بازدید 2759
۱

جلال‌حسینی: به تیمی می‌روم که قوی بسته شود

سید جلال حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری امروز بعدازظهر تیم ملی، اولین نفری بود که به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۵۰۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 05 June 2015
به گزارش "ورزش سه"، مدافع سابق تیم الاهلی قطر حرفهایش را با تشریح حال و هوای اردوی تیم ملی آغاز کرد و گفت : در اردوی جدید تیم ملی بازیکنان جدیدی  حاضر بودند و طبعا تفکرات جدیدی در تمرینات وجود داشت.

او درباره اینکه برخی کارشناسان از سن بالای خط دفاعی تیم ملی انتقاد کرده اند گفت: کارشناسان صحبت می کنند اما مهمترین کسی که تصمیم می گیرد کی روش است. همه چیز طبق برنامه پیش می رود و خودتان می بینید کی روش مربی بزرگی است. شخصیت خوبی دارد و می تواند تصمیمات بزرگی بگیرد. خیلی از بازیکنان هم به تازگی به اردو دعوت شده اند و می توانند به خط دفاع کمک کنند.

مدافع تیم ملی درباره مسائل بازیکنان تیم ملی هم گفت: واقعا از شما خواهش می کنم که به فوتبالیست ها کمک کنید. شرایطی پیش آمده که همه جا درباره فوتبالیست ها صحبت می کنند. چند بازیکن مشکل سربازی دارند.با سروش رفیعی صحبت می کردم می گفت هر روز 7 صبح باید دنبال کارش برود و فردا دوباره روز از نو روزی از نو. من هم مشکل مالیاتی دارم. از شما می خواهم به ما کمک کنید چون کسی به ما کمک نمی کند. اردوی ترکیه لغو شده است،در حالیکه این اردو می توانست کمک زیادی به ما کند. امیدوارم این مشکلات مرتفع شود و همه بدون استرس به کارمان ادامه بدهیم. من هم فردا پی گیر کارم هستم و ان شاءالله این مشکل حل می شود.

سیدجلال درپاسخ به سئوالی درباره پیش بینی آینده تیم ملی هم گفت: برای موفقیت باید تلاش بیشتری کنیم. ان شاءالله با همدلی نتایج خوبی در آینده بگیریم.

یک سئوال دیگر از حسینی درباره شرایط حاکم بر مناسبات اداری و امکانات تیم ملی بود که او جواب داد :  حرف آقای کی روش حرف دل بازیکن هاست و ایشان تک و تنها جلوی مشکلات ایستاده است . خود اقای کی روش کمک می خواهد او دارد با همه می جنگد. امیدوارم حمایت ها بیشتر بشود و بچه ها در آرامش بیشتری باشند.

حسینی که در قطر با مهرداد پولادی روزهای خوبی داشته ، درباره موضوع سربازی و کارتهای پایان خدمت بازیکنان فوتبال گفت: با مهرداد پولادی بازیکن تیم ملی است باید یک ارزشی برایش بگذاریم. باید احترام بکذاریم و کمک کنیم. خواهش می کنم از همه که هوای ملی پوشها را داشته باشیم.

سیدجلال درباره حضور احتمالی اش در پرسپولیس هم گفت : هنوز کسی از پرسپولیس با من صحبت نکرده است. آقای نژاد فلاح مدیرعامل یک تیم 40 میلیونی است و همه از او انتظار دارند. من به ایشان ممی گویم به جای فکر کردن روی من به هوادار ها فکر کنند . گفته اند من عرف مالی را رعایت کنم اما بروند قرارداد من را ببینند من جزو 20 بازیکنی بودم که قرارداد مالی استاندارد داشتم. به هرحال مشکل در پرسپولیس زیاد است و این تیم پارسال خوب بسته نشد. من هم اولویتم این است به جایی بروم که قوی باشد البته پرسپولیس همیشه تیم قدرتمندی است. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس اسمش از خیلی از تیمها مثل سپاهان و...بزرگتر پس جمع کن خودتو اگه تیم خوب بسته بشه میام تیم خوب بسته بشه دیگه تورو میخواد چیکار باید باکله بیای پرسپولیس سید جلال.ازت خیلی خوشم میومد ولی با اینجور حرف زدنت باهات حال نکردم سید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی