بازدید 5008
۶

اتفاق عجیب دیگری در فوتسال

در یک اتفاق عجیب جام قهرمانی تیم فوتسال منصوری قرچک پس از سه سال به این تیم داده شد.
کد خبر: ۵۱۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 23 June 2015

به گزارش فارس؛ فصل 90-91 لیگ برتر فوتسال با اتفاقات و حواشی زیادی به پایان رسید در این فصل گیتی‌پسند توانست عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما پس از اعتراضاتی که مسئولان منصوری نسبت به بازی اصفهانی‌ها مقابل پرسپولیس انجام دادند و بررسی‌هایی که کمیته انضباطی انجام داد در نهایت تبانی در دیدار دو تیم گیتی‌پسند و پرسپولیس تأئید شد و منصوری به عنوان قهرمانی آن دوره از رقابت‌ها رسید هرچند که نه جام قهرمانی به منصوری داده شد و نه این تیم به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا رفت بلکه این گیتی‌پسند بود که در جام باشگاه‌های آسیا حاضر شد و اصفهانی‌ها جام را هم بر نگرداندند!

حالا پس از برگزاری دو دوره دیگر روز گذشته جام قهرمانی به منصوری داده شد. کریم منصوری مالک تیم فوتسال منصوری قرچک در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: پس از سه سال یک جام به ما دادند، اصفهانی‌ها که حاضر نشدند کاپ را برگردانند. مسئولان کمیته فوتسال حالا پس از سه سال جامی که برای این دوره از رقابت‌ها تهیه کرده بودند تا به اصفهان ببرند را به ما دادند.

وی ادامه داد: امسال دو کاپ تهیه شده بود که یکی تهران قرار داشت و دیگری در اصفهان، وقتی تأسیسات به عنوان قهرمانی دست یافت، کاپی که در اصفهان وجود داشت را به ما دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
1
1
1
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی