بازدید 2086

فروش بنزما به منچستریونایتد

امروز خبری در رسانه های انگلیسی منتشر شد مبنی بر مذاکره مدیر برنامه های کریم بنزما با منچستریونایتد، برای انتقال این بازیکن به جمع شیاطین سرخ.
کد خبر: ۵۰۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 06 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، بنزما پس از اتمام فصلی که برای او و رئال مادرید توام با ناکامی بود به تعطیلات رفته و هفته گذشته در لندن مشغول خوش گذرانی بود. طبق ادعای رسانه های انگلیسی، مذاکرات او با باشگاه منچستریونایتد چند روزی است که شروع شده و ممکن است او فصل آینده از رئال مادرید جدا شود.شایعاتی در مورد عدم علاقه بنیتس، سرمربی جدید رئال به بنزما و جای نداشتن او در ایده های تاکتیکی این مربی به گوش می رسد. 

از سویی، باشگاه رئال مادرید نیز به شدت خواهان به خدمت گرفتن داوید دخیا، دروازه بان یونایتد است و حتی با خود او نیز به توافقات کامل دست یافته. دخیا نیز از طرق ایجنتش به اطلاع مدیران یونایتد رسانده است که فصل آینده قصد دارد به رئال مادرید بپیوندد. 

پاسخ منچستری ها به رئال مادرید تا بدین لحظه منفی بوده و آنها دخیا را غیرقابل فروش دانسته و هر گونه مذاکره برای این بازیکن را منتفی اعلام کرده اند. طبق ادعای AS، احتمال اینکه رئالی ها با انتقال کریم بنزما به یونایتد موافق کنند بسیار بالاست. دلیل این امر هم آسان تر شدن راه انتقال دخیا به رئال است. فروش بنزما هم از نظر مالی رئال را صاحب بودجه ای مناسب برای خرید های تابستانی خواهد کرد هم اینکه آنها به هدفشان که جذب ذخیاست نزدیک تر خواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی