بازدید 1737

اشراف «اطلاعات» به مسائل، موجب امنیت است

کد خبر: ۵۰۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳ 30 May 2015
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعامل نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور با یکدیگر، بر لزوم تقویت این تعامل برای داشتن خروجی مطلوب‌تر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا: محمدصالح جوکار با تبریک سالروز میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت روز سربازان گمنام، اقدامات انجام شده توسط نیروهای وزارت اطلاعات را در راستای تامین امنیت پایدار در داخل کشور عنوان کرد.

وی افزود: امام پایه‌گذار اطلاعات 36 میلیونی در کشور بود که مایه خیر و برکات زیادی برای جامعه شد در حالیکه شاید اقداماتی که از سوی این عزیزان در طول بیش از سه دهه از انقلاب صورت گرفته برای همه آشکار و روشن نباشد، ضمن اینکه چهره‌های اینها هم چهره‌های گمنامی است.

نماینده مردم یزد در مجلس ادامه داد: علیرغم همه فتنه‌ها، دسیسه‌ها و تهدیداتی که از سوی استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته، بحمدالله در سایه مجاهدت‌های سربازان گمنام تمام این تهدیدات رفع شده و وزارت اطلاعات و نیروهای امنیتی امروز جایگاه بسیار خوبی در منطقه دارند، همچنین اشراف اطلاعاتی که وزارت به مسائل امنیتی دارد موجب اقدامات بازدارنده می‌شود.
جوکار با تاکید بر لزوم برقراری پیوند مستقیم بین وزارت اطلاعات و مردم، یادآور شد: امیدواریم وزارت اطلاعات بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت عظیم مردمی همچنان به عنوان الگوی باثبات امنیتی در منطقه شناخته شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به لزوم تعامل و مشارکت جمعی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی کشور اضافه کرد: وفاقی که امروز وجود دارد در سایه ولایت فقیه است و اینکه همه نیروها خودشان را برای یک هدف مشخص در سایه یک فرماندهی می‌بینند، این رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی در رابطه با تامین امنیت است و باید آن را تقویت کنیم چرا که هر چه تعامل بیشتر باشد خروجی مطلوب‌تری را هم شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در 36 سال گذشته هرگونه تهدیدی علیه کشور از داخل و بیرون به خوبی پاسخ داده شده، آن را ناشی از جایگاه رفیع دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی دانست و بر لزوم ارتقای این جایگاه تاکید کرد.
جوکار در پایان گفت: اینکه جمهوری اسلامی اعلام می‌کند اگر در 40 کیلومتری مرزهای ما توسط هر کسی و با هر هویت و نشانه بی‌ثباتی ایجاد شود جمهوری اسلامی برخورد جدی خواهد کرد و وارد عمل خواهد شد نشان از صلابت و قدرت نظام جمهوری اسلامی است که در سایه عوامل زیادی از جمله جانفشانی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی به دست آمده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی