بازدید 2533
۱

کمک سه میلیاردی وزارت ورزش به سرخابی ها

بالاخره وزارت ورزش برای کمک مالی به دو تیم پایتخت دست به جیب شد.
کد خبر: ۵۱۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 28 June 2015
به گزارش شفقنا؛ تیمهای استقلال و پرسپولیس این روزها در بازار نقل و انتقالات حرف اول را می زنند و هر کدام از این دو تیم توانسته اند با دو خرید خود از دیگر رقیبان در بازار تابستانه فوتبال ایران پیشی بگیرند. نکته جالب توجه که برای بسیاری از هواداران فوتبال سوال بر انگیز است این است که این دو تیم با چه پشتوانه ای در حالی که حتی اسپانسر در اختیار ندارند توانستند این چنین با توپ پر وارد بازار شوند؟

شنیده ها حاکی از این است که پس از توقف برگزاری مزایده های این دو تیم وزارت ورزش که وظیفه حمایت از این دو تیم را عهده دار شده است به هر کدام از این دو تیم مبلغ ۳ میلیارد تومان کمک کرده است و مدیران این دو تیم با تکیه بر همین پول توانسته اند تا حدودی آرامش را به هواداران خود بازگرداند و البته مدیران استقلال با پشتوانه این پول توانستند امروز چند بازیکن اصلی خود را راهی تمرینات کنند. البته این پول کمک بلاعوض وزارت ورزش و جوانان نیست و اسپانسرهای سرخابی ها پس از تحویل این دو باشگاه باید این مبلغ را به حساب وزارت بازگردانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایکاش این 6میلیارد تومان خرج همه ورزشها میشد تا ببینیم که در همه رشنه ها صاحب مدال المپیکی میشویم . چطور پول ندارند پاداش قهرمانان دیگر رشته ها را بدهند ولی برای این دو تیم که هیچوقت هیچ مقامی نیاورده اند انقدر خرج میکنند. واقعا متاسفم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست