بازدید 1584

فیفا: میزبانی روسیه و قطر تغییر نمی‌کند

کد خبر: ۵۰۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 09 June 2015
فدراسیون بین‌المللی فوتبال آب پاکی را روی دست مخالفان خود ریخت و در بیانیه‌ای تاکید کرد میزبانان جام‌های جهانی 2018 و 2022 تغییر نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، پس از اتفاقات تلخی که در چند ماه گذشته در راس فدراسیون بین‌المللی فوتبال رخ داد که موجب استعفای سپ بلاتر شد، بسیاری از مخالفان فیفا صحبت‌هایی مبنی بر تغییر میزبانان جام‌های جهانی 2018 و 2022 را به زبان آوردند که با مخالفت صریح فیفا روبه‌رو شد.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال با انتشار بیانیه‌ای درباره میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 گفت: میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 تغییر نمی‌کند. تنها در صورتی موافق رای‌گیری مجدد برای میزبانی جام‌های جهانی 2018 و 2022 هستیم که مدارک کافی مبنی بر خرید رای برای این دو میزبانی وجود داشته باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: روسیه و قطر به صورت دموکراتیک توانستند میزبانی جام‌های جهانی را کسب کنند و هیچ مشکلی بر سر راه آنها برای کسب میزبانی نبوده است. کمیته اجرایی فیفا به دقت پروسه میزبانی را زیر نظر گرفته بود و هیچ‌گونه مشکلی بر سر میزبانی این دو رویداد مشاهده نشده است. بنابراین میزبانی از روسیه و قطر پس گرفته نمی‌شود.

مقام‌های روس و قطری نیز هرگونه کار خلاف قانون در راه کسب میزبانی جام‌جهانی را رد کردند. انگلیس در راه میزبانی جام‌جهانی 2018 در کنار اسپانیا – پرتغال، و هلند - بلژیک مغلوب روسیه شد و کشورهای آمریکا و استرالیا و کره‌جنوبی و ژاپن نیز در راه کسب جام جهانی 2022 ناکام بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل