بازدید 1858

هیئتی از انصارالله یمن به مسکو رفت

کد خبر: ۵۰۶۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 06 June 2015
هیئتی از جنبش انصارالله یمن به منظور مذاکره درباره اوضاع یمن، این کشور را به مقصد روسیه ترک کرد. 

به گزارش «تابناک»، هیئتی از جنبش انصارالله یمن به منظور مذاکره درباره اوضاع یمن این کشور را به مقصد روسیه ترک کرد.

این هئیت انصارالله به دعوت وزارت خارجه روسیه به مسکو سفر کرده است.

هفته گذشته یک رهبر جنبش انصارالله یمن که نخواست نامش فاش شود به شبکه خبری المیادین، گفته بود که وزارت خارجه روسیه از انصارالله دعوت کرده است تا برای رایزنی به مسکو سفر کند.

این رهبر انصارالله همچنین با اشاره به مذاکرات حل بحران یمن در عمان تاکید کرده بود که انصارالله هیچ گونه مذاکراتی را با طرف‌های آمریکایی در مسقط پایتخت عمان انجام نداده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ماه گذشته به بهانه بازگردان عبدربه منصورهادی رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن، مناطق مختلف این کشور را آماج حملات خود قرار داده است و علی‌رغم اینکه مجامع بین المللی بارها نسبت به وقوع فاجعه انسانی در یمن هشدار داده‌اند، عربستان همچنان مناطق مختلف را بی وقفه بمباران می‌کند.

با آغاز آتش‌‌بس انسانی در یمن که چند هفته پیش صورت گرفت و البته ادامه پیدا نکرد آمریکا خواستار برقراری ارتباطاتی با طرف‌های مرتبط در زمینه بحران یمن برای حل این موضوع شد، این موضع به‌ویژه بعد از آن صادر شد که گزارش‌‌های دیپلماتیک آمریکا از شکست تجاوز عربستان سعودی در تحقق هر نتیجه‌ای از حمله به یمن خبر داد و تصریح کرد که فاجعه انسانی در یمن به عامل فشاری بر تمامی کشورهای جهان تبدیل خواهد شد.


تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار