بازدید 1469

آمریکا نسبت به سفر اتباعش به لبنان هشدار داد

کد خبر: ۵۰۴۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 30 May 2015
وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای از شهروندان کشورش خواست به دلیل نامناسب بودن وضعیت امنیتی در لبنان از سفر به این کشور خودداری کنند.

به گزارش «تابناک»، وزارت خارجه آمریکا روز جمعه (دیروز) از شهروندان خود خواست تا به واسطه نگرانی از وضعیت امنیتی لبنان، از سفر به این کشور خودداری کنند.

بنا بر گزارش روزنامه «دیلی استار»، وزارت خارجه آمریکا در بیانه‌‌ای اعلام کرد که شهروندان آمریکایی که در لبنان زندگی و کار می‌کنند باید این مسئله را درک کنند که آن‌ها خطرات ادامه زندگی در این کشور را پذیرفته‌اند و می‌بایست با دقت این خطرات را مورد بررسی قرار دهند.

در این بیانیه آمده است: «طبق اطلاعات موجود دولت آمریکا، در دو سال گذشته، دو شهروند آمریکایی در بمب‌گذاری‌های لبنان جان خود را از دست دادند و دو شهروند دیگر آمریکایی نیز ربوده شدند.»

وزارت خارجه آمریکا تصریح کرد، گرچه هیچ شواهدی موجود نیست که نشان دهد که این حملات مستقیماً شهروندان آمریکایی را هدف قرار داده است اما این احتمال وجود دارد که این افراد در زمان نامناسب در مکان‌های آمریکا بودند.

این وزارتخانه ادامه می‌دهد که دولت لبنان نمی‌تواند محافظت از شهروندان و بازدیدکنندگان آمریکایی را در هنگام وقوع ناگهانی اتفاقات را تضمین کند.

وزارت خارجه آمریکا به درگیری‌های بین ارتش لبنان و گروههای تکفیری در امتداد مرزهای سوریه و تنش‌های مرزی در مرز جنوبی با فلسطین اشغالی و بروز خشونت‌ها در طرابلس اشاره کرد و گفت که این مسائل زندگی شهروندان آمریکایی در لبنان را در معرض خطر قرار می‌دهد.


فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی