بازدید 2336
جام جهانی تیراندازی- آلمان

الهه احمدی در جایگاه هشتم ایستاد

کد خبر: ۵۰۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 29 May 2015
الهه احمدی در تفنگ بادی 10 متر بانوان در جایگاه هشتم ایستاد و از رسیدن به مدال و سهمیه المپیک باز ماند.

به گزارش ایسنا اولین روز مسابقات جام جهانی آلمان با برگزاری مرحله مقدماتی و فینال تفنگ 10 متر آقایان و بانوان پیگیری شد.

در تفنگ 10 متری بادی بانوان الهه احمدی با ثبت 80.9 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

در این بخش نمایندگانی از کشورهای، چین، آلمان، ایران، جمهوری چک و اتریش وارد فینال شدند. الهه احمدی که در دور مقدماتی پنجم شد به مرحله فینال رسید اما در جمع 8 نفر پایانی نتوانست امتیار لازم را کسب کند و مدال مسابقات جام جهانی تیراندازی آلمان را در بخش تفنگ بادی 10 متر از دست داد.

در این بخش دو نماینده از چین جایگاه اول و سوم را از ان خود کردند و نماینده ای از کرواسی دوم شد.

در دور مقدماتی این بخش نجمه خدمتی با کسب امتیاز 416.3 به جایگاه پانزدهم بسنده کرد. نرجس امام قلی نژاد با امتیاز 412.7 در مکان شصت و چهارم ایستاد.

همچنین در این بخش مه‌لقا جام بزرگ و صفیه صحراگرد در نفرات ذخیره شلیک کردند و به ترتیب 418.2 و 413.1 امتیاز را کسب کردند.

امروز در تفنگ بادی 10 متر مردان حسین باقری با ثبت امتیاز 624.1 بیست و هشتم شد و به فینال تفنگ 10 متر نرسید. در این بخش نماینده‌ای از چین قهرمان شد و نمایندگانی از روسیه و اوکراین به ترتیب دوم و سوم شدند.

محمد احمدی تنها نماینده ایران در تفنگ 50 متر مردان با امتیاز 546 به نیمه نهایی رسید.

مرحله مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان نیز پیگیری شد که سه نماینده از ایران در این بخش حضور داشتند که بهناز غلامی با 288 امتیاز بیست و سوم شد و فاطمه حسینی 281 امتیاز کسب کرد و سارا میرابی 278 امتیاز رسید. مرحله بعد این رقابت ها امروز پیگیری می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار