بازدید 4919
۱

پایان افسانه نادال در پاریس

نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس دنیا به نیم‌دهه شکست ناپذیری رافائل نادال اسپانیایی در پاریس خاتمه داد.
کد خبر: ۵۰۵۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۹ 04 June 2015
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور اسپانیایی مطرح جهان و دارنده 14 گرنداسلم سرنوشتی بهتر از راجرر فدرر سوئیسی نداشت و با شکست در 3 ست مقابل نواک جوکوویچ صربستانی برای دومین بار در دوران 11ساله حضور‌ش در رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس فرانسه شکست خورد.

قهرمان 9 دوره از 10 دوره اخیر رقابت‌ها که از سال 2010 به‌شکل متوالی در پاریس جام قهرمانی را بالای سر برده، مقابل مرد شماره یک تنیس جهان حرفی برای گفتن نداشت و بدون گرفتن حتی یک ست، تکرار فینال رولان‌گاروس سال قبل را با نتایج 7 بر 5، 6 بر 3 و 6 بریک این بار به رقیب باخت.

با این نتیجه، رولان‌گاروس امسال تحت هر شرایطی قهرمانی جدید خواهد داشت؛ شخصی که تا به حال این جام را نبرده و اگر این فرد جوکوویچ، بخت اول قهرمانی امسال باشد، شاهد حضور او در جمع فاتحان هر 4 گرنداسلم سالانه خواهیم بود.

در دیگر بازی بخش مردان، اندی ماری بریتانیایی برای عقب نماندن از قافله مدعیان در چهار ست با نتایج 7 بر 6، 2 بر 6، 7 بر 5 و 6 بر یک، داوید فرر، دیگر تنیسور اسپانیایی را برد و به نیمه‌نهایی رسید.

به این ترتیب در مرحله نیمه‌نهایی از ساعت 19  روز جمعه به‌وقت تهران به‌طور همزمان جوکوویچ رویاروی ماری قرار می‌گیرد و واورینکا به مصاف سونگا می‌رود.
در 2 بازی باقی‌مانده یک‌چهارم نهایی بخش زنان، سرنا ویلیامز، زن شماره یک و بخت اول قهرمانی، 6 بریک و 6 بر 3 سارا ارانی را برد.
«تیمه‌آ باسینژکی» هم با نتایج 6 بر 4 و 7 بر 5، آلیسون فن یوتوانک را برد و برای اولین بار به نیمه‌نهایی رسید.

فردا در مرحله نیمه‌نهایی بخش زنان، آنا ایوانوویچ به مصاف سافاروا می‌رود و سرنا ویلیامز مقابل باسینژکی شگفتی‌ساز می‌ایستد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اینها که نوشته ای به درد کی می خوره تو ایران؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی