشارهای طلایی میرزاجانپور، سرانجام ایران را به بازی برگرداند. اما بی دقتی در زدن اسپک همچنان به سود حریف تمام می شد.

دفاع روی تور لهستان بهتر از مهاجمان ایران کار می کرد. لهستان در امتیاز 14 همچنان از ایران جلو بود که کواچ وقت استراحت گرفت. فرهاد قائمی در این ست هم به جای میرزاجانپور به میدان رفت. ژاروس همچنان امتیازآورترین بازیکن لهستان و مسابقه بود که تقریبا از تمام پاس هایی که می گرفت امتیاز می ساخت. لهستان 16 بر 13 وقت استراحت فنی دوم را برد. کواچ همچنان به تعویض لیبروها اصرار داشت. لهستان هر لحظه بهتر بازی می کرد و اختلاف امتیازهایش را افزایش می داد. میکا براحتی از خطای دست دفاع روی تور ایران امتیاز می گرفت. مهدوی به جای معروف به میدان رفت. سرانجام فرهاد قائمی یک امتیاز مستقیم سرویس گرفت. حمزه زرینی هم در این مسابقه بعد از دو سال دوری از میادین به میدان رفت. بازیکنان ایران نمی خواستند در این مسابقه امتیاز از دست بدهند. آن ها با تمام توان بازی می کردند. خوشحالی نمایشی ژاروس داشت کار دستش می داد، اما آسیب دیدگی اش جدی نبود و به بازی برگشت. لهستان به مراتب بهتر از ایران کار می کرد و ست سوم مسابقه را هم با امتیاز 25 بر 20 برد و حداقل یک امتیاز خود را از این مسابقه قطعی کرد


ست چهارم: ایران 19  لهستان 25

لهستانی ها در شروع ست چهارم هم تیم برتر میدان بودند. آنها هر سه امتیاز این بازی را می خواستند و خیلی زود سه امتیاز ابتدایی را به سود تمام کردند، اما ملی پوشان ایران که سر تسلیم شدن نداشتند به کمک اسپک های فنی شهرام محمودی و حملات محکم میرزاجانپور در امتیاز 4 کار را به تساوی کشاندند. دو تیم پایاپای پیش می رفتند. بازیکنان ایران جای هیچ اشتباهی نداشتند. هر چقدر میکا در ست اول بد بازی می کرد‌، در ادامه مسابقه یکی از مهره های کلیدی لهستان بود. او با سرویس های موجی خود دریافت کننده های ایران را آزار می داد، اما لهستان همچنان روند بازی را در اختیار داشت و کواچ به داوری معترض بود. تیم ایران می توانست در حملات سرعتی به بازی برگردد. غلامی هر گاه صاحپ یک پاس سالم می شد یک امتیاز می گرفت. با این حال هوشمندی دفاع روی تور لهستان در برابر آبشارهای بلند مهاجمان ایران اجازه نمی داد ورق برگردد.
ایران در ست چهارم این مسابقه با اختلاف 13 بر 9 عقب بود. کواچ وقت استراحت گرفت تا از آماج حملات لهستان بکاهد. آنالیز دقیق لهستانی ها دست بازیکنان ایران را بسته بود. آنتیگا با خیال راحت نظاره‌گر کار شاگردانش بود. ایران در آستانه شکست بود و گوینده سالن هر چه تلاش می کرد نمی توانست تماشاگران را تهییج کند. کواچ دو تعویض کرد تا مگر با تغییر برنامه حملات تیمش به بازی برگردد، اما راهکارش مؤثر نیفتاد. ایران در نهایت با ارائه یک نمایش ضعیف ست پایانی مسابقه را با امتیاز 25 بر 19 به لهستان واگذار کرد.

در نهایت تیم ملی والیبال ایران با نتیجه 3 بر یک و امتیازهای ( 23ـ 25، 25ـ 20 و 25ـ 20 و 25ـ 19) نتیجه را به لهستان واگذار کرد تا در مجموع چهار بازی مقابل این تیم تنها یک برد در کارنامه داشته باشد.

تیم ملی والیبال ایران در ادامه این رقابت ها از هفته هشتم لیگ جهانی والیبال باید روزهای 11 و 12 تیرماه در سالن آزادی تهران به مصاف روسیه برود.

طبق جدول رده بندی آمریکا با 8 برد صدرنشین و لهستان با 7 و ایران با پنج پیروزی در رده های بعدی قرار دارند. روسیه هم بدون حتی یک پیروزی در قعر جدول رده بندی جای دارد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال ایران برای صعود به مرحله بعد باید علاوه بر کسب دو پیروزی مقابل روسیه امیدوار به دو شکست لهستان از آمریکا در هفته هشتم دور مقدماتی باشد.

****

حاشیه ها:

ـ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در امتیازهای پایانی ست نخست وارد سالن شد.

ـ اعتراض کواچ و معروف از ست اول شروع شد. در حالی که کواچ به درخواست میرزاجانپور تقاضی بازبینی کرده بود، تأخیر زیاد داوران در اعلام نتیجه اعتراص شدید کواچ و معروف را دربر داشت. موسوی هم به کواچ اشاره کرد که توپ داخل بوده و نباید درخواست بازبینی می داده است.

ـ وقفه های زیاد در بازبینی اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت. کوپل داوری این بازی چندان سرشناس نیستند و در بازی نخست نیز اشتباه های زیادی مرتکب شدند.

ـ باوجود آعاز بازی هنوز سیل جمعیت بیرون سالن وجود داشت، البته بیشتر آنها بلیط در اختیار نداشتند و امیدوار بودند پس از گذشت اندکی زمان بتوانند وارد سالن شوند.

ـ پدیده دست فروشی در سکوها چهره نامناسبی به سالن والیبال آزادی داده است. پس از اذان دست فروشان با وجودی فشردگی زیاد جمعیت به هر شکل از بین مردم عبور می‌کردند تا اقلام خوراکی خود را به فروش برسانند.

ـ بر خلاف دیدارهای قبلی بنر و دست نوشته‌های زیادی در نقاط مختلف سکوها به چشم می خورد. عبارات نوشته شده نشان می‌داد که تماشاگران از اقصی نقاط ایران از شمال گرفته تا جنوب در سالن حضور داشتند.

ـ حدود سه ساعت قبل از شروع این دیدار گوش تا گوش سالن 12 هزار نفری آزادی تهران مملو از جمعیتی بود که برای تشویق تیم ملی ایران به سالن آمده بودند. مثل بازی قبل این دو تیم، حدود 20 نفر از پرنسل سفارت لهستان در تهران نیز در سالن حاضر شده بودند.

ـ امیر غفور در ست دوم با تصمیم کواچ به میدان رفت تا نخستین حضورش در بازی های تهران را تجربه کرده باشد. او در بازی قبل برابر لهستان و در دو بازی برابر آمریکا به میدان نرفته بود.

ـ از تصمیمات جالب کواچ جابجایی پیاپی لیبروهای تیم در ست دوم بود. هنگام سرویس لهستان مرندی در زمین حضور داشت، اما هنگام سرویس خودی علیزاده بازی می کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۸۰
تشویق تمشگرن ایرانی‌ بسیار عالی‌ است‌ ولی‌ با استانداردهای ایران.
خیلی بد بازی کردن اصلا نمیتونستن توپهای ارسالی لهستانو جمع کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مهم دوستی های بعد از بازیه برد و باخت مهم نیست ... بچه ها باید هر چه سریع با کوبیاک و بقیه دوست بشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آخ که چه حالی کردم، آقا جون آدم نباید از یه چیزه زود گذر اینهمه خوشحالی کنه، که چی با کی عربده و شیپور بردن اینهمه خوشحالی نداره که، در یک زمین بی طرف ایران هیچ حرفی برای گفتن در برابر تیم های برتر جهان نداره فقط به زود شیپور و بوق و عربده توو آزادی می بره
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
ایران خیلی هم خوب بازی کرد! دوست عزیز مثل اینکه یادت رفته لهستان قهرمان جهانه!
دلسوز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
یعنی تو لیگ ایران از عبادی پور و میرزاجانپور بهتر نداریم . امتیاز منفی این دو نفر از مثبت هاشون بیشتره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
باید بپذیریم که بظاعت ایران در همین حد است
بازیکنان تمام تلاش خودشون رو کردند
بیرون گود نشستن و توقع داشتن آسونه
لهستان بازیکن اصلیش رو هم نداشت و با این قدرت بازی میکرد
امیدوارم با جذب و آموزش بازیکنان بهتر در سالهای آتی بهتر بازی کنیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
متاسفم براتون
لیگ جهانی خداحافظ
پاسخ ها
john
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
شاید در این دوره مهم اینه که در سطح یک باقی موندیم...
باید از الان فکر جام جهانی بود که خیلی مهمه...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
لیگ جهانی برای همه تیم ها از درجه اهمیت کمتری برخورداره و به این مسابقات به چشم بازی تدارکاتی نگاه میکنن
و اینکه یادمون رفته بازی ایران ژاپن تو همین سالن رو که بزور بردیم که فقط بریم لیگ جهانی
حالا تو سطح یک موندیم سطحی که روسیه داره ازش سقوط میکنه و تیم هایی مثل فرانسه و آلمان و کوبا آرزو دارن تو این سطح باشن اتفاقا من برعکس شما میگم سلام به لیگ جهانی که بهترین جا برای پی بردن به اشتباهاته برای هیجان و عشق به تیم نازنین والیبالمون
امان از دست عبادی پور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
امان از دست کواچ! یک موقع هم یک بازیکن ممکن هست امادگی یا روحیه لازم را نداشته باشد. مربی باید تصمیم صحیح بگیرد. عبادی پور باید کمتر حضور می داشت.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
مگه میرزاجانپور بهتر بود موسوی که همه سرویسها رو خراب کرد چطور؟ بعضیها هنوز دنبال فرصتن تا عقده گشایی قومی کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
آخ آخ
بابا نصف امتیاز لهستان از عبادی پور بود
ایناچراسرویس جهشی میزنن اخه یکی نیس بگه نزن برادرنزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
خدا از دهنت بشنوه چقدر حرص خوردم پای تلویزیون سرویس جهشی 50 / 50 باخت ابران
سرویس جهشی و تعویض بیخود کواچ بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
واقعا تیم ما به این سرویس های جهشی باخت
بخصوص در گیم سوم و چهارم هر کدام حداقل 7 امیتاز به دلیل سرویس جهشی توی تور یا اوت دادیم.
من از کار مربی خودمان حیرانم که چرا ؟
لهستان سرویسمون کرد!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
میل بردن درچهره بازیکنان مشاهده نمیشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
کوبیاک یه جوری می خندید که مشخص بود می خواسته حرص مارو در بیاره
نعره میزد
آقا یکم وهم ورمون داشته بود !
یکم به شک افتاده بودم نکنه راه نجاتی پیدا شده! نکنه شرایط یک جورایی داره درست میشه! اما نه ! امروز خیالم راحت شد! این تیم تماماً آینه تمام نمای خوی و خصلت ایرانیها بود ! عده ای عصبی و سردرگم و کار نابلد و گیج و مبهوت تو زمین بازی چنان خرابکاری کردند تا نشانه بارزی از خصلت های ایرانی را بار دیگر به نمایش عمومی بگذارند! منهم تو کار خودم مثل این بچه ها هستم ! همینطوری !
عبادی پور یک تنه ایرانو بازوند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
نه اینکه میرزاجانپور و قائمی عالی بودن!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
نه میرزاجان پور و قائمی هم یکم کمک کردند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
+ دادم
ولی انصافا بازیکن خوبیه
مغلوم بود این بازی اون روحیه همیشگی رو نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
باید به جوانها فرصت داد. ایرادی نداره اگه یه بازی هم خوب نبودن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
جالبتر اینکه مربی اصرار بر بازی گرفتن از بازیکنی دارد که شرایط بازی را ندارد.
شوکا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
هم عبادی پور هم میرزاجانپور. معروف هم کلا چت بود تو بازی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
حالا چرا مربی تعویضش نمی کرد؟!از ترس همشهری عبادی پور؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
+ موسوی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
دیشب همه سرویس خراب کردند موسوی محمودی میرزاجانپور معروف غفور و حیران کار مربی
در عوض لهستانی ها اکثرا سرویس ساده می زند. حیران کار مربی بودیم که تیم را با این سیاست بازاند
سرویسهای موسوی،میرزاجانپور وعبادیپور 90درصد توی تور یا توی اوت بود.
توی ست چهارم وقتی 15 به 10 عقب بودیم تازه کواچ میرزاجانپور رو تعویض کرد که خیلی دیر شده بود. از اول ست چهارم باید قایمی و غفور رو میاورد و میرزاجانپور و عبادیپور رو تعویض میکرد.
سالن یا دوربین نداره یا تصویربردار خوب نداره که بازبینی با مشکل روبروست. این همه تماشاگر هم نباید بیان جایی که ظرفیتش خیلی کمتره. بهر حال تا اتفاق بد نیفته قوانین رعایت نمیشه.
من از واليبال چيز زيادي نمي دونم فقط در حد بيننده ولي فكر كنم كواچ مرد تاكتيكهاي متنوع و بازيهاي سخت نيست يعني در حد ولاسكو نيست
اشتباهات بیش ازحد در سروسیها تیم ایران را از راه یابی به مرحله بعد به احتمال ۹۸درصد مانع شد.
انشاالله اگر شانس همراه تیم ملی والیبال باشد صعود میکنیم
حیف شد اما خسته نباشند . من که زیاد ناراحت نیستم. بازی برد وباخت داره. همین که دیگه به حدی رسیدیم که هیچوقت مقابل تیم های بزرگ ازپیش باخته نباشیم خودش نشان از پیش رفته. نیمه پر لیوان رو نگاه کنیم
وقتیکه عبادی پور بد بازی میکنه چرا تعویض نمیشه ؟
قابل توجه کواچ
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
امشب هیچ کس در حدو اندازه خودش نبود بچه ها احساسی بازی کردن که باعث شد اشتباهات زیادی داشته باشیم مخصوصا تو دریافت و سرویس....به امید پیروزی های بعدی....ناراحت نباشید...
عیبی یوخ...عیبی یوخ..عیبی یوخ.با وجود این باخت بازم از بچه ها وکواچ راضی هستیم.لهستان امروز چغر وبد بدن بود.دوستان هم با یک شکست نظرات منفی ننویسن توبازی والیبال پیش میاد.
بهتر نیست مسوولان به جای هدر دادن بودجه ورزش کشور برای تیم های بی خاصیتی مثل والیبال و فوتبال که فقط آبروی ورزش کشور را می برند به ورزش های سنتی و ملی مثل زوران(کشتی) هفت سنگ زوو الک دولک تیر اندازی و شکار و چوگان بودجه اختصاص دهند؟
ما به لجبازی کواچ باختیم...موندم علت اصرار به استفاده از عبادی پور به صورت افراطی چیه...
اول باید برای پیروزی ایران بر روسیه دعا کرد....
در ضمن ما ایرانیا خیلی لهستان رو ریز دیدیم...
واقعا هم در بازی اول و هم در بازی دوم لهستان خوب بود...
امروز هم میتونست ما رو 3-0 ببره... ست اول رو شانسی گرفتیم...
دقت کردین صدای حسینی تو بلندگو چقدر تو مخ بود!!!
با این نتیجه هیچ چیز از ارزشهای والیبالیستهای عزیزمان کم نخواهد شد. خسته نباشید. هنوز هم دوستتان داریم.
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
مهمترین مزیت ولاسکو ایجاد تمرکز وآرامش درتیم بود چیزی که درکواچ دیده نمی شود وبالعکس عمل میکند
عبادی پور وموسوی . یک سرویس. درست نزدند
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
عبادي پور خيلي بد بازي كرد
چقدر تلاش و سابقه در مقابل لهستان داشتیم که وقتی باختیم انتظار و توقعمون از خدا و دعا زیاد شده ؟ در مقابل تیمهایی بازی کردیم که سابقه دو دهه حضور در لیگ رو دارن . ما از لهستانی باختیم که 40 سال قبل ابداع کننده تاکتیکهای نوین والیبال بوده . اقا اقا مگه داریم مگه میشه ما که سه ساله به جمع بزرگان رسیدیم همش اون بالا باشیم . پس تلاشی که دیگران میکنن چی میشه ؟؟؟
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
اگه 4 تا بچه ی 17-18 ساله اورده بودن از این بازیکنای تیم ایران بهتر سرویس میزدن !

امروز دقیقا حس میکردم داریم توی لهستان بازی میکنیم
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
واقعا توپ ها تو زمين لهستان نميخوابيد
سرويسا هم ك...
البته واقعااااااا بايد براي برد امريكا دعا كنيم و اينكه ايران از روسيه ببره در اين صورت برد هامون با لهستان يكي ميشه و از برد با روسه در دو بازي امتياز ايران 6 تا بيش تر ميشه و اميدوارم ك لهستان حتي 2تا ست هم نبره
آمينــــ
اولا که با وجود سه تا دفاع میخواستن توپ رو با ضربه رد کنن....میتونستن آروم به توپ ضربه بزنن
دوما سرویس ها رو زیاد الکی خراب کردن..

سوما به نظر من تماشاچی ها کمی کم کاری کردن.

چهارما دریافت ضعیفی داشتیم بطوریکه فقط داشتن به توپ نیگا میکردن و هیچ عکس العملی نشون نمیدادن!!
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
لهستان خیلی خوب سرویس زد امشب،بعلاوه پاسورش عالی بود
امان از دست آقای کواچ. ایشون اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. ایشون باید یه بازیکنی مثل عبادی پور رو کنترل کنه. تاثیر مربی اصلا در تیم ایران دیده نمیشه بر خلاف زمان آقای ولاسکو
عب نداره....فدای سرشون...گروه ما گروه مرگ بود...همه قهرمان جهان و المپیک بودن....
دوستان عزیز شما الان عصبانی هستید،
یه آبی به دست و صورتتون بزنید، یه استراحتی بکنید بعد انتقاد کنید...
بیرون گود واستادین میگین لنگش کن
قهرمان جهانن عزیز من
سه چهارتاشون جزء بهترینای لیگ امسالن
دم بچه ها گرم که اقلا یه بازی رو بردن
امان از دست آقای کواچ. ایشون اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. ایشون باید یه بازیکنی مثل عبادی پور رو کنترل کنه. تاثیر مربی اصلا در تیم ایران دیده نمیشه بر خلاف زمان آقای ولاسکو
لهستانی ها هم هیکلی بودن هم قد بلند. سوم اینکه اون بازیکن های نخود عقل ایران وسط رو با اون هیکلشون علی الخصوص معروف با ریش هاش خالی گذاشته بودن.
خسته نباشید اقای موسوی واقای عبادی پور خسته نباشی پهلوانها!!!!!!!!
واقعا توپ ها تو زمين لهستان نميخوابيد
سرويسا هم ك...
البته واقعااااااا بايد براي برد امريكا دعا كنيم و اينكه ايران از روسيه ببره در اين صورت برد هامون با لهستان يكي ميشه و از برد با روسه در دو بازي امتياز ايران 6 تا بيش تر ميشه و اميدوارم ك لهستان حتي 2تا ست هم نبره
آمينــــ
عبادی پور واویلا
امان از دست آقای کواچ. ایشون اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. ایشون باید یه بازیکنی مثل عبادی پور رو کنترل کنه. تاثیر مربی اصلا در تیم ایران دیده نمیشه بر خلاف زمان آقای ولاسکو
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
اشتباه کردید،اگر ما دو بازی با روسیه را ببریم تازه تعداد بردهای ما به اندازه الان لهستان می شود و چون هم در ست شماری و هم در امتیاز از ما بالاتر است،لهستان صعود میکند،به عبارت دیگر ما از لیگ جهانی حذف شده ایم و دو بازی آخر تشریفاتی است.
امان از دست آقای کواچ. ایشون اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. ایشون باید یه بازیکنی مثل عبادی پور رو کنترل کنه. تاثیر مربی اصلا در تیم ایران دیده نمیشه بر خلاف زمان آقای ولاسکو
امان از دست آقای کواچ. ایشون اصلا در حد و اندازه های این تیم نیست. ایشون باید یه بازیکنی مثل عبادی پور رو کنترل کنه. تاثیر مربی اصلا در تیم ایران دیده نمیشه بر خلاف زمان آقای ولاسکو
خیلی زحمت کشیدن
باخت والیبالیستا به لهستان میتونه مثل باخت فوتبال به المان باشه
بچه ها خسته نباشید
چون سرودملی آمریکا را پخش نکردیم وبه آنها بی احترامی کردیم ممکنه آمریکا از قصد یه امتیازهایی برای لهستان بده تا ما نتونیم بریم بالا .اینم از دست پخت مسئولین
بچه های تیم ایران در ایران بازی واقعا بازی خوبی به نمایش نگذاشته اند. عبادی پور و میرزاجانپور بیشترین لطمه را به تیم وارد کردند. کواچ هم نتونست از نظر روحی و روانی روی تیم کار کند و از طرفی تعویض های مناسبی هم نکرد.
انصافا لهستان فوق العاده بازی کرد به قول سعید معروف حتی اگه ایران امشب مثل جمعه بازی میکرد فقط میتونستاختلاف امتیاز تو ست هارو کم کنه....بازی احساسی و پر اشتباه عبادی پور و دریافت های بد وخطای سرویس باعث باخت شد...
آقای وزیر جوری به صندلی تکیه زده بود که انگار تخت پادشاهیه
دریغ از ذره ای احساس از طرف جناب وزیر، با اینکه عقب بودیم داشت میخندید
صدا و سیما هم که جز تاسف چیزی ندارم بگم، انگار شبکه بازاره از بس که تبلیغات چی داره و من موندم انتخاب مجری دست کیه که نفری رو آوردن که اندک آگاهی از والیبال ندارد
ههههههه
همش پوشالی بودند
در حد و اندازه یک تیم نبودند
آقا این عبادی پور چند تا بازی باید خراب بازی کنه تا تعویض بشه. شاید یه جریانی پشت پرده است.
معروف چرا انقدر عصبانیه؟
کلا تیم یک مقدار عصبی بود.
مشکل ایرانی همیشه همینه. اول مغرور می‌شن و بعدش که خراب کردن، ناامید می‌شن و تمام
واقعا نمیدونم چه اصراری به استفاده از عبادی پور هست.فقط تو ست چهارم 11 امتیاز منفی بصورت مستقیم و غیر مستقیم به ایران تحمیل کرد.کواچ بزرگترین مقصر باختمونه چون اصرار به استفاده از عبادی پور داره. چرا غفور باید بیرون بمونه؟؟؟
کلا تیم اشفته بود . به جای لهستانی ها ما رو جو گرفته بود...
تا اینجا که اومدیم شکر .واقعا دستشون درد نکنه.برای پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در مقابل گوام دعا می کنیم .
بهای بیش از اندازه صدا و سیما و روزنامه ها به معروف باعث شده جایگاه مربی تیم تضعیف بشه. این ضعف خودشو تو بازی های حساس نشون میده.
بنده یک دهه ی شصتی هستم.. یادم میاد برای گرفتن دو تا شیشه شیر پاستوریزه باید نصف روز توی صف می ایستادیم تا ماشین شیر بیاد و بعد هم زیر دست و پا له می شدیم تا شاید دو تا شیشه شیر گیرمون بیاد و با این دو تا شیشه شیر ، یک خانواده 5 نفره باید دو روز ، شیر می خوردن!

کمبود شیر در دهه ی هفتاد و برداشتن یارانه ی شیر و کاهش مصرف و آلوده شدن شیر و لبنیات با روغن پالم در دهه ی هشتاد و نود ، نتیجه ش کاهش مصرف شیر و لبنیات همانند دوران جنگ بود...

حالا خودتون مقایسه کنید با کشورهای اروپایی و آمریکایی که صبح به صبح بهترین و سالمترین شیر توسط پیک درب منزل تحویل میشه اونم با قیمت ارزان

خودتون مقایسه کنید سرانه ی مصرف شیر کشورهای شرق اروپا رو با کشور خودمون

خودتون مقایسه کنید قد و جثه و قدرت بدنی بازیکنان لهستانی رو با بازیکنان خودمون

چه توقعی دارید از جوانانی که توی همچین شرایطی بزرگ شدن که بخواین از تیمی حرفه ای و موذی به نام لهستان ، 3 امتیاز بگیرن!
اقای عبادی پور من الان دقیقا نمیدونم باید سرمو از دست تو کجا بکوبم؟؟؟؟؟میتونی بهم بگی؟؟؟ارههههه؟میشههههههههههههههه؟؟؟؟
faghat ebadipoor baese bakhte iran shodo bas
بازیکنان ما واقعا قابلیتهای بالایی دارند ولی افسوس که اسیر اشتباه فاحش آقای داورزنی شدند
بلد نبودن سرویس از بازیکنانی در این سطح مایه تاسف است ما همواره از خراب شدن سرویس موسوی اطمینان 90درصدی از خراب شدن سرویس عبادی پور اطمینان 80درصدی و...داریم واین مشکل کی باید مرتفع شود مگر اینها بغیر از والیبال بازی کردن کار دیگری نیز دارند.
امریکا جون من مخلصتم...یه کاری بکن...اهای اندرسون با تو هستم...میشنوی صداموووو؟؟؟؟؟
همه چی آرومه، من چقد خوشحالم
تیم ایران همینه. برای رفتن روی سکوهای اول تا سوم باید بازیکنان طراز اول بیشتری داشته باشیم، بدنسازی و تدارکات بهتر و بازی های فکورانه تری انجام بدیم.
این روزها همه چیز دست آمریکاست. از نون شب تا لیگ جهانی ...
چه شود، اونوقت در دعا برای پیروزی آمریکا خوی استکبار ستیزی مان را چکار کنیم؟
آیا امروز همه گفته هامان راجع به پیروزی برابر آمریکا و لهستان برای لهستان صادق است؟

باید یاد بگیریم که این تنها یک بازی ساده است نه رقابت بین ایدئولوژی، فرهنگ و ... .
استفاده نکردن از بقیه افراد میشه این که دیدیم
تجربه استفاده از مرندی را فراموش کردن
ا مگه چی شده نه مگه چی شد تا دیشب که همه عالی حالا یدفعه ...... خداقوت قهرمانا
بنظر من ، تیم ملی والیبال ایران در درجه اول ، به علت شیپور های اعصاب خردکننده ناجوانمردانه بر علیه تیم های مقابل و تشویق های غیر متعارف تماشاچی نماها برنده می شود ... سند این مدعا همین بس که اگر این دست بازی ها در کشور ثالث و بدون حضور تماشاگر برگزار شود آنگاه به حقیقت توانمندی تیم ها پی خواهیم برد...
آقا سروییس نمی تونید بزنید ساده ردش کنید شاید دفاع شد صد بار سرویس خراب کردند دریغ از تذکر مربی.
دنياي جالبيه ، حالا بايد براي پيروزي كشوري دعا كنيم كه حاضر به پخش سرود ملي اش هم نبوديم!!.
ایران با کواچ به هیج جا نمیرسه آقای داور زنی تا سهیمه المپیک از دست نرفته برو آناستازی سرمربی سابق ایتالیا و لهستان شاگرد ولاسکو رو بیار
آقای کواچ با اعترازهای بی مورد خود انرژی منفی به تیم وارد و باعث باخت ما شد لذا ایشان در حد واندازه تیم ملی نیست ، یک مربی وقتی که نتواند تنوع بازی داشته باشد نتیجه همین است یعنی باخت در خانه ، این همه توپ آقای عبادی پور خراب کرد ولی دریغا از مربی یک بار هم تعویض نکرد.
بهترین گزینه برای تیم ملی مربی داخلی است البته اگر نمی خواهید تجربه را با باخت های دیگر تجربه کنید.
حیف شد اما خسته نباشند . من که زیاد ناراحت نیستم. بازی برد وباخت داره. همین که دیگه به حدی رسیدیم که هیچوقت مقابل تیم های بزرگ ازپیش باخته نباشیم خودش نشان از پیش رفته. نیمه پر لیوان رو نگاه کنیم
تیم ایران اصلا یکنواخت بازی نمیکنه
تا حالا فکر کردید اگر فوتبال ایران 2 بار مقابل قهرمان جهان حتی در استادیوم آزادی با 500 هزار نفر (!!) تماشاچی بازی کنه چی میشه ؟ معلومه . هردو بازی رو با فضاحت می بازه . پس قدر و شان و جایگاه والیبالیستهای با غیرت کشورمان را بدانیم. دستشان درد نکنه . هنوز هم محبوب تر از فوتبالیستها هستند.
عجله نکنید روسیه هم بیاد تهران دست خالی نمیخواد برگرده روسیه رو بکل فراموش کردید آقای برادر
چی فکرمیکردیم چی شد
آقای عبادی پور تو رو به جون هرکی دوست داری از تیم ملی استعفا بده و برو.
مربی عامل باخت ایران بود
نداشتن بازی تدارکاتی با تیم های قوی باعث شد ما در همون چهار بازی اول شانس صعود رو از دست بدیم. اگه حد اقل یکی از اون چهار بازی رو برده بودیم وضع خیلی بهتر بود.
اشکال نداره..ولی بابا چرا همش موسوی سرویس خراب می کرد ..عبادی پور هم که میزد تو باقالی ها مرندی هم هویج...یه سوال چرا فرهاد ظریف نیومد؟ هنوز جوابشو نمی دونم...اما با یه باخت نباید باخت
تیم ایران توان بازی کردن در مقابل لهستان را نداشت.
دم بچه های والیبال گرم چه برنده باشن چه بازنده.اما واقعا کواچ در حد تیم ملی نیست.اخه غفور رو چرا چهار بازی داخل بازی نمی زاره؟چرا وقتی تیم عقب می افته کل تیم رو عوض می کنه؟چرا به بازی دادن به بعضی بازیکنان مثل عبادی پور و محمودی افراط می کنه؟چرا جلوی حاشیه سازی بعضی بازیکنان نمی ایسته و خودش هم اینقدر با انها همراهی می کنه؟چرا وقتی اینقدر عصبی هست و استرس رو هم منتقل می کنه برعکس مربی امریکا و لهستان و فرانسه ؟و چرا...
من نمیدونم چرا شما از قبل، 6 امتیاز بازی برگشت با روسیه رو قطعی میدونید و اینقدر مطمئن در این باره صحبت می‌کنید!!!
کواچ ترسو با تعویض هی اشتباه تیم را بازوند.مربی لهستان ارام و همیشه وایت برد دستش. کواچ ....احساسی
من یک سوال دارم.چرا کواچ عبادی پورو تعویض نکرد؟یعنی به کرسی نشوندن حرفش مهم تر از غرور ملی ما بود؟چرا غفورو بی دلیل کشید بیرون؟ اون که هرچی توپ رسید دستش امتیاز کرد.فقط چون ضمن احترام به کواچ ولاسکو رو هم دوست داره باید رو نیمکت بشینه تا ایران ببازه؟
به نظر من بهترین راهکار کنار زدن بدون حاشیه و با برنامه کواچ بعد از مسابقات طی یک پروسه ی 3 ماهه است
عبادی پور و میرزا جانپور باعث باخت بودند.
چرا گودرزی با بادی گارد آمده بود ایستادیم واقعا خجالت داره تو حکومت جمهوری اسلامی بادی گارد داشته باشیم .
از همون اول بازی میشد خشمو تو چهره بچه ها دیداین یعنی اینکه کواچ نمیتونه از لحاظ روحی و روانی بچه ها رو آماده کنه
آخه اون پیراهن سفید ها تو زمین چکار می کردند.جای ظریف خالی بود. امان از این لج بازی ها !
من از اولشم گفتم کواچ در حد تیم ما نیست
تقصیر عبادی پور نیست تقصیر مربیه که از بازیکن بسیار آماده ای چون غفور استفاده نمی کنه
ما فقط به غرور بازیکنان باختیم. ما حذف شدیم و نیازی نیست که بگیم نیاز به برد قاطع برابر روسیه و برد قاطع آمریکا مقابل لهستان داریم
یعنی این بازیکنان که دیگه در سطح لیگ جهانی و جام جهانی دارند بازی میکنند آنهم در کشور خودشان باید این همه در زدن سرویس مشکل داشته باشند ! ظاهرا این جمعیت داخل سالن به جای اینکه روحیه تیم مقابل را خراب کنه روحیه اینها رو خراب کرده !! چقدر سرویس خراب کردن و خطاهای ما هم خیلی زیاد بود و این نشون میداد اوضاع روحی تیم خرابه !!
کواچ در حد ولاسکو نیست و در اینمدت هم حاصل کار ولاسکو رابرداشت میکرد
علت اصلي اين باخت صداهاي كزايي بوق و تبل بود.
كه كاشكي ممنوع مي شد
نه صعود به مرحله بالاتر رو میخوایم و نه برا آمریکا دعا میکنیم
ایرانی جماعت با منطق خیلی چیز ها فاصله دارد،جو گیری،تو بازی اول مقابل لهستان که 3/2 بردیم صدا و سیما نهایت تبلیغات از شادی عده ای نمود که فکر میکردیم قله قاف را فتح کرده ایم نمیدانستند که یک بازی دیگر هم دارند.
همه میدونیم مسئول این شکست چیه. همان راه دادن زنان خارجی به ورزشگاه است. بار اول که زن به ورزشگاه راه یابد بازی را می بازیم و بار دوم همه مان سنگ میشیم.
چه برن بالا چه نرن دوسشون داریو. دستشون درد نکنه.
لهستان نشون داد خیلی حرفه ای تر و بهتر از ما بود ,صعود نمیکنیم لهستان امریکارو هم میزنه
محتاجیم به دعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یادمون باشه به قهرمان جهان باختیم نه یک تیم ضعیف یا متوسط. این تیم شایسته احترامه با وجود اینکه در این بازی خوب بازی نکرد.
صعود امریکا قطعی شده.. شانس بیاریم بازی با لهستان تیم دومشو به زمین نفرسته که بازیکنای اصلیش استراحت کنن
امریکا پیروز است!!!
اقا جان. با تیم لهستان قهرمان جهان بازی میکردند. نه با یه تیم داغون اسیایی. انصاف داشته باشید
تابناک لطفا یه تیتر جدا بزن راجب این گوینده ی داخل ورزشگاه که انقد رو اعصاب بود و نظم ورزشگاه رو هم بهم ریخته بود.بخدا من صدای تلویزیون رو قطع کرده بودم
واقعا با نظر ناشناس 00:06 موافقم
تا کی کواچ میخواد از عبادی پور استفاده کنه
واقعا بازیکن بی تجربه ای است و خیلی بد بازی میکنه
دریافت های اشتباه اسپک های خیلی بد
خواهشا رسیدگی کنید برای المپیک و میادین دیگر گزینه های شایسته تری بررسی شوند
آره،عبادي از ست دوم بعد از يكي دو امتياز بد كه داد معلوم بود اعتماد به نفسشو از دست داده.تو واليبال اگه اشتباه قبليتو جبران نكني ،ست رو باختي.ولي فراموش نكنيم لهستان بود جلوي ما.اگه راحت مي بررديم مى تونستيم ادعاي قهرماني كنيم.ناگفته نماند معروف عليرغم بزرگيش تو زمين يكم زيادي به حاشيه ها مي پردازه. منظورم كلا هست نه فقط اين بازي. اما درآخر بايد اذعان كرد تو اين گروه پر از بزرگان بچه ها كلي بزرگي كردن.اميد كه بمونن.
چقدر زود فراموش ميكنيد اين بندگان خدارو
همينكه تا اينجا اومدن واقعا دستشون درد نكنه
عباديپور بازي قبل خوب بازي كرد
حالا اين بازي بد بود بيچاره،نبايد اينجوري روش فشار بذاريم
من بشخصه از بازياي ايران با ابرقدرتهاي جهانيه واليبال راضيم،دستشون درد نكنه
میشه موسوی سرویس نزنه؟؟
واقعا امشب نصف امتیازارو برای سرویس از دست دادیم
عمرا اگه آمریکا لهستان بزنه
واقعا یه چیز میگم لطفا تابناک اجازه نشر بده.زمان ولاسکو تیم حتی وقتی 2 ست رو از دست داده بودیم بر میگشتیم به بازی یادتون بیاد بازی با ایتالیا و .... اما حالا کافیه 3 4 تا امتیاز عقب باشن تموم دیگه مربی ما قشنگ مثل بازیکنا خودشو میبازه و اصلا همه با اعصاب خوردی و بدون اعتماد به نفس ادامه میدن. بعدش معذرت عبادی پور بچه این مرز و بوم دوستش داریم اما اصلا خوب نبود. یه نکته دیگه ام بگم اخه وقتی مرندی انقد خوبه انقد خوبه چرا وقتی امتیاز عقبیم میاریمش بیرون و علیزاده رو میبریم تو کلی حرص خوردم اونم تو امتیازات حساس پایانی. به نظر من ما اصلا برگشت به بازی نداریم.
حالا دوستان خود شیرین به اصطلاح کارشناس با قیافه ای حق به جانب شروع به کوبیدن کواچ میکنند و سیستم بازی و تعویض هاش رو به سخره میگیرند
بچه ها و کواچ عزیز خسته نباشید
اقاخوب شدبچه های تیم ملی رونمیشدجمع کرد همه شون بفکرپاداش بودند
باز هم دعا؟؟؟؟
دلیل باخت اینه که تیم ایران یک تیم 6 یا 7 نفره است و بازیکنان ذخیره ما اصلا استفاده نمی شوند با اینکار بازیکنان اصلی خسته و فرسوده میشوند و بازکنان ذخیره بی انگیزه هر سال هم همین طور است سال قبل از 6 بازی اخر تیم ما در لیگ جهانی و مرحله نهایی 5 تا شو باختیم در حالی که تیمهایی مثل لهستان 10 تا 12 بازیکنش در طول بازیها استفاده میشوند بندگان خدا ادم اهنی که نیستند 10 تا یازی متوالی خسته میشوند
اين تيم بجاي بازي ملي بازي جناحي ميكند رو شكست خود شرط مي بند. فرزندان ابو العلا احتياج به خود زني دارند. يادتان خواهيم داد بايد منافع ملي ملت را تضمين كنيد نه .....
بازم شروع کردید. ناسلامتی برابر تیم سوم جهان بازی میکردیم. همین که یک ست هم بردیم خیلی عالی بود.
همیشه تیم های ایرانی بی ثبات در کسب نتیجه بودند یا در برهه ای از زمان خوب نتیجه گرفتند. چون احساسی و غیر حرفه ای عمل میکنند. بعد نتیجه نگرفتن همین تیترها را میزنند. دعا کنیم
حاشه واليبال خيلي زياده با توجه به كادر كمش نسبت به فوتبال
نه فقط واليبال فوتبال و همه ورزشهاي گروهي ما با اما و اگر و دعا بايد صعود كنند خيلي خوبه
خسته نباشین قهرمانان، دمتون گرم
سلام
بازیکنان ایران از اول بازی عصبانی بودند اگرچه این بازی در ایران بود سر هرچه اعتراض می کردند و در بعضی مواقع هم دنبال درگیری بودند .عمده موفقیت ایران با جنجال وهیاهوی تماشاگران بود
باخت ایران به سرویسهای بدشان بود کلی امتیاز سرویس از سوی میلاد ب لهستان تقدیم شد..بچه باید سرویس پرشی موجی میزدنن وقتی که سرویسای ابشاریشون خوب نبود باید تاکتیک عوض میکردند..لهستان اینکار را انجام داد و امتیاز گرفت...به هر حال درود بر والیبال ایران..
باید خداقوت گفت واقعا بچه هاسعی وتلاش خودراانجام دادندانشاالله به یاری خداوند ازاین مرحله صعود میکنیما
آره دعا میکنیم، خدا نشسته نتایج مسابقات والیبال رو مشخص میکنه بر اساس دعاها، و تمرین و قدرت و مهارت بی تاثیر هست، فقط تعجبم چرا تیم ورزشی مساجد و کلیساها و کنیسه ها، هیچ وقت اول نمیشن!!!!
کاش به جای ریش بلند کردن و رسیدگی به اون یکم عزت نفسمون رو تقویت می کردیم و مغرور نمی شدیم
تلاششون رو كردند ولي واقعا لهستان قوي بود و تحت تاثير جو ورزشگاه هم قرار نگرفت .
ولي هنوز كورسو اميدي هست . دو برد قاطع ايران برابر روسيه و دو برد قاطع آمريكا برابر لهستان كه با توجه به قدرت لهستان و بازي در خانه خودش خيلي بعيده . . ولي . . آدمي با اميد زنده است . . .
مگه آمريکا که صعود کرده ديوونست تو زمين لهستان انقد خودشو خسته کنه
بهتره دعا نکنيم
خداحافظي کنيم با ليگ جهاني
خداييش لهستانيا واقعا حرفه اي عمل کردن
بازیکنا مغرور شده بودن
هنوز دستشون درد نکنه ما بد بازی نکردیم تیم حریف خیلی قوی ظاهر شد.
به نظر من عامل باخت تیم سه نفر بودند. موسوی سرویس خراب کن کیج ، معروف که به جای تمرکز بر بازی اعصاب مردم و هم خرد کرده بود و هی با داور صحبت میکنه و یکی هم مربی که زمان تایم اوت گرفتنش وقتی بود که تیم 8 امتیاز عقب می افتاد و تقریبا بازی رو از دست داده بود
به نظر من عامل باخت تیم سه نفر بودند. موسوی سرویس خراب کن کیج ، معروف
درسته!از تیمی باید برد بخواهیم و التماس دعا داشته باشیم که حتی سرود ملی کشورش را هم پخش نکردیم!!!
اينم يه جور امتحان خوب حالا بريم براي آمريكا دعاكنيم !!!!!!!!!!!
دوستان عزیز لطفا چند لحظه فکر کنید و سیل انتقاد های غیر کارشناسی تون رو به سمت این جوونای دوست داشتنی نفرستید.
یادتون باشه ما به قهرمان اسبق جهان باختیم مثل این میمونه که فوتبالیست های مفت خورمون برن جام جهانی و به برزیل ببازن
بچه ها متشکریم دستتون درد نکنه
عبادی پور ستون پنجم لهستان بود
دریغ از یه سرویس درست یا سرویساش توی تور بود یا بیرون زمین

نمیدونم چرا کواچ عوضش نمیکرد
با سلام ، نمی دونم چه اسراری داشت آقای کواچ که حتما باید عبادی پور بازی می کرد ... و حتما بیشتر سرویس ها رو اون میزد !!!
واقعا دیشب عبادی پور یک تنه تیم رو بازوند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
هنوز اونقدر والیبال بلد نیستی که بدونی سرویس رو به کسی نمیدن بزنه دوره ایه و به هر نفرگردشی میرسه؟
اون وقت در مورد بازی و بازیکنان والیبال نظر میدی؟
عبادی پور خیلی بد بازی کرد
هم در بازی با آمریکا و هم در بازی با لهستان عبادی پور سرویسهای بسیاری را خراب کرد. با هر خطا ما دو امتیاز عقب میافتبم یکی امتیازی که خودمون نمیگیریم و یکی امتیازی که حریف میگیرد
واقعا متاسفم برای کواچ نشون داد که مربی ضعیفی هست وقتی که عبادی پور نمی تونه خوب بازی کنه چرا تعویض نمی کنه؟ علاوه بر دریافت های ضعیف، اسبکهای ضیف، میرفت سرویس هم به تور و یا بیرون می زد فقط موندم چرا اینقدر پافشاری می کرد. در ضمن بازیکنان آزاد ما هم اصلا در حد تیم ملی نیستند. فکر کنم یک سری از بازیکنان سفارشی هستن.
من تشکر میکنم از همه بازیکنان تمام سعیشونو کردن یک روزایی روزت نیست .هرکاریشم بکنب روزت نیست.
حق لهستان بود
یادمان باشد باقهرمان جهان مسابقه
دادیم.
دست بچه ها درد نکند عالی بود خداقوت.
به اونهائی هم که کنارگود نشسته بودند
و میگویند چرا لنگش نکرد میگیم بابا ای ول
وقتی میبریم مارش میزنیم وقتی میبازیم میگیم چیزی از ارزشها مون کم نشد همه چیزو جنگی می بینیم خلاصه نمی خواهیم بپذیریم که ما در همین حدیم حالا هم که منتظر اگر اگریم
تيم لهستان در خيلي از پستها بهتر از ايران بود
همه بد بازي کردند
هيچ کدوم يه سرويس درست حسابي نزدند يکي به تور مي زد يکي به اوت کلا شب ايران نبود نمي دونم چرا
عزيزان احساساتي نشين
يادمون باشه مقابل قهرمان جهان بازي ميكرديم
حالا باید دعا کنیم شیطان بزرگ برنده بشه؟؟ تابی می فهمی چی میگی؟ هرگز همچین دعایی نخواهیم کرد
هر وقت قراره سرنوشت بازی به دست خودمون رقم بخوره کم میاریم :-(
بچه ها خسته نباشین ، همیشه که نمیشه برد ، مهم اینه که بچه ها تلاششونو کردن و نباید ناسپاسی کرد . بالاخره لهستان قهرمان 2014 بود .!!!!!!!!!!!
با سلام با اینکه اختمال میدهم که سایت تابناک نظر فنی بنده را چاپ نکند ولی بهر حال بعنوان یک مربی حرفه ای والیبال مجبورم نکاتی را که بنظرم عامل باخت عجیب تیم ملی شد بگم. اگر چه بدون هیچ شکی قبول میکنیم که تیم لهستان تیم قدرتمندی است اما باخت دیشب باخت فنی بود که 70 درصد خودمون مقصر بودیم چرا؟ به این دلایل: از اواخر گیم دوم پوئن 16یا 17 بود که مربی لهستان تغییر تاکتیک داد و با آوردن فابیان و صدور فرمان اسپک به کناره دفاع دفاع مارا مخصوصاً از منطقه 4 خودشون زمینگیر کرد. مضافاً اینکه بازیکنی که اینهمه در لیگ بازی کرده و سایر بازیها هنوز نمیدونه دست مدافع کنار آنتن باید داخل باشه نه بسمت اوت. اگثر حملات لهستان از منطقه 4 خودشون و زمانی که فهمیدند مدافع وسط در اینجا ناقص می رسه و کند و با تأخیر میاد صورت گرفت . اگر دقت کرده باشید ضربات پایپ توسط لهستان از وسط تعطیل شد چون دفاع در جا قدرتمند بود. از طرف دیگر فکر کنم آمار 12 13 سرویس اوت یا تور دلیل آشکار دیگری بود که باعث باخت تیم شد. حالا چرا اینهمه. بازی دیشب نشون داد که یا بازیکنهای ما در اختیار مربی نیستند که تا حدودی واضح بود یا مربی توجهی به زمان نواختن سرویس های پرشی نداشت. علم روز والیبال دنیا میگه مربی توی پوئنهای بحرانی باید بازیکن را جمع کنه و در اختیار بگیره. بازیکنی که نوسان رفتاری و عملکردی داره نباید توی پوئن بحرانی 17-20 سرویس پرشی آنهم از نوع بدون هدف بزنه. دلیل اصرار بیش از حد بازیکن و بی خیالی مربی چی بود؟ با تمام احترامی که برای آقای کواچ دارم ولی ایشون مربی پوئنهای حساس و بحرانی نیست و جواب باید بده دلیل آوردن حمزه زرینی ناآماده توی پوئن 19-20 چیه چکاری میخواد انجام بده. دادن 4 پوئن کافیه بود تا عوض بشه. نکته دیگه اینکه الفبای والیبال در دنیا میکه اول توپ بگیر بعد پاس بده و سپس اسپک بزن. اما دیشب بچه ها حتی ساده ترین توپها را نگرفتند. یعنی توپگیری نمیکردند. دریافتها هم واقعا مزخرف بود حرف بسیاره اما اینجا جای همش نیست بعنوان یک مربی والیبال معتقدم عیار مربی چیزی بود که دیشب مشخص شد آقای کواچ دیشب تخلیه و خلع سلاح شده بود چون استرس بیش از حد داشت. اما اون طرف مشخص بود که کاملاً مسلط بود و نقطه ضعف را پیدا کرده بود اسپک از منطقه 4 و بازی با دست دفاع و سرویس های منطقی ولو اینکه پرشی باشه. جناب داورزنی این تیم باید روش کار بیشتری بشه.
همیشه کار ما باید بره تو اگر مگر . اگه این ببره اگه اون ببازه وزارت ورزش یه کادر فنی قوی تری یه برنامه ریزیی کنه . البته والیبال خیلی بهتر از فوتباله
حق ایران باخت بود و توانایی ایران هم در این حده
ديشب بازي رو به كواچ باختيم كه نتونست يك نيمكت آماده بسازه و تا تونست فقط از يك سري بازيكن استفاده كرد . نمونشم آوردن حمزه زريني و غفور در موقعي كه تيم داره ستو مي بازه
تیمی که به زور بوق می خواهد برود بالا همون بهتر که نره
بهتره بگیم کوبیاک یک تنه ایران رو برد.
با سلام من بسيار متعجبم كه موسوي و عبادي پور مخصوصاً عبادي پور تمامي سرويسها رو خراب مي كردند و باز دوباره به زدن سرويس اصرار داشتند؟ايا واقعا مربي اين را در باز ي نفهميده بود؟ ايا ميدانيد اين دو نفر در مجموع چندتا سرويس خراب كردند؟
فراموش نکنید که تیم مقابل ایران قهرمان جهان بوده و ما نبایستی توقع بیش از توان بازیکنانمان داشته باشیم . الحق تمام تلاششان را کردند ولی تیم مقابل چغر و قوی بود . لطفا بازیکنان خوب خودمان را اینقدر سرزنش نکنید
سروصدای تماشاگران تیم ایران رو زمین گیرکردافت روحی بچه هادربازی ؟روحیه بالاتیم لهستان؟!!!!!!!!آنهم درتهران!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایرانیان غیور یک بار دیگر در 2 ساعت 180 درجه تغییر موضع دادند! تا دیروز که میبردند همه خوب بودند، با یک باخت اون هم به تیم 3 دنیا همه چیز عوض شد
فقط دعاكنيم كه آمريكا لهستان رو ببره ؟
پس روسيه وايران چي؟ يعني روسيه رو در هر دو بازي برديم ديگه ؟
يكي نيست بگه چرا عبادي پور نمي كشي بيرون اقاي كواچ!!!
٩ امتياز به طرز بدي به اونا هديه كرد اما بازهم تو زمين بود!!!!!
اقانظرمنو چرا چاپ نمیکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
کاغذ نداریم!!!!
من نمیدونم چرا مربی ایران بهشون نمیگه بابا سرویس جهشی نزن . شما که بلد نیستید نزنید . همون معمولی بزن . تیم را سرویس جهشی نابود کرد. حیف
تا همين جا هم تيم ملى واليبال افتخار افريده ،به همه ان دلاوران خسته نباشيد مى گويم
با سروصدا وکولی بازی وراه ندادن بانوان به سالن وسانسور سرود ملی حریف نتیجه ای بهتر ازاین نمی توان گرفت
حسینی مجری حالا الکی داد بزن!!!!!
به نظر من تیم ما از نظر روحی و روانی مشکل داشت. در هیچ موردی خوب نبودند، نه در دریافتهای اول، نه در سرویس زدن، نه در حمله. دریافتهای اول که افتضاح بود، اینقدر معروف بیچاره این و اون طرف زمین میدوید که فکر کنم رکورد دو استقامت رو زد.
در کل، انگار که جو ورزشگاه بیشتر رو تیم خودمون اثر گذاشته بود تا لهستان!!! انگار خیلی استرس داشتند و گیج بودن.
بهرحال لهستان برتر بود، ما هنوز در مرحله ای هستیم که وجود نصف جامعه (خانمها) رو انکار میکنیم و اجازه ورود به ورزشگاه رو بهشون نمیدیم، وقتی تو این مسایل پیش پا افتاده مشکل داریم نباید انتظار پیشرفتهای آنچنانی وجود داشته باشه، مگر موفقیتهای موقتی بدلیل غیرت بازیکنان یا کادر قبلی مربیگری....
علیزاده که کلا همیشه بد بازی میکنه، مرندی هم که این بازی از شانس ما اصلا رو فرم نبود.
سلام بچا به نظر ما وقتی ایران چنتا بازیا پیاپی میبره مغرور میش و حتما باید دوتا بازی ببازن.ضعیف بودیم ضعیف میفهمی ضعیف.....
عبادی پور کلی امتیاز از دست داد با اون سرویس های مزخرفش
کواچ تا اینجا خوب بود باید برای یک شدن مربی یک و با هوش داشته باشیم.اگه ولاسکو بود می بردیم
عبادی پور دمت گرم. بازیکن ما بودی یا لهستان؟
خب فرض کنید ایران با دو پیروزی قاطع لهستان رو ببره (که نمی بره) و ایران هم با دو پیروزی قاطع روسیه رو ببره( که احتمالش هست) اونوقت تعداد پیروزیها و امتیازات دو تیم مساوی میشه و لهستان با توجه به برد رودر رو با ایران، به عنوان تیم دوم صعود می کنه.
کاش از غفور بجای عبادی پور استفاده میکرد . دیشب بازی عبادی پور روی اعصاب بود.
از همه ضعیف تر عملکرد کواچ بود، سرگردان و حیران
تازه داره آزمایش می کنه لیبرو عوض می کنه
معروف می کشه بیرون غفور جاش می زاره، آخه غفور که پاسور نیست از اونور عبادی پور در حاشیه امن کامل مدام امتیاز می داد.
کواچ نه بموقع تایم اوت می گرفت نه ویدیو چک هاش دقیق بود و نه تعویض های درستی داشت، این مربی واقعا در حد و اندازه های لیگ جهانی نیست، تازه داره برای خودش تجربه کسب می کنه، این بچه ها لیاقت مربی باتجربه تری رو دارن، حیف حیف
چرا عبادی پور تعویض نمیشد ؟؟؟!
از همه ضعیف تر عملکرد کواچ بود، سرگردان و حیران
تازه داره آزمایش می کنه لیبرو عوض می کنه
معروف می کشه بیرون غفور جاش می زاره، آخه غفور که پاسور نیست از اونور عبادی پور در حاشیه امن کامل مدام امتیاز می داد.
کواچ نه بموقع تایم اوت می گرفت نه ویدیو چک هاش دقیق بود و نه تعویض های درستی داشت، این مربی واقعا در حد و اندازه های لیگ جهانی نیست، تازه داره برای خودش تجربه کسب می کنه، این بچه ها لیاقت مربی باتجربه تری رو دارن، حیف حیف
اولن که واقعا خسته نباشن که با یک دوره کوتاه اینقدر قدرتمند شدن که لهستان پر افتخار داشت واسه برد خودشو جرررر می داد
دوما با توجه به همه مسائل باز هم قابل حمایت و دوست داشتنی هستند
خيلي تعجب اوره يكي از كادر ورزشي ايران نيست به بازيكنان بگه بابا با گردنبند وزنجير گردن بازي نمي كنند.علاوه بر خطر كه حتي ممكنه باعث مرگ بازيكن بشه همين باعث عدم تمركز ميشه.
اینهابلدنیستند حتی یه سرویس ساده بزنن
تابناک چند باره که پیام منو فیلتر میکنی اگه اینبارم اینکارو بکنی دیگه نمیام تو ساییتون چند نکته مهم
1)کواچ اصلا خوب نیست حتی در ست اول هنگامی که ما امتیاز بیست وسه بودیم صنوبر آورد هر مربی عاقلی تو امتیاز حساس سرویسو به باتجربه ها میده
2)پارتی بازی برای عبادی پور خداییش اگه ولاسکو بود اصلا این فرد تو تیم ملی جایی نداشت حتی اگه یه بازیکن که پستش جای دیگس بود را جاش آورده بودن تمام بود
3)تو جام جهانی لهستانی ها نشون دادند اصلا نمیتونن سرویس های مهدوی رو بگیرن کی گفته حتما معروف تو همه بازی ها بهتره تازه اصلا توی پست عبادی می آوردش باور کنین بهتر بود یا غفور چرا اون تیم دوم باشه بعد این آقا؟ پارتی بازی وفساد داره به والیبالم مثل فوتبال نفوذ میکنه دوست دارم همه بازیا رو ببازیم تا همه بفهمن این بچه ها حیفه که قربانی نادانی مربی وپارتی بازی بشن ولاسکو کجایی؟
میرزاجان پوردقیقا موقعی که می بایست امتیاز به دست می آورد خراب می کرد.خیلی بد بود رو اعصاب بود
عبادی پور خیلی بد بازی کرد
پاسخ ها
کیانا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
همچین می گین که انگار موسوی خیلی خوب بوده
همه سرویساش توی تور بود
به نظر من اون بد تر از عبادی پور بازی کرده
بارزترین عامل شکست ما عدم دقت بازیکنان در زدن سرویس ها مخصوصا" از طرف آقایان : موسوی ،میرزا جانپور و عبادی پور ، بود . نمیدانم چه اصراری داشتند بر اینکه ، حتما"سرعتی بزنند ! این ضعف در بازی های دیگر هم محسوس بود ، نه باندازاه بدی دیشب .
فدای سرشون باختیم که باختیم همین که 2 ساعت هیجان رو تجربه کردیم بدون فحاشی و بد اخلاقی فقط و فقط تیم تشویق شد عالیه برای مقایسه برید بخش ورزشی تابناک ببینید فوتبال پر از تهدید و استرس و چشم و هم چشمی ولی والیبال همش عشقه و عشق
برای من هوادار قدیمی والیبال همین کافیه
دست مریزاد بچه ها خدا قوت سرتونو بگیرید بالا شماها قهرمانید
واقعا برای تیمی که میخواد به مراحل نهایی لیگ جهانی راه پیدا کنه خیلی خیلی زشت و تاسف باره که از هر 2 سرویس یکسش میره تو تور یا بیرون زمین!!
چرا تیم ما اصلا کاری برای اصلاح این نقیصه نمیکنه؟؟
از پارسال هم بدتر شدن تو سرویس زدن
این حسینی هم با اون صدای مزخرفش رفته بود رو مخ یه ملت.
ما نخوایم این آقایون بامزه رو نبینیم یا صداشون رو نشنویم باید باکی صحبت کنیم.
آخه یکی نیست بگه مرد حسابی تو بابات والیبالیست بوده یا احیاناً برادرت که اینطوری واسه والیبال اونم تو سطح یک بین الملل نسخه میپیچی؟؟؟
شاید بدقولیهای دولت رو بچه ها اثر بد داشته.ولی فراموش نکنید تیم والیبالمون همه گردن کلفتهای دنیا رو زده مثل اینه که فوتبال تیمهای برزیل و آرژانتین وایتالیا والمان رو تو بازیهای رسمی زده باشه ولی پول فوتبال کجا پول والیبال کجا.
بد بازی نکردن لهستان بود که تهتر بازی میکرد همه خوب بازی کردن ولی اشتباه فردی هم تاثیر داشت توی باخت تیم ولی بهر حال تیم ما خیلی خوب بازی میکنه و یادمون باشه که کلا توی این بازیها هشت تیم هست که توی دنیا حرفی برای گفتن داره که یکشم تیم ایران همیشه قهرمانه
نمیدونم آقای کواچ چرا عبادی پور از بازی بیرون نمیکشه وجاش غفور نمیاره به نظرم عامل باخت عبادی پور بود
اگر فقط دو امتیاز هم لهستان از آمریکا بگیره صعود میکنه
نیاز به بردن نداره لهستان
ولی دم عبادی پور گرم یک تنه نابودمون کرد
تعویض ها هم خوب نبود
نباید به این بازیکنان حمله بشه انها تا الان نیز شاهکار کردند بازی برد وباخت داره انهم در این رده بالای جهانی
کواچ در حد و اندازه ایران نیست .این بچه ها ظرفیت بالاتری دارن که درست باید هدایت یشه. کجایی ولاسکو
عبادي پور و ميرزا جانپور خراب كردن اخه چه اصراريه تو بازي به اين مهمي سرويس پرشي بزني
به این موسوی بگین که دیگه سرویس نزنه.
ازنظرمن مشکل مربی همینه که چرا به بازیکنا نمیگه آقا سرویس باریسک بالا نزنن. ازطرفی خسته نباشید به صداوسیما با این پخش مستقیم وگزارشگر .... ؟؟؟
خوب بود یره ، بیشتر از این توان نداشتند و اگر هم پیروز می شدند ، برخی بازیکنان مثل معروف و موسوی جرات پیدا می کردند که داوررا رو بزنن. غرورشون شکست.
نسبت به فوتبال خيلي علي نتيجه گرفتند. جاي تشکر دارد هر چند کاملا نااميد نيستيم .
درهرصورت لهستان تیم قدرتمندی بود درست است توقعمان بالاست اما این را نباید مبنای قضاوت قرار داد و تلاش تیم خوب کشورنان را زیر سوال ببریم
درهرصورت لهستان تیم قدرتمندی بود درست است توقعمان بالاست اما این را نباید مبنای قضاوت قرار داد و تلاش تیم خوب کشورنان را زیر سوال ببریم
آقای معروف کاپیتان محترم،خداوکیلی این چه بازی بود که به نمایش گذاشتید واقعا دل ملت ایران رو شکستید دریغ از یه سرویس درست یا یه دغاع درست.واقعا با این بازی کردن توقع حمایت دولت و ملت را دارید حیف وقتی که صرف دیدن بازی شما شد ایکاش همین سریالهای آبگوشتی صدا و سیما رو نگاه می کردیم حسابی از دست بازیهای شما مردم حرص خوردند
کواچ که یه نفر نمیتونه تو کل ایران پیدا کنه بذاره جای عبادی پور چه انتظاری باید داشت
واقعیت اینه که کواچ مرد روزهای سخت نیست.
نه تونست به بچه ها انگیزه بده، نه تونست تعویضهای خوبی بکنه، نه تونست جلوی سرویسهای خراب رو بگیره، ...
تصمیم گیران والیبال زودتر فکری بکنند.
انصاف داشته باسيد. لهستان قهرمان جهان است و ساليان سال است كه در ليگ جهاني و سطح 1 جهان حضور دارد. مگر توقع داريد تيم ملي فوتبال ايران از المان ببرد؟!!
این بازی ثابت کرد برای موفقیت باید ابزار لازم و
مدیریت سالم داشت . با دست خالی نمیتوان بر قهرمان جهان پیروز شد آنهم با سرویسهای بیش
از حد افتضاح بچه های روحیه باخته ایران
کواچ مرد صحنه های سخت نیست . اینهمه والیبالیست خوب داره ایران یک چند تا ذخیره حسابی نکرده بیاره که خودش هم بهشون اعتماد داشته باشه و بهشون بازی بده . و بعد اینکه عبادی پور دیگه باید چیکار میکرد که بکشتش بیرون که نکرد
موسوی دو تا سرویس خوب می زنه خیلی خوب ولی ده تا رو همخراب می کنه


عبادی پور یکی رو بد نمی زنه بیست تا رو خراب می کنه

اگر بجای عبادی پور از ان دست چپه استفاده می کردیم برده بودیم

در هر ست سه چها ر سرویس خراب کردئ

ولی دم دست چپ گرم بیست تا سرویس خوب می زنه یکی خراب میشه
عبادی پور 3 ایران 0
..
.
.
.
.
یعنی هیچکس دیگه رو نداشتیم جاش بیاریم؟؟؟/ وقتی بازیکن رو فرم نیس چه اصراری داری تو زمین باشه
یه. ذره جنبه داشته باشید!!
بازی برد و باخت داره ،سطح توقعات نباید زیاد بره بالا.!!
این تیم،تیم بازی قبل نبود. هیچ کدوم نشاط بازی های قبل و نداشتند
شاید در بازی دیشب با حضور کامل امیر غفور و
سرویس نزدن موسوی و عبادی، ایران حداقل
یک امتیاز حیاتی از لهستان می گرفت . سالهای
زیادی است که با مشکل سرویس مواجه هستیم
و سرویسهای متوالی که به اوت یا به تور بازی
برخورد میکرد شیرازه تیم را نابود کرد
واقعا برای کسایی که زمان برد تملق گویی میکنن و الان تخریب متاسفم
گرچه ک نظرم اینه که ایران اشتباهات زیادی داشت و میتونست برنده باشه ...ولی بازی خیلی سنگین بود.به نظرم جای یک روانشناس تو تیم خالیه :؟
معلوم نیست چرا عبادی پور باید فیکس در زمین باشه و حتی سرویس هم خراب میکنه مثل بقیه نمیره بیرون روی نیمکت بشینه ، یکی هم نیست بگه بابا این همه سرویس زدی بیرون دیگه نمیخواد سرویس بزنی ، احتمالاً سفارش شدست و کواچ هم نمیتونه دخالت کنه
كاش كواچ ميفهميد كه عبادي پور تجربه كافي نداره ولي هنوز اميد داريم براي صعود دنيا به اخر نرسيده
ايران به كواچ باخت؛ شاهكار هاي كواچ در اين بازي 1- عدم گرفتن تايم اوت بموقع 2 - اصرار بر حضور عبادي پور 3 -تعويض متناوب دو ليبرو 4 - عدم داشتن تاكتيتك مشخص ( بلعكس سرمربي لهستان نمونش در هنگام سرويس زدن هاشون كه مسير زدن توپ رو نشون مي داد) 5 - از همه مهمتر خودش تمركزش رو از دست داده بود بجاي اينكه روحيه بده به بازيكنانش در كنار زمين مثل ماست فقط بازي رو نگاه مي كرد ( بلعكس ولاسكو كه همش تاكيد بر تمركز و لذت بردن بازيكنان از بازي داشت و واسه همين معمولا دو بر صفر هم كه تيمش عقب مي افتاد بازي رو يا ميبرد يا آبرومندانه تموم مي كرد)
چرا همه سرویسای موسوی بیرون میرفت و مال عبادی به تور میخورد؟تو سرویس خیلی امتیاز دادیم به اونا
نمیدونم چی بگم متاسفم واسه بازی دیشب بعضی بچه هاواقعابی تجربه گی
دراوردن واشتباهات خیییییلی عجیب ودورازانتظارباعث شدایران ببازه:(
براچی تیم ایران با لباس قرمز یا سفید نیومد
اینقدر یک طرفه به قاضی نرید
بچه ها تلاششون را کردند
اما لهستان قوی ترین تیم جهانه و
به نظر من گروه بندی تیم ها در لیگ جهانی خیلی بد هستش
الان از گروه های دیگه تیم های ضعیف میان بالا
اما ایران که آمریکا و لهستان و روسیه را شکست داده باید حذف بشه!!!
باباجون توان تیممون در همین حده همین هم به قربون سری تماشاگران زدن وگرنه ما در حد لهستان و امریکا نیستیم
اخه وقتی حمزه تو لیسته ادم اون عبادی پور ک هیچی بارش نیستو میزاره تو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فکر کنم عبادی پور ۲۵ امتیازی رو از دست داد یعنی یک ست کامل!!!!
عبادی پور بد بود
شاید انتظار ما بالا رفته .دست همه بازیکنان درد نکند باغیرتا.
خیلی متاسفم از اینکه کامنتهای بی ارزش و را چاپ اما کامنت اینجانب که حاوی نکات بسیار مهم فنی این بازی بود را چاپ نمیکنید. البته بنظر میرسه تابناک دوست نداره مسایل فنی تیم مورد تجزیه و تحلیل بشه و به اطلاع مردم برسه
خیلی متاسفم از اینکه کامنتهای بی ارزش و را چاپ اما کامنت اینجانب که حاوی نکات بسیار مهم فنی این بازی بود را چاپ نمیکنید. البته بنظر میرسه تابناک دوست نداره مسایل فنی تیم مورد تجزیه و تحلیل بشه و به اطلاع مردم برسه
دیگه صعود فقط یک رویا شد فکر شو بکن با هر دو بازی رو شش 3 امتیازی ببریم لهستان تو کشور خودش تو دو بازی حتی یک امتیاز نگیره
بشین تا بیاد!!معروف یکم ریشش بلندتر بود برده بودیم
بازیکنان ما جدیدا رفتند تو کار ریش و شکل دادن به صورت تا بازی کردن
مشکل اینجاست که تیم روند ثابتی نداره
یه موقع اونقدر خوب بازی میکنه که توقع ملت میره بالا
اما یه بازی دیگه اونقدر بد بازی میکنه که آدم باورش نمیشه این همون تیمه
آقا شما منطقی بازی کن باختی فدای سرت ما هوادارا همیشه پشتتونیم
به خاطر سياست بازي اي كه نگذاشتند تيم تراكتور سازي آذربايجان قهرمان ليگ برتر شود، اميدوارم هيچ تيم ايراني در هيچ بازي نتيجه مطلوب نگيرد. انشاا...
تو کل این چند تا بازی عبادی پور چه کار مفیدی انجام داد که غفور یا دیگران نمیتونستن انجام بدن.
از اول انتخاب کواچ اشتباه بود ، در حد و اندازه تراز اول والیبال دنیا نیست. تیم هرچی داره از مربی قبلیه. ضمن اینکه باید به فکر بازیکن های جدید و با استعداد بود. از زرینی دوست داشتنی که موی صورتش سفید شده میشه انتظار داشت ؟
ه عامواقعا که عامو برو مغزت او عوض کن
ه عامواقعا که عامو برو مغزت او عوض کن
به نظرم این مشکل خیلی از ماهاست که فکر میکنیم همش باید در مورد همه چیز نظر بدیم حتی اگر توی اون زمینه هیچ اطلاعاتی نداشته باشیم.لطفا اینقدر احساساتی نباشید و از هر فرصتی برای کوچیک کردن ایران و ایرانی استفاده نکنید.درسته که بچه ها متاسفانه بر اثر بی تجربگی یا هر چیز دیگه ای تو اون بازی در واقع به خودشون باختن ولی همیشه عشق است ایرانو ایرانی!البته اصیلا و باشخصیتاش!
لطفا همیشه پشت هم باشین نه اینکه در مقابل هم جبهه بگیرین.
مسائل رو هم با هم قاطی نکنین!
درود به بچه ها خاک تو سر شماها
توجه بفرماييد كه واليبال ايران بسيار كم تجربست و بازيكنانمون اختلاف قدي زيادي هم با تيمهاي ديگه دارند.
در پاسخ دوستي كه به صداي تماشاگران ايراني اعتراض ميكردند همين لهستان.. تو بازي خانگي تماشاچياش علاوه بر اينكه يكدست لباس تيم رو تن كردند و پرچمهاي بزرگ همرنگ لباس و پرچمشون دستشون گرفته بودند، صداشون به مراتب بيشتر عز ايرانيا بود..
طوري كه واقعا تمركز براي من تماشاچي سخت بود، واي بحال بازيا..
بازی خوب کرد
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی