بازدید 1618

برهم زدن مذاکرات، یک رسوایی دیگر برای آمریکاست

کد خبر: ۵۰۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱ 30 May 2015
‌نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس معتقد است اگرآمریکایی‌ها مذاکرات را برهم بزنند یک رسوایی دیگر برای آنان خواهد بود.

به گزارش ایسنا: سید امیرحسین قاضی‌زاده اظهار کرد: روند به نتیجه رسیدن مذاکرات طولانی خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به حضور هفته گذشته وزیرامور خارجه در مجلس گفت: نمایندگان سوالاتی در خصوص روند مذاکرات از تیم مذاکره کننده مطرح کردند و آقای ظریف هم جواب‌هایی دادند و تمامی بحث‌ها به آینده موکول شد، آقایان هم اطمینان خاطر دادند که تذکرات در مجلس را لحاظ کنند.
وی اضافه کرد: ملاحضاتی که همه نمایندگان و نظام دارند این است که باید توافقی انجام شود که خواسته‌های ملت ایران در آن رعایت شود و آقایان قول دادند که حتما در متن نهایی این ملاحضات رعایت شود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه بهانه برهم زدن مذاکرات را آمریکایی‌ها فراهم کردند، گفت: آمریکایی‌ها هر وقت بخواهند می‌توانند مذاکرات را برهم بزنند اما ما باید مذاکرات را به نتیجه برسانیم، بگذارید آمریکایی‌ها برهمش بزنند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب هر وقت با ما وارد بحث شدند نشان دادند که نه تنها با ما بلکه با دیگران نیز به عهدشان وفادار نیستند و نمی‌شود رویشان حساب کرد، نمونه آن در قرارداد الجزایر به خوبی دیده می‌شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش دولت و نمایندگان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات گفت: فکر نمی‌کنیم لابی صهیونسیم اجازه بدهد اتفاق مثبتی در این توافق بیافتد، اما ما وظیفه داریم که این ماجرا را به نتیجه برسانیم و این را دنبال می کنیم و نمایندگان و دولت تلاش می‌کنند در یک فضای مذاکراتی این کار به نتیجه برسد.

قاضی‌زاده در مورد فضای کلی مجلس نسبت به مذاکرات نیز گفت: ما با متون کار داریم و سوالاتی می‌کنیم و آنها هم جواب می دهند و وقتی متن نهایی نوشته شود می توان روی آن قضاوت کرد.
وی گفت: تیم مذاکره کننده هیچ کدام از خواسته‌های نماینده‌ها را رد نمی کنند و می‌گویند که ما تلاش می‌کنیم خواسته‌ها انجام شود و نمایندگان هم بیش از چارچوب‌هایی که نظام خواسته یا توانایی معقول تیم مذاکره کننده از آن‌ها نمی‌خواهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی