بازدید 1777

نمایندگان تا روز آخر در برابر مردم مسئول هستند

کد خبر: ۵۰۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲ 30 May 2015
عضو شورای مرکزی رهروان ولایت مجلس، با تاکید بر ضرورت حرکت مسئولان بر مدار بهبود وضعیت کشور، گفت: نمایندگان باید بدانند که تا روز آخر عمر سیاسی خود در مجلس نهم در برابر وکلای خود مسئول هستند.

سیدهادی حسینی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب در آغاز اجلاسیه چهارم، گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه با گوشزد کردن مواردی راه درست را به مسئولان نظام برای بهبود وضعیت کشور نشان داده اند.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه به طور حتم تنها راه رسیدن به کشوری مستقل و بهبود همه جانبه شرایط، همدلی و همزبانی مدنظر رهبر انقلاب از سوی مسئولان نظام است، افزود: در حال حاضر باید تمامی مشکلات با کلید تعامل بین قوا و دوری از هر نوع تقابلی حل شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس باید تا آخرین روز کاری خود به تعهداتشان در مقابل ملت عمل کنند، تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیاناتشان گفتند که نمایندگان در سال آخر مراقب رفتار و اعمال خود باشند و نباید دچار آفت بی حوصلگی شوند و طوری برخورد نکنند که چون سال آخر مجلس است تمامی کارهای خود را کنار بگذارند بلکه باید تا روز آخر با تمام قوا کار خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مسئولان نظام باید با تکیه بر توان داخلی بر مدار تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه همدلی مسئولان به رفع بسیاری از مشکلات کشور از جمله بیکاری منجر می شود، گفت: نمایندگان ملت در مجلس باید بدانند که از لحظه لحظه عمر سیاسی باقی مانده خود تا پایان مجلس نهم باید نهایت استفاده را برای رفع مشکلات مردم ببرند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نزدیک شدن مسئولان در عمل به یکدیگر و دوری از روحیه تقابل لازمه بهبود وضعیت کشور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار