بازدید 2502

آخرین تلاش صهیونیست‌ها برای تاثیرگذاری بر توافق

یک هیات از رژیم صهیونیستی هفته آینده و به عنوان آخرین تلاش صهیونیست ها برای ممانعت از امضای هرگونه توافق احتمالی هسته ای با ایران راهی واشنگتن خواهد شد تا با مقامات آمریکایی مذاکره کند
کد خبر: ۵۰۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 12 June 2015
یک هیات از رژیم صهیونیستی هفته آینده و به عنوان آخرین تلاش صهیونیست ها برای ممانعت از امضای هرگونه توافق احتمالی هسته ای با ایران راهی واشنگتن خواهد شد تا با مقامات آمریکایی مذاکره کند.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه هاآرتص، یک منبع آگاه گفت «یوسی کوهن» مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی ریاست این هیات را برعهده خواهد داشت. این هیات از اعضای شورای امنیت ملی، نمایندگانی از وزارت امور خارجه و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تشکیل شده است.

این در حالی است که ایران و گروه ۱+۵ در تلاش هستند تا پیش از پایان ضرب الاجل ۱۱ تیرماه نگارش متن توافق نهایی هسته ای را بر اساس راه حل های بدست آمده در مذاکرات لوزان سوئیس به پایان برسانند هرچند دو طرف اعلام کرده اند احتمال تمدید زمان مذاکرات وجود دارد.

براساس این گزارش یوسی کوهن با مشاور امنیت ملی آمریکا، سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید و اعضای تیم مذاکره کننده آمریکا در گروه ۱+۵ دیدار خواهد کرد تا بتواند بر جزییات هرگونه توافقی با ایران تاثیر بگذارد.

همچنین یک مقام صهیونیست به هاآرتص گفته است هیات اسرائیلی بدنبال گفتگو درباره مسائل فنی توافق هسته ای است. بر این اساس مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی نیز طی هفته های گذشته با سفر به فرانسه و انگلیس تلاش کرده تا بر روند مذاکرات هسته ای با ایران تاثیر بگذارد.

این خبر در حالی اعلام می شود که هفته گذشته جان برنان رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) سفری محرمانه به سرزمین های اشغالی داشت و ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا نیز به تل آویو سفر کرد تا به مقامات صهیونیست درباره مذاکرات هسته ای با ایران اطمینان خاطر دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست