بازدید 4095
۳
برنامه‌های خاصی برای حضور هندبال در رسانه‌ها داریم

مهدوی: اسماعیلاجیچ انگیزه بالایی دارد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران انگیزه بالایی دارد و می‌تواند به هندبال ایران کمک کند.
کد خبر: ۵۱۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 24 June 2015
رئیس فدراسیون هندبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران انگیزه بالایی دارد و می‌تواند به هندبال ایران کمک کند.

به گزارش فارس، سید ابوالحسن مهدوی درخصوص انتخاب عرفان اسماعیلاجیچ به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: بعد از اینکه با ماچک قطع همکاری کردیم گزینه‌های زیادی را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت با عرفان اسماعلایجیچ به توافق رسیدیم. این مربی انگیزه بالایی دارد و می‌تواند با همین انگیزه به هندبال ایران کمک کند.

وی ادامه داد: اسماعیلاجیچ به همراه خود میلوان ارسگ مربی دروازه‌بان‌ها و نجارادی مربی بدنساز به ایران خواهد آورد. همچنین محسن طاهری هم به عنوان عضو ایرانی روی نیمکت تیم ملی به عنوان مربی می‌نشیند. این در حالی است که اردوهای آماده‌سازی تیم ملی از روز شنبه و به میزبانی مشهد آغاز می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال با بیان اینکه ایران می‌تواند در جمع برترین‌های هندبال حضور داشته باشد، خاطرنشان کرد: تیم هندبال ایران در گروه B انتخابی المپیک ریو با قطر، عمان، ژاپن، عربستان و ازبکستان هم‌گروه شد و همانطور که اعلام شد قطری‌ها خودشان هم‌گروهی با ما را انتخاب کرده‌اند. به هر حال هم‌گروهی با قطر این حسن را دارد که در نیمه‌نهایی با این تیم روبرو نمی‌شویم و اگر در مرحله نخست مغلوب قطر شدیم، به عنوان تیم دوم گروه همچنان شانس حضور در المپیک را خواهیم داشت.

مهدوی با اشاره به ساخت برنامه‌ تخصصی هندبال برای صداوسیما، تصریح کرد: ما به خوبی می‌دانیم که رسانه‌ها چقدر در رشد و توسعه یک رشته موثر هستند. برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور هندبال در رسانه‌ها داریم که از جمله آن ساخت یک برنامه شبیه 90 فوتبالی است. رایزنی‌های اولیه صورت گرفته است و به زودی نتایج نهایی مشخص خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار