بازدید 2798

استادیوم مجازی رئال مادرید راه اندازی شد

کد خبر: ۵۰۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 30 May 2015
باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید با هدف ارتباط بیشتر با هو‌اد‌ا‌ران خود استادیوم مجازی برای گرد هم آمدن آنها و درک بهتر انتظارات آنها راه‌اندازی کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌، چند هفته‌ پیش خبر همکاری باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید با مایکروسافت منتشر شد. در حال‌ حاضر این باشگاه با کمک مایکرو سافت اپلیکیشنی برای هو‌اد‌ا‌ران خود راه‌اندازی کرده است. این برنامه به تعادل بهتر باشگاه با حدود 400 میلیون طرفدار در سراسر دنیا کمک می‌کند.

مدیر اجرایی ر‌ئال‌ ماد‌رید در این باره گفت: هفتاد سال پیش زمانی که اقتصاد فو‌تبا‌ل تنها بر پایه فروش بلیت بود رییس باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید، استادیوم با ظرفیت 120 هزار نفر ساخت. او تصور می‌کرد که ساختن یک استادیوم خیلی بزرگ باعث افزایش زیاد درآمد می‌شود و با این درآمد او می‌تواند بازیکنان بزرگ دنیا را خریداری کند. این همان اتفاقی بود که با ساخته شدن سانتیاگو برنابئو افتاد. در حال‌ حاضر ما حدود 450 میلیون هو‌اد‌ا‌ر در سراسر دنیا داریم و باید یک استادیوم مجازی برای این همه هو‌اد‌ا‌ر داشته باشیم و بفهمیم که آنها از ما چه انتظاراتی دارند.

این استادیوم مجازی در قالب یک اپلیکیشن ساخته شده و از تاریخ 19 می قابل نصب است.

یکی از اعضای مایکرو سافت می‌گوید: این اپلیکیشن یکی از برنامه‌هایی است که در چند سال گذشته با هدف ایجاد ارتباط راه‌اندازی شده است. هو‌اد‌ا‌ران می‌توانند با کمک این برنامه تصاویر مربوط به بازی را از زوایای مختلف دوباره تماشا کنند و آمارهایی را درباره بازی‌ها کسب کنند. این برنامه خلاصه بازی، اخبار و مطالب مختلفی از این دست را در اختیار هو‌اد‌ا‌ران قرار می‌دهد.

مدیر اجرایی ر‌ئال‌ ماد‌رید افزود: مساله تنها ساختن یک برنامه نیست،‌ بلکه گسترش ابزارهای آماری مختلف است تا بتوانیم بفهمیم هو‌اد‌ا‌ران از ما چه انتظاراتی دارند. ما همیشه نیاز به چنین ارتباطی با هو‌اد‌ا‌ران و استفاده از پروسه‌های جدید در صنعت فو‌تبا‌ل را احساس می کردیم.

از روز 19 می تاکنون اپلیکیشن باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید یک میلیون بار دانلود شده است.

صحنه اینترنتی باشگاه ر‌ئال‌ ماد‌رید نیز توسط 120 میلیون نفر دنبال می‌شود، در حالی که کمتر از پنج درصد این 120 میلیون نفر از خود اسپانیا هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی