بازدید 6800

نگاه شما: اتفاقات عجیب در آموزش و پرورش اصفهان

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۱۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 27 June 2015
زهرا کریمیان: در تیرماه دو سال پیش از معلمان زن شاغل در آموزش و پرورش اصفهان مبالغی بین 5 تا 12 هزار تومان بابت بیمه سرانه کم شد در صورتیکه حق بیمه آنها از حقوق شوهرانشان کم می شود. مسئولین رفاه ادارات گفتند اشتباهی شده و مبالغ بر می گردد. بعد از دو ماه از این موضوع خبری از برگشت این پول نیست و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش اصفهان هم پاسخ درستی نمی دهند. خواهشمند است این موضوع را پیگیری کنید.

 این اولین باری نیست که اداره کل آموزش و پرورش اصفهان حق و حقوق معلمان را پایمال می کند. معلمانی که سال گذشته باید رتبه عالی می گرفتند با وجود مجوز وزارتخانه که ماهها قبل صادر شده بود و در حکمها هم به آن استناد شده است تا اواخر اسفند (درست بعد از واریز حقوق اسفند!؟) حکم جدیدشان صادر نشد و  بین 1 تا 12 ماه از افزایش حقوق این معلمان (حدود ماهی 40 تا 60 هزار تومان) به دیون رفت و بعد از نوروز هم پرداخت نشد. این کار هم کاملاً عجیب و مشکوک بود. این واقعاً عجیب است که اشتباهات همیشه به ضرر معلمان است و هیچ تلاشی هم برای جبران آن نمی شود.                                                                             

مورد دیگر حق سفر است. اگر معلمی از اصفهان یا شهرهای دیگر به شهر یا استان دیگری برود حق سفر به وی پرداخت نمی شود درحالیکه سایر استانها این مبلغ را پرداخت می کنند. تمام این موارد هم به دیون می روند و البته مشخص است که دیون هم یعنی پولی که هیچ وقت پرداخت نمی شود!؟

از شاهکارهای دیگر اداره کل آموزش و پرورش اصفهان ثبت نام برای برگزاری سه دوره ضمن خدمت کامپیوتر بود که بعد از دو سال هنوز هم اجرا نشده است. جالب اینکه از هر همکار ده هزارتومان بابت سی دی این دوره ها و ثبت نام دریافت شده است. هیچ معلوم نیست این مبلغ در این دو سال کجا بوده است و چه استفاده ای از آن شده است و چرا هنوز هم دوره ها برگزار نمی شود. به هر حال در اصفهان اتفاقات عجیبی می افتد که به نظر می رسد نیاز به بررسی دقیق و جدی توسط بازرسان و مسئولین بالادستی را دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی