بازدید 2717

موراتا: بنیتس هنوز با من تماس نگرفته است

آلوارو موراتا یک بار دیگر یادآوری کرد که دوست دارد به فوتبالش در یوونتوس ادامه دهد.
کد خبر: ۵۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 11 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، موراتا تابستان گذشته با رقم 22 میلیون یورو به یوونتوس پیوست اما بندی در قراردادش وجود دارد که رئال می تواند با استناد به آن و با پرداخت 30 میلیون یورو، بار دیگر این بازیکن را به خدمت بگیرد. موراتا که فصل گذشته موفق شد 15 گل برای یووه به ثمر برساند، نقش بسیار مهمی در موفقیت های این تیم ایفا کرد. 

شایعاتی در مورد علاقه رئال به بازگرداندن موراتا شنیده می شود. ستاره ملی پوش یووه در همین رابطه به مارکا گفت:" بنیتس (مربی جدید رئال) هنوز با من تماس نگرفته است. گذشته از این دوست دارم در یوونتوس بمانم.من مدیون این باشگاه هستم. در یوونتوس نه تنها از لحاظ فوتبالی که از بسیاری جهات دیگر به بلوغ رسیدم. می خواهم افتخارات بیشتری با این تیم کسب کنم. فصل گذشته نه تنها فصل خوبی برای من که برای کل تیم یوونتوس بود. ما موفق شدیم چهارمین قهرمانی متوالی را در سری آ کسب کنیم." 

موراتا در مورد پیوستن سامی خدیرا از رئال به یووه گفت:" سامی پیش از امضای قرارداد، در مورد یوونتوس سوالات زیادی از من پرسید و من به او اطلاعات کاملی از باشگاه دادم. خوشحالم که او به یوونتوس پیوسته. خدیرا خرید بسیار خوبی محسوب می شود."
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار