بازدید 2739

شکست پینگ‌پنگ بازان جوان ایران برابر چین‌تایپه

جوانان و نوجوانان پینگ‌پنگ باز ایران در برابر نمایندگان قدرتمند چین و چین‌تایپه نتیجه را واگذار کردند.
کد خبر: ۵۱۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 24 June 2015

به گزارش ایسنا؛ در رقابت‌های تنیس روی میز اوپن چین، تیم ملی جوانان ایران که با ترکیب متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی و هدایت محسن شیشه‌گرها در این رقابت ها حاضر است با قرعه سختی روبرو شد و با تیم های چین A، چین تایپه A و پاکستان هم گروه شد. جوانان ایرانی در راحت‌ترین بازی مرحله گروهی خود صبح امروز با نتیجه 3 بر صفر پاکستان را از پیش رو برداشتند.

در بخش دختران نیز فاطمه جمالی فر و مهشید اشتری با هدایت مهناز رجبیان از صبح امروز رقابت خود را در گروه A آغاز کردند. تیم جوانان دختر ایران که با نمایندگانی از چین و چین تایپه هم گروه است در نخستین بازی با نتیجه 3 بر صفر نتیجه را به تیم چین B واگذار کرد.

در رقابت های تیمی نوجوانان نیز رادین خیام و علیرضا بابادی‌وند با سرمربی‌گری امید شمس نماینده ایران در این رده سنی هستند. تیم نوجوانان ایران در گروه E مسابقات با چین و سنگاپور هم گروه است. راکت به دستان نوجوان ایرانی در نخستین بازی نتیجه را سه بر صفر به تیم چین واگذار کردند.

در ادامه این رقابت‌ها جوانان پسر ایران از ساعت 14 به وقت محلی متین حیدری و آرمان حاجی‌ئی مقابل تیم چین تایپه A به میدان رفتند که در این دیدار نمایندگان ایران با نتیجه سه بر صفر نتیجه را به این حریف قدرتمند واگذار کردند.

در بخش دختران نیز جوانان ملی پوش ایران در دومین مسابقه خود مقابل تیم چین تایپه A به میدان رفتند که پینگ پنگ بازان دختر ایرانی با نتیجه 3 بر صفر نتیجه این بازی را واگذار کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان ایران بعد از یک سفر 21 ساعته شب گذشته ساعت 19 به وقت محلی وارد شهر تایکانگ شدند. پینگ‌پنگ بازان ایرانی که فرصتی برای استراحت و تمرین نداشتند صبح امروز تنها یک جلسه تمرینی پیش از شروع رسمی رقابت ها برگزار کردند و پس از آن کار خود را در مسابقات اوپن چین آغاز کردند.

همچنین رادین خیام و علیرضا بابادی‌وند بازیکنان رده نونهالان کشور هستند که برای کسب تجربه بیشتر در این مسابقات حاضر شده‌اند و در رده نوجوانان برای کشورمان به میدان می‌روند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی