بازدید 85489

تصاويري از پروژه پرافتخار دولت نهم!

کد خبر: ۵۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۰ 07 June 2009
قطار شيراز ـ اصفهان به طور نمادين شروع به کار کرد. اين خبري بود که چند روز پيش روي تمام خبرگزاري‌ها رفت و به عنوان يکي از خدمات و دستاورد‌هاي دولت نهم اعلام شد. اما در واقع اين خط راه آهن يکي از پروژه‌هايي بود كه به صورت صوري افتتاح شد تا سند افتخار آن به نام دولت نهم ثبت شود.

يكي از بينندگان «تابناك» در پيامي چنين نوشت: همه دوستان شيرازي مي‌دانند که خبري از قطار در شيراز نيست و نزديکترين ايستگاه حدود 100 کيلومتر با شيراز فاصله دارد. ايستگاه کيلومتر 101 که به گفته نماينده شيراز کاربردي نمايشي براي افتتاح داشته، چند صد ميليون هزينه برداشته و جابجايي آن نيز دوباره چند صد ميليون هزينه دارد.

متاسفانه قسمتي از خط هم که نصب شده به صورت کاملا غير استاندارد و عمله‌ساز کار شده به طوري که بعد از همان يک بار حرکت نمايشي آن هم با سرعت 50 کيلومتر در ساعت، بسياري از تراورت‌ها از بين رفته و خط آهن کج شده و تاب برداشته است.

واقعا تا کي بايد شاهد دور ريختن بيت المال براي پروزه‌هاي تبليغاتي باشيم؟ چه کسي پاسخگوي اين همه هزينه است؟ چه کسي پاسخگوي جان مسافراني است که قرار است با اين قطار سفر کنند؟ عکس‌ها به قدر کافي گويا هستند.


ايستگاه قطار شيراز که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

تراورس‌هايي که با اولين حرکت قطار خرد شده‌اند

مسيري که هنوز ساخته نشده افتتاح شد

ريل‌هايي که بعد از اولين حرکت کج شده‌اند

ريل‌هاي کح شده در طول مسير


زير سازي موقتي و سر هم بندي (لطفا به فضاي خالي زيرسازي‌ها توجه فرماييد)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۵۰
انتشار یافته: ۰
پيشنهاد ميکنم آقاي رضايي همين عسها رو براي مناظره با احمدي نژاد ببره و نشون بده تا هي آمار دروغ به مردم ندن
من به عنوان يك شيرازي ترجيح ميدم با اتوبوس به اصفهان برم تا قطار . نكته جالب توجه اينه كه تو شيراز اصلا هيچگونه آگهي جهت افتتاح زده نشد و ليكن توي انواع اقسام شبكه ها پر شد از اين خبر . آخه رياست جمهوري چقدر ارزش داره !!!
خدایـــــــا ایران را نجات بده!!!
اين عکس کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با عرض تبريك به آقاي دكتر و استاد گرامي شان به خاطر پروژه كاملا مهندسي شده.

متاسفم برای این کشور و برخی از مردم ساده و زودباورش
از اطلاع رساني تان متشكرم(يك شهروند)
اين نوع پروژه ها ما را به ياد كلاس هاي آقاي بهبهاني مي اندازد . از اول تا آخر كلاس با غرور داد سخن از ضعف و بي نظمي در پروژه هاي عمراني راهسازي مي دادند . عجب است كه به دست توانمند ايشان يكي از بدترين انواع چنين پروژه هايي افتتاح مي شود؟
به حاج محسن بگيد اينجور اطلاعات رو توي مناظره نشون بده تا دهن بعضي ها بسته بشه
حاج محسن منتظرتيم
كجا هستند طرفداران آقاي رييس دولت نهم؟ حتما لازم نيست كسي اموال عمومي رو به حساب شخصيش واريز كنه تا بگيم آدم بديه.
خسارات این کار را چه کسی جبران میکند
باسلام
سوالاتي در اين خصوص وجود دارد:
1- در كجاي دنيا همزمان با راه‌اندازي اين قبيل پروژه‌ها مسافران را جابجا ميكنند. حداقل پس از گذشت 3-4 ماه و بعد از آزمايش همه جانبه خطوط و تاسيسات و حمل بار با راه آهن، انتقال مسافر انجام ميشود
2- ايا آقايان مشكل تونل بين شهرستان اقليد و سعادت شهر را مرتفع نموده‌اند و يا هنوز ريزش‌هاي تونل ادامه دارد؟
3- اين پروژه بنا بود پس از عمليات خاكي با مبلغي كمتر از 600 ميليون دلار با سرانجام برسد. ولي تا كنون حدود 800 ميليون دلار هزينه شده است و گويا هنوز ناتمام مانده تا بعد از برگزاري مراسم سالگرد حضرت امام مجدد مسير بسته شده و عمليات ساخت ادامه يابد.
4- آيا ريلهاي پايان مسير از محل بودجه اين پروژه تهيه گرديده يا حدود يك كيلومتر ريل از پروژه‌هاي ديگري نظير پروژه درود به همدان به اين محل آورده شده است؟
5- ايا اين همه هزينه براي ساخت راه‌آهني كه حداكثر 50 كيلومتر حركت در ساعت براي آن در نظر گرفته شده عقلاني است. يا اينكه به دليل غير استاندارد بودن عمليات خاك كوبي و احتمال بروز خطر براي سرعتي بالاتر اين تصميم گرفته شده است.
اين سوالات و سوالات ديگري كه مجال بيان نمودن آن نيست را بايد چه كسي جوابگو باشد. اين پروژه فقط و فقط به دليل حركتي نمايش- تبليغاتي به اصطلاح افتتاح ميشود و همگان خواهند ديد پس از دو سه روز كه از افتتاح آن گذشت -همانند اتوبان تهران پرديس كه آن هم يك باندش افتتاح گرديد - بسته خواهد شد و بيچاره دولت بعدي كه ميخواهد خرابكاريها را جبران نمايد.
همين عکس ها برای مناظره جناب آقای رضائی با آقای احمدی نژاد کافی است. ضمنا مقايسه قيمت کالاهای اصلی شامل گوشت، مرغ، روغن، تخم مرغ، برنج، نان، کرايه تاکسی، اجاره مسکن، خريد و فروش مسکن، لبنيات و چند نوع ميوه در سال 1384 و سال 1385 در مقابل ميزان افزايش حقوق کارگران و کارکنان برای مناظره فردا شب کافی است. لطفا اين موارد را خدمت جناب آقای دکتر رضائی منعکس فرمائيد، هر چند تا کنون هيچ مطلبی را از طرف اينجانب چاپ ننموده ايد. ضمنا به جناب دکتر يادآوری نمائيد اصل مدرک خود را همراه داشته باشند تا در صورت تشکيک احمدی نژاد، آن را مستقيما به مردم نشان دهند. البته موضوع فرزندشان را هم خودشان مطرح کنند تا احمدی نژاد نتواند از آن سوء استفاده نمايد. به ياد می آورم همان زمان ايشان از مردم عذرخواهی نمودند و مطرح نمودن همين موضوع هم خالی از لطف نخواهد بود. به اميد عدم موفقيت احمدی نژاد در انتخابات
تا چند روز دیگر هم می خواهند نیروگاه 1000 مگاواتی عسلویه که حتی 1 مگاوات هم تولید نداره رو افتتاح کنند اونو هم دنبال کنید. من نمی دونم چی می خوان تو تبلیغاتش بگن
گزارش بسیار چیپی بود .... ای کاش چیزی در دست داشتید و اینقدر خودتان را در قبال احمدی نژاد ذلیل نمی دیدید .. اگر راست می گوئید آن 100 سد نیمه ساخته و زخمی در زمان کارگزرانی ها و هزار کیلومتر جاده نسخته شده ولی پول مصرف ده و هزاران موارد دیگر را می گفتید تا مردم این چند قلم را باور می کردند ....
دست آقا محمود دردنكنه؟اي ول مشت نشانه خروار هنوز زير سازي انجام نشده؟ ولي تا دلت بخواد زير ساختار انجام شده؟
زنده باد تابناک
دوربين صداو سيما كه هميشه در بازديدهاي سرزده!! حضور دارد، الان كجاست؟
من یک مهندسی هستم که سالها کار راه آهن انجام داده ام این خط آهنی که آقایان افتتاح کرده اند حداقل دو سال کار دارد تا بتوان قطار مسافری با سرعت 120 روی آن راه برد
چطور میتونید ثابت کنید این تصاویر مربوط به راه آهن شیراز-اصفهانه؟اینم یه روشی برای تخریب این دولت خدمتگزاره!!
دوستان تابناكي انشاا... كي عكسهاي واقعي رو ميذاريد؟( مثل بقيه خبراتون كه .....)
حاج محسن خوبيش اينه كه از اقتصاد سر درمياره
خواهش ميكنم دست پر به منظره برو
برات دعا ميكنيم حاج محسن رضايي
درود بر موسوي - زنده باد رضايي ... حاج محسن منتظر جواب هاي دندان شكن شما هستيم ... يا علي
حرام کردن بیت المال از هزاران دزدی بدتر است. آقای رضایی خواهشاً با دست پر جواب پرونده سازیهای باند قدرت را بدهید. خیلیها چشمشان به مناظره شما دوخته شده است.
با سلام
من طرفدار موسوي ام با تمام وجود از طرفي يك كارشناس راه آهن هم هستم
1- دوست عزيز راه آهن قوانين سفت و سختي براي ايمني دارد عبور مسافر و بار پس از قراردادن بسته هاي ريل يا همان كوپلاژ هاي شكل 5 بدون بالاست(سنگ قلوه هايزير تراورسها) امكان پذير است اما با محدوديت سرعت حداقل ضمنا در هيچ جاي دنيا موردي كه شما مي فرمائيد اتفاق نمي افتد ماشين آلات بسيار دقيق و حساسي خط را به وضعيت با ثبات مي‌رسانند.
2-آن خط كج و كوله حداقل 4 مرحله عمليات رويش انجام مي شودتا به خط تراز و قابل قبول تبديل شود.تصوير 4
3- در تصوير آخر نيز بالاست كامل ريخته نشده است مرحله زير بالاست يا ساب بالاست است كه يكي از مراحل عمليات است
4-نوع مصالح نشان مي‌دهد سرعت طراحي خط 160 تا 200 كيلومتر با بار محوري 22.5 تن كه حداكثر سرعت و بار در ايران است
5- قرار نيست يك سري تصوير حين عمليات تهيه شود و سند بي كفايتي شود.لطفا به راه آهني ها توهين نكنيد.
6- البته اين موارد دليل بر كفايت وزير محترم نيست
آقاي رضايي اميد ملت ايران به شماست كه به آقاي احمدي نژاد بفهمانين كه ملت دروغ را بر نمي‌تابد.
آقا محسن، به نظر من الان وظيفه شما از دوراني كه در برابر صدام جاني از كشور دفاع مي‌كرديد حساستر است. به خاطر خون عزيزاني چون همت، باكري و ... به آقاي احمدي نژاد نشان بديد كه جواب اين همه دروغ و تهمت چيه؟ خواهش مي‌كنم.
حاج محسن منتظریم تا عظمت و قدرت شمارو ببینیم در روز مناظره--یا علی
کاری که اصلاح طلب ها نتونستن بکنن فقط از یک اصولگرای واقعی برمیاد که خودش رو با عکس والبته نمودارهای بانک مرکزی مجهز کنه و بره به مناظره ونذاره تا تمرکزش رو با شانتاژ بهم بریزن حالا نوبت طلائی حاج محسن که نشون بده تفکر قوی ایشون چند مرده حلاج است
اين عكس كجاست ؟ از بيابون عكس گرفتن كه هنر نيست. اينقدر چرا زور مي زنيد اوني كه بايد راي بده قشر مستضعفند كه نه اينترنت دارن نه اين اراجيف براشون مهمه .
جالبه این عکسها رو من 4 سال پیش تو یکی از سایتها دیده بودم !!!!!!!!!
البته سايت تابناك در منعكس نمودن نظرات خود در غالب نظرات بينندگان يد طولايي دارد اما اگر خدارا قبول داريدمطالب زير را منعكس كنيد تا مظلوميت ياران احمدي نژاد حداقل يكبار منعكس شودبنده از كارشناسان ارشد راه آهن هستم اولا مطلب كاملا كذب است چون فاصله اولين ايستگاه تا شيراز20 كيلومتر است نه 100 دوم اينكه با يكبار حركت روي ريل انطور كه شما ادعا مي كنيد ريل هيچ آسيبي نمي بيند چون اين ريل ها سنگين وتا 25 تن بار محوري را تحمل مي كنند سوما فرودگاه امام يا سد كرخه يا اتوبان ساوه ده دفعه توسط سردار به اصطلاح سازندگي وخاتمي سردار اصلاحات افتتاح شد كه ما نفهميديم مال دوات اصلاحات است يا سازندگي ضمنا بقول اقاي كروبي نن جون من هم مي فهمه اين عكس ها قلابي يا تاريخ گذشته است
فكر كنم بهتر از اين ميشد با دستكاري تصاوير واقعي تر نشان داده ميشد اما بهتر بود قبل از انتشار تصاوير براي اطمينان اين تصاوير را از نظر علمي با يك نفر كارشناس در ميان مي گذاشتيد تا امكان يك چنين افتضاحي را تاييد كند
من مخالف سر سخت این دولت هستم
ولی باید یااور بشم این عکسها نمی تونه سندیت باشه شما حداقل باید یه عکس با واگن و قطار میگرفتید که خرد شدن و خم شدن ریلها رو در مسیر نشون بده هر کسی می تونه مدعی بشه این عکسها ساختگی و یا از منطقه ای دیگر از کشور یا خارج از کشور بوده

برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار