بازدید 1207

تيموريان: هنوز شانس داريم

کد خبر: ۵۱۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۵ 07 June 2009
بازيکن تيم ملي فوتبال ايران، گفت: تيم ملي با توجه به نتيجه تساوي که در مقابل کره شمالي بدست آورد همچنان براي صعود به جام جهاني شانس دارد.

آندرانيک تيموريان در گفت و گو با ايرنا، درخصوص ديدار مقابل تيم فوتبال کره شمالي خاطرنشان ساخت: بازي بسيار خوبي را در مقابل کره انجام داديم و تيم ملي توانست در زمين حريف به طور کامل بر بازي مسلط باشد. تيم ما فرصت هاي بي شماري را در اين ديدار بدست آورد اما متاسفانه به دليل بدشانسي اين بازي را مساوي کرديم.

بازيکن تيم ملي فوتبال ايران درخصوص کاهش شانس تيم ملي براي صعود به جام جهاني گفت: به هيچ عنوان موافق کاهش شانس تيم ملي براي صعود به جام جهاني نيستم زيرا ما دو بازي ديگر داريم و هر اتفاقي ممکن است در اين دو ديدار روي دهد. بايد در دو ديدار آينده خود پيروز ميدان باشيم و خوشبختانه پس از ديدار مقابل کره شمالي تمام تمرکز خود را به اين دو بازي معطوف کرده ايم.

تيموريان با بيان اينکه تيم ملي در ديدار مقابل کره شمالي بدشناس بود،تصريح کرد: فوتبال بازي اشتباهات است و احتمال هر اتفاقي در فوتبال وجود دارد متاسفانه ما نتوانستيم در اين ديدار از فرصت هاي خود سود ببريم تا پيروز ميدان شويم. متاسفانه ما امتيازات لازم را در بازي هاي گذشته خود از دست داده ايم و معتقدم ما در مقابل کره شمالي و در زمين اين تيم نتيجه خوبي را کسب کرديم.

وي با ارزيابي خوب از تيم کره شمالي به ايرنا گفت: کره تيم بسيار خوبي بود اما به دليل بازي خوب ما در اين ديدار حرف خاصي براي گفتن نداشت. بازيکنان آنها فقط روي توپ هاي بلند و ضد حملات برنامه داشتند که به دليل عملکرد خوب ما موفق نبودند.

تيموريان درخصوص عملکردش در اين ديدار،اظهار کرد: سرمربي تيم ملي بايد درخصوص عملکرد من نظر دهد اما فکر مي کنم عملکرد خوبي داشتم و توانستم انتظارات را با بازي خود برآورده کنم.

لژيونر تيم ملي ايران با تمجيد از عملکرد افشين قطبي،گفت: او عملکرد بسيار خوبي در تمرين تيم ملي داشته و اين موضوع در بازي روز گذشته به خوبي قابل مشاهده بود. تيم ما 90 دقيقه برتر از حريف بود و تنها در دقايق کوتاهي تيم ميزبان صاحب توپ و ميدان شد.

تيموريان با اشاره به امکانات خوب تيم ملي در کره شمالي خاطرنشان ساخت: خوشبختانه همه چيز در کره براي تيم ملي مهيا بود و فدراسيون فوتبال تمام امکانات لازم را براي ما آماده کرده بود.

بازيکن با تجربه تيم ملي ايران درخصوص صحبت هاي رييس فدراسيون فوتبال مبني بر جوانگرايي در تيم ملي گفت: تلفيقي از جوانان و با تجربه ها کاري بود که قطبي در تيم ملي به بهترين شکل انجام داده است و اميدوارم اين کار در آينده نيز ادامه داشته باشد.

وي تاکيد کرد: تيم ملي ما در بهترين شرايط خود در طول اين 4 سال قرار دارد و اميدوارم بتوانيم با کمي خوش شانسي به جام جهاني صعود کنيم.

تيموريان درخصوص وضعيت خود در تيم باشگاهي اش براي فصل آينده گفت: يک سال ديگر با فولهام قرارداد دارم و پس از سفر به انگليس با کادر فني فولهام درخصوص شرايطم در اين تيم صحبت خواهم کرد و درصورت مهيا بودن وضعيت براي بازي در ترکيب تيم در فولهام خواهم ماند. به احتمال فراوان در فولهام خواهم ماند اما چند پيشنهاد ديگر نيز از تيم هاي اروپايي دارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی