بازدید 6060

سيل در ماکو 2 قرباني گرفت

فرماندار ماکو از وقوع سيل در ماکو خبر داد و گفت: در اين سيل دو نفر در ماکو جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۵۰۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 26 May 2015
فرماندار ماکو از وقوع سيل در ماکو خبر داد و گفت: در اين سيل دو نفر در ماکو جان خود را از دست دادند.

به گزارش فارس شاهين عليزاده با بيان اينکه بر اثر بارش شديد باران از عصر ديروز، سيل در شهرستان ماکو جاري شده است، اظهار کرد: بر اثر وقوع اين سيل معابر دچار آب‌گرفتگي و آب به داخل برخي منازل اين شهر وارد شد و خساراتي به صاحبان اين منازل زد.

وي با بيان اينکه وقوع اين سيل سبب شد تا برخي خودروهايي که در شهر در حال تردد بودند در آب فرو روند، تصريح کرد: علاوه بر شهر ماکو، برخي روستاهاي اين شهرستان نيز بر اثر سيل آسيب ديدند.

اين مسئول از جان باختن دو نفر در روستاهاي اين شهرستان خبر داد و افزود: اين دو نفر که مشغول چوپاني بودند به‌دليل قرار گرفتن در مسير سيل جان خود را از دست دادند.

فرماندار ماکو با بيان اينکه حضور به موقع امدادگران جمعيت هلال‌احمر و مردم روستا نتوانست جان اين دو نفر را نجات دهد، اعلام کرد: علاوه بر اين، سيل به اراضي کشاورزي و دام‌هاي روستاييان نيز خسارت وارد کرده است.

عليزاده با بيان اينکه هنوز ميزان خسارت برآورد نشده است، از تخريب ابنيه و پل‌هاي اين شهر خبر داد و گفت: راه برخي روستاها نيز دچار مشکل شده است که با کاهش بارندگي‌ها آسفالت معابر و راه‌هاي روستايي که دچار خسارت شده‌اند ترميم مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی