بازدید 2801

پیروانی: کی‌روش قول همکاری داد

سرمربی تیم فوتبال جوانان می‌گوید در صحبتی که با کارلوس کی‌روش داشته از سرمربی پرتغالی تیم ملی قول همکاری گرفته است.
کد خبر: ۵۱۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 23 June 2015
به گزارش تسنیم؛ امیرحسین پیروانی در خصوص پایان اردوی تیم فوتبال جوانان در استان مازندران اظهار داشت: این اردوی پنج روزه از هفته گذشته آغاز شده بود که طی آن تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بعضاً روزی سه جلسه هم تمرین کردیم. پنج بازیکن نیز از استان مازندران به تمرینات ما آمدند که دو نفر از آنها را پسندیدم و به بدنه تیم ما اضافه شدند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با ابراز خرسندی از امکانات اردوی این تیم در مازندران، افزود: شرایط و امکانات خوبی در این اردو داشتیم با تمرینات هوازی، بدنسازی و تاکتیکی در مجموع 10 جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتیم. امکانات هم قابل قبول بود و تمرینات تیم بدون مشکل برگزار شد. امیدوارم بازهم از این اردوها برای تیم جوانان پیش‌بینی شود. فدراسیون فوتبال هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا ما در بهترین شرایط تمرین کنیم. با وجود اینکه شرایط موجود ایده‌آل ما نیست اما باید تیم را به خوبی آماده حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم جوانان باید اوایل مهرماه در مشهد و در گروهی که کویت، اردن و نپال در آن حضور دارند برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا تلاش کند، گفت: کار سختی داریم و نباید اینگونه فکر کنیم که چون نام ایران را یدک می‌کشیم و تیم اول آسیا هستیم، در پایه‌ها نیز کارمان راحت است. همه در بخش پایه‌ای کار می‌کنند و تیم‌هایی مانند نپال، میانمار، برمه، ویتنام و ... پیشرفت خوبی داشته‌اند، حتی اگر فوتبال‌شان در بزرگسالان جایگاهی در آسیا نداشته باشد.

پیروانی درباره احتمال حضور کی‌روش در تمرینات تیم فوتبال جوانان و تعاملی که این مربی با تیم‌های پایه دارد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی افشین پیروانی و زمانی که تیم ملی در تهران اردو داشت در تمرینات این تیم حاضر شدم. علاوه بر نت‌برداری از تمرینات کی‌روش، ارتباطی هم با او برقرار کردم و این مربی قول داد در تمرینات ما شرکت کند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان تأکید کرد: کی‌روش قرار است با حضور در تمرینات تیم ما بازیکنان را مورد بررسی قرار دهد و در پایان ارزیابی دقیقی از آنها به ما ارائه کند. این اتفاق قرار است در اردوی بعدی رخ دهد و در صورتی که کی‌روش در ایران حضور داشته باشد به تمرینات تیم جوانان می‌آید. او به ما قول همکاری داده است و ما هم از تجربیات گرانبهای کی‌روش استفاده خواهیم کرد.

وی درباره هدف این تیم گفت: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال هدفی که برای تیم ما قرار داده حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیاست اما علاوه بر این خودمان هدف دیگری داریم. این هدف هم استعدادیابی و شناسایی بازیکنان آینده‌دار است تا بتوانند به آینده فوتبال ما کمک کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی