بازدید 2247
به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد؛

تشکیل جلسه بررسی قانون رفع موانع تولید

جلسه بررسی نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور عصر روز یکشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 07 June 2015
جلسه بررسی نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور عصر روز یکشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با بیان اینکه قانون رفع موانع تولید، از ظرفیت‌های خوبی برای ورود به دوره رونق اقتصادی برخوردار است، گفت: این قانون می‌تواند در مقطع فعلی کارساز باشد و بسیاری از مشکلات و چالش های پیش روی بخش خصوصی را برطرف کند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت تدوین آیین‌نامه‌های لازم برای اجرای قانون رفع موانع تولید، از تاکید ویژه روحانی برای تسریع در تدوین این آیین نامه‌ها خبر داد و از دستگاه‌هایی که در این قانون مکلف به تدوین آیین‌نامه هستند خواست در اسرع وقت آیین نامه‌های پیشنهادی خود را ارایه دهند.

در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، نفت، راه و شهرسازی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رییس کل بانک مرکزی و مشاور اقتصادی رییس جمهور نیز حضور داشتند، گزارشی از تعداد آیین نامه های مورد نیاز برای اجرای قانون رفع موانع تولید ارایه شد و معاون وزیر اقتصاد در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه زمان بندی برای نهایی شدن آیین نامه ها جهت ارایه در جلسه هیات وزیران به بیان توضیحاتی پرداخت.

در این نشست همچنین پس از بحث و تبادل نظر در خصوص قانون رفع موانع تولید و ظرفیت های آن برای خروج از رکود و حل مشکلات بخش خصوصی، مقرر شد پیش نویس آیین نامه هایی که در اولویت قرار دارند هر چه زودتر تدوین و پس از بررسی در یک کارگروه تخصصی، برای تصویب نهایی در جلسه هیات وزیران مطرح شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار