بازدید 2454

توکلی رکورد ملی ایران را شکست

نماینده بانوان ایران در ماده هفتگانه مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا رکورد ملی این ماده را ترقی داد و پنجم شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 05 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، در دومین روز از بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی آسیا سپیده توکلی با پشت سر گذاشتن آخرین و هفتمین ماده از مسابقه هفتگانه با 5442 امتیاز رکورد ملی این ماده را جابه‌جا کرد و پنجم شد.

توکلی که رقابت خود را در ماده هفتگانه از صبح دیروز (چهارشنبه) در ووهان چین آغاز کرده بود، عصر امروز در دوی 800 متر با ثبت زمان 2 دقیقه و 25 ثانیه جمعاً به امتیاز 5442 رسید و ضمن بهبود بخشیدن رکورد ملی هفتگانه که پیش از این با 3325 امتیاز در دست خودش بود، در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه پنجم قرار گرفت.

امروز همچنین فاطمه خیاطی پرتابگر جوان و رکورددار پرتاب دیسک کشورمان با پرتابی به میزان 48 متر و 64 سانتیمتر در میان بزرگسالان آسیایی به جایگاه هفتم رسید.
در ادامه مسابقات امروز سجاد هاشمی آهنگری و مهدی زمانی دو دونده کشورمان در فینال دوی 400 متر به ترتیب در جایگاه‌های ششم و هفتم ایستادند.

هاشمی در این ماده با ثبت زمان 46 ثانیه و 62 صدم ثانیه ششم شد و زمانی با ثبت زمان 47 ثانیه و یک صدم ثانیه به جایگاه هشتم بسنده کرد.
پژمان قلعه‌نویی، نماینده ایران در ماده پرتاب چکش نیز با پرتابی به میزان 70 متر و 27 سانتیمتر ششم شد. 
تاکنون دوندگان سرعتی و پرتابگر چکش کشورمان به کار خود در بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در ووهان چین پایان داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار