بازدید 1714

سرمربی مکزیک: بازیکنان بولیوی وقت‌کشی می‌کردند

کد خبر: ۵۰۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 13 June 2015
سرمربی ۴۷ ساله و مکزیکی تیم ملی فوتبال مکزیک پس از کسب نتیجه تساوی بدون گل تیمش برابر بولیوی از عملکرد وقت‌کشانه بازیکنان بولیوی انتقاد کرد.

به گزارش فارس، دیشب و در دومین دیدار از گروهA مسابقات کوپا آمریکا 2015، مکزیک که رتبه بیست و سوم جهان را دارد برابر بولیوی که هشتاد و نهم جهان است قرار گرفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت.

میگوئل هره‌را سرمربی مکزیکی تیم ملی فوتبال مکزیک پس از این دیدار و در نشست خبری از قدرت هجومی کم بازیکنانش اظهار تاسف کرد و همچنین از امیدهای خود برای جبران در دیدار دوشنبه برابر شیلی گفت.
این سرمربی 47 ساله گفت: شیلی بسیار سخت خواهد بود و باید در مقابل آن، بسیار بر تصاحب توپ تمرکز کرد. شیلی بازیکنان ماهری دارد؛ بالاخص نمی‌دانم چه کسی می‌خواهد جلوی آلکس سانچز را بگیرد؟! زیرا او عنصری برای بی‌ثبات‌سازی تیم مقابلش است.

او افزود: ما فرصت‌های بسیاری داشتیم و قدرت کافی را هم داشتیم اما خوب عمل نکردیم. اجرای خوبی داشتیم و البته کافی هم بود اما نتیجه بخش نبود و کلا نمی‌توانم مثبت ارزیابی کنم. سهمی از عدم عملکرد مناسب بازیکنانم را متوجه کارکرد وقت‌کشانه بولیویایی‌ها می‌دانم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست