بازدید 2208
۴

آخرین وضعیت جذب مربی خارجی تیم ملی بسکتبال

علی توفیق از ادامه مذاکرات با مربی خارجی تا اواسط هفته آینده و احتمالی برگزاری یک اردوی اروپایی برای تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 21 June 2015
علی توفیق از ادامه مذاکرات با مربی خارجی تا اواسط هفته آینده و احتمالی برگزاری یک اردوی اروپایی برای تیم ملی خبر داد.

دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت مذاکرات با مربی‌های خارجی اظهار کرد: دو نفر از مربیان خارجی که در لیست مذاکرات ما بودند به دلیل ثبت قرارداد با باشگاه‌های خارجی حذف شدند. دو گزینه دیگر هم درخواست‌ها و شرایطشان را اعلام کردند و ما به هیات کارشناسی منتقل کردیم تا بررسی شود. همچنین ما دو، سه مربی دیگر هم در نظر داریم که با آنها به عنوان آلترناتیو مذاکره می‌کنیم که اگر دو گزینه اصلی مورد قبول قرار نگرفتند مذاکرات با این نفرات جدی شود.

توفیق در پاسخ به این سوال که ملیت این مربیان چیست؟ بیان کرد: ترجیح می‌دهیم که گزینه ما نهایی شود و به طور کامل او را معرفی کنیم اما می‌توانم بگویم که همه گزینه‌ها اروپایی هستند.

او در پاسخ به این سوال که بالاخره مذاکرات چه زمانی به نتیجه می‌رسد؟ بیان کرد: باید سریع‌تر به نتیجه نهایی برسیم چون تصمیم بر این شده که از هفته دوم تیر فراخوان تیم ملی بزرگسالان را داشته باشیم و اردوها شروع شود. نخستین رقابت تدارکاتی ما که در چین برگزار می‌شود پنجم مرداد است و باید برای این مسابقات به آمادگی نسبی برسیم.

دبیر فدراسیون بسکتبال درباره دیگر برنامه‌های تیم ملی پیش از حضور در جام ملت‌ها نیز گفت: جام ویلیام جونز هم همانند هر سال برگزار می‌شود و در آن شرکت می‌کنیم. همچنین روز گذشته جلسه‌ای داشتیم که قرار شده مذاکراتی برای یک اردوی اروپایی داشته باشیم. اگر بتوانیم حریفان خوبی در اروپا داشته باشیم بازیکنان به این اردو نیز اعزام می‌شوند.

توفیق در پاسخ به این سوال که آیا قرار نشده اردوهای تیم شروع شود و مربی خارجی بعد از چند روز به تمرین‌ها اضافه شود؟ تصریح کرد: قطعا این اتفاق خواهد افتاد. تصمیم خوبی است که شرایط اولیه اردو مهیا شود تا سرمربی تیم به مجموعه اضافه شود و کارش را آغاز کند نه اینکه درگیر مقدمات باشد. البته برای اینکه زمان را نیز از دست ندهیم این تصمیم را خواهیم گرفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا هیات کارشناسی نظری به مربی ایرانی ندارد؟ بیان کرد: ما گزینه اول را خارجی مطرح کرده‌ایم و اگر به نتیجه نرسیدیم از نیروی داخلی استفاده خواهیم کرد. به هر حال مذاکرات ما با مربی خارجی نهایتا تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
پرویز مظلومی است
1
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی