بازدید 2554

آمادگي گروه هاي فلسطيني براي از سرگيري گفتگوهاي ملي

احزاب و گروه های سیاسی فلسطین برای از سرگیری گفتگوی ملی فراگیر بین گروه های فلسطینی به خصوص فتح و حماس آماده می شوند. هدف از این گفتگوها پایان دادن به دودستگی و برگرداندن وحدت بین کرانه باختری و نوار غزه است.
کد خبر: ۵۰۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 28 May 2015
گروه های فلسطینی برای از سرگیری گفتگوهای ملی فراگیر آماده می شوند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان، احزاب و گروه های سیاسی فلسطین برای از سرگیری گفتگوی ملی فراگیر بین گروه های فلسطینی به خصوص فتح و حماس آماده می شوند. هدف از این گفتگوها پایان دادن به دودستگی و برگرداندن وحدت بین کرانه باختری و نوار غزه است.

به گزارش حسن ابوالروب، گزارشگر الاخباریه از رام الله، احزاب سیاسی فلسطین در حال حاضر برای از سرگیری گفتگوهای ملی فراگیر، تلاش های زیادی می کنند.

صالح الخواجا، عضو دفتر سیاسی ابتکار عمل فلسطینی، در این خصوص به خبرنگار الاخباریه گفت: تلاش های طرف های مستقل و سیاسی برای متحد کردن صفوف ملی است؛ زیرا همه می دانند که فلسطینی ها چاره دیگری ندارند جز اینکه متحد شوند و ظلمی را که بر ما صورت گرفته است، جز با وحدت نمی توانیم تغییر دهیم. به همین سبب باید تلاش ها بیشتر شود.

در این گزارش آمده است: تلاش های طرف های فلسطینی برای از سرگیری گفتگوها با تهدیدهای اسراییل بر ضد نوار غزه همزمان شده است. این مسئله هشدار می دهد، هر لحظه ممکن است تجاوزی جدید رخ دهد.

حلمی الاعرج، نویسنده و تحلیلگر سیاسی در این خصوص گفت: در سایه تهدیدهای جدید و اقدام هواپیماهای اسراییلی مبنی بر بمباران مواضع مختلف در نوار غزه، باید گفتگوهای طرف های فلسطینی جدی و عمیق باشد و خیلی زود به نتیجه برسد. آرزوی مردم فلسطین این است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار