بازدید 1456

مردم و مسوولان نظام به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند

کد خبر: ۵۰۴۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 30 May 2015
نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب، مجموعه مسوولان نظام اسلامی و مردم ایران به تیم مذاکره کننده اعتماد کامل دارند.

به گزارش ایرنا: علی محمد احمدی اظهار کرد: مذاکرات هسته ای یک فرآیند فنی، سخت، پیچیده و زمان بر است که بر مبنای تعقل و تحمل و دقت نظر در حال انجام بوده و تابع احساس و تعجیل نیست.

وی افزود: ایران و اعضای گروه 1+5 که متشکل از 6 قدرت اول جهان در عرصه های اقتصادی، سیاسی و نظامی است، هر یک دارای خط قرمز و منافع ملی خود هستند لذا نتیجه مذاکرات و توافق نهایی باید به گونه ای تنظیم شود که منافع دو طرف را تامین کند.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نباید در این برهه به دولت فشار آورد، تاکید کرد: بنای این مذاکرات از ابتدا بر اساس برد - برد بوده است.

احمدی یادآور شد: تیم مذاکره کننده زیر نظر رییس جمهوری و با اذن و اشراف رهبر معظم انقلاب، با تدبیر و درایت و تاکید بر حفظ منافع ملی، مشغول مذاکره است و تاکنون نیز این روند پر دغدغه و پیچیده را آبرومندانه اداره کرده است.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: انجام روند اعتماد سازی، تضمین اهرم های بازدارندگی و حفظ منافع کشور و عادی سازی وضعیت و فضای عمومی جامعه از مهمترین اهداف و راهبردهای تیم مذاکره کننده هسته ای است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و سران قوای سه گانه است.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در مذاکره با اروپا و آمریکا به دقت و با هوشمندی پیگیر موضوع هستند و هیچگونه امتیاز غیر متعارفی به دشمن نخواهند داد.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نتیجه مذاکرات را امیدوار کننده دانست و ادامه داد: این مذاکرات سخت و فنی اکنون به نقاط حساس و مهمی رسیده و همه باید با تقویت تیم مذاکره کننده و دوری از دو دستگی و ایجاد اختلاف و یا تضعیف مسوولان سعی کنیم به نتیجه ای که مورد نظر رهبر انقلاب و در چارچوب منافع ملی است، دست یابیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی