بازدید 3330

مظلومی؛ رقم قراردادش سکرت اما پایین!

درباره رقم قرارداد پرویز مظلومی عددهای مختلفی اعلام شده اما آنچه به نظر می رسد این است که رقم قرارداد سرمربی استقلال چندان هم بالا نیست.
کد خبر: ۵۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵ 24 June 2015

به گزارش سایت رسمی برنامه نود؛ پرویز مظلومی حتی در روزهایی که نام منصوریان برای سرمربیگری استقلال مطرح بود هم با رسانه ها مصاحبه می کرد و البته اگر به آن مصاحبه ها مراجعه می کنید می بینید که او از قیمت بالا هیچ حرفی به میان نمی آورد.

در هر حال با توجه به اینکه مظلومی گفته است مربی ۳۰۰ میلیون تومانی نیست اما او مطمئنا رقم چندان بالایی هم نگرفته چرا که همه می دانند وزارت ورزش و باشگاه استقلال بی پول هستند.

آنطور که به نظر می آید پرویز مظلومی پس از ماجرای دربی سه بر دو و ایمون زاید، دقیقا می خواهد برای اعاده حیثیت به استقلال بیاید و به نوعی جبران کند. بهتر است بگوییم که رقم قرارداد مظلومی هر چند سکرت است اما زیاد هم بالا به نظر نمی رسد.

آمدن او چیزی شبیه به آمدن حمید درخشان به پرسپولیس است هر چند مظلومی به عنوان سرمربی در استقلال رزومه بدی ندارد و در دو سالی که سرمربی استقلال بود، چهار دربی را برد، یک دربی را مساوی کرد و یک دربی را باخت، یک جام حذفی برای استقلال آورد و البته در دو سال استقلال را در کورس قهرمانی نگه داشت و برای این تیم سهمیه آسیایی گرفت. تیم مظلومی در سال سوم با چند تغییر به دست امیرقلعه نویی افتاد که قلعه نویی با این تیم جام حذفی را از دست داد اما جام لیگ برتر را بالای سر برد و البته توانست استقلال را به جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار