بازدید 31441
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

شکست پرسپولیس برابر الهلال و وداع با لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان برانکو ایوانکویچ با شکست سه بر صفر برابر الهلال عربستان وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشتند. نماینده کشورمان علی‌رغم پیروزی یک برصفر در بازی رفت، امشب و در ریاض نتوانست از پس الهلال عربستان برآید و در مجموع بازی‌های رفت و برگشت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد تا یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پایان راه این تیم باشد.
کد خبر: ۵۰۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 26 May 2015

شاگردان برانکو ایوانکویچ با شکست سه بر صفر برابر الهلال عربستان وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشتند. نماینده کشورمان علی‌رغم پیروزی یک برصفر در بازی رفت، امشب و در ریاض نتوانست از پس الهلال عربستان برآید و در مجموع بازی‌های رفت و برگشت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کرد تا یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پایان راه این تیم باشد.

به گزارش تابناک، پرسپولیسی‌ها که امسال تنها در لیگ قهرمانان آسیا نتایج قابل قبولی کسب کرده بودند و امیدوار بودند با موفقیت در این جام تلخی‌های یک سال گذشته در لیگ و جام‌حذفی را از یاد خواهند برد. اما آن‌ها دقایقی پیش با تحمل شکست سه بر صفر برابر تیم الهلال عربستان ضمن وداع با لیگ قهرمانان آسیا به خانه بازخواهند گشت. شاگردان برانکو ایوانکویچ که در بازی رفت پیروزی دیرهنگام یک برصفر را کسب کرده بودند به مدد عدم دریافت گل در بازی خانگی امیدوار بودند با یک بازی منطقی در خانه حریف راهی دور بعدی شوند اما زود حریف عربستانی بر نماینده کشورمان چربید و آن‌ها با دریافت سه گل بازی را واگذار کردند.

پرسپولیسی‌ها که نیمه اول و تا میانه‌های نیمه دوم را در لاک دفاعی فرو رفته بودند و با یک دفاع چند لایه می‌خواستند مانع گلزنی بازیکنان الهلال شوند تا دقیقه 56 دوبار دروازه خود را باز شده دیدند. از این دقیقه به بعد بود که پرسپولسی‌ها با علم به اینکه تنها با یک گل زده در این بازی می‌توانند علی‌رغم شکست در مجموع دو دیدار و به مدد گل زده در خانه حریف راهی دور بعدی شوند حضور خود را در نیمه زمین حریف پررنگتر کردند اما حتی این حضور پررنگ هم تاثیری نداشت تا اینکه آن‌ها در یک غافلگیری گل سوم را هم دریافت کردند. بازیکنان پرسپولیس در این بازی به ندرت ضربه در چارچوب دروازه داشتند و همین نشان می‌دهد که پرسپولیس قدرت لازم برای شکست حریف عربستانی خود را نداشت. حالا نفت تهران که فرداشب باید به مصاف الاهلی برود تنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان است.


ترکیب پرسپولیس:
سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، مايكل اومانیا، حمیدرضا على عسگرى، بابک حاتمى، احمد نورالهى، مهدی طارمى، امید عاليشاه، محمد نورى، رضا خالقى فر ، هادی نوروزى
سرمربی: برانکو ایوانکویچ

الهلال عربستان:
 خالد شراهیلی، کواک تای، یاسر الشهرانی، دیاگو، کریری، محمد جاهفالی، نواف العبد، سالم الدوساری، عبدالعزیر الدوساری، یوسف السالم، محمد الشلهوب
سرمربی: جورجیوس دونیس

گزارش بازی:

00:00  بازیکنان پرسپولیس با سوت والنتین کوالنکو ازبکستانی بازی را آغاز کردند.

01:00  خطای امید عالیشاه روی نواف العبید بازیکنان الهلال را صاحب یک ضربه کاشته می‌کند. اما ارسال شلهوب راهی به دروازه پرسپولیس ندارد و تنها یک کرنر نصیب این تیم می‌شود.

03:00  در حالی که جو ورزشگاه به شدت علیه پرسپولیسی‌هاست بازیکنان این تیم خودشان را به دروازه الهلال کم‌کم نزدیک می‌کنند و صاحب اولین کرنر خود می‌شوند که البته از ان بهره‌ای نمی‌برند.

08:00  باسر شهرانی فرار خوبی را از جناح چپ پرسپولیس انجام می‌دهد و توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس می‌رساند. اما پیش از انکه یوسف السالم برسد اومانیا مسیر توپ را قطع می‌کند.

10:00  پرسپولیسی‌ها در این لحظات در لاک دفاعی فرو رفته‌اند. دفاع چندلایه پرسپولیسی‌ها نشان می‌دهد که برانکو که تبحر خاصی در چینش سیستم‌های دفاعی دارد برای امشب برنامه خاصی دارد.

12:00  رضا خالقی‌فر اولین توپ را روانه دروازه الهلال می‌کند تا کمی فشار از روی این تیم کاسته شود. اما شوت او در چارچوب دروازه نیست.

25:00   یوسف سالم، از جناح چپ دفاع پرسپولیس به محوطه این تیم نفوذ کرد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه سرخپوشان کرد اما توپ او با برخورد به علی عسگری به کرنر رفت.

26:00   بازهم نفوذ الهلالی ها از سمت چپ محوطه پرسپولیس، موقعیت خطرناکی را برای این تیم ایجاد کرد اما سوشا مکانی با خروج خود این توپ خطرناک را دفع کرد.

27:00   شوت محکم یوسف سالم از پشت محوطه جریمه را سوشا مکانی به صورت ناقص دفع کرد و مهاجم الهلالی ها توپ بازگشتی را به بیرون زد.

29:00  بازیکنان الهلال پس از حدود ده دقیقه حمله مستمر، بالاخره از شکاف بین مدافعان سرخپوش یعنی اومانا و حاتمی استفاده کردند و توسط یوسف سالم به گل اول این بازی رسیدند.

41:00  یوسف سالم بار دیگر با یک شوت سرکش دروازه پرسپولیس را تهدید می‌کند. اما ضربه او با برخورد به بازیکنان پرسپولیس به کرنر می‌رود.

45:00  یک موقعیت خطرناک دیگر برای بازیکنان الهلال. شوت سرکش بازیکنان این تیم با اختلاف کمی از کنار دروازه سوشا مکانی به بیرون می‌رود.

45:00  اومانیا بازیکن الهلال را در محوطه جریمه سرنگون می‌کند اما داور اعتقادی به پنالتی ندارد. بازیکنان الهلال به شدت اعتراض می‌کنند و این اعتراض تا پایان نیمه اول و توقف بازی هم ادامه دارد.

پایان نیمه اول با برتری 1-0 الهلال عربستان برابر پرسپولیس ایران

46:00  یک فرار دیدنی از سالم الدوساری با ارسال خوب او همراه می‌شود اما اومانیا مانند دقایق قبل به خوبی توپ را دفع می‌کند.

53:00  عبدالله الدوساری هم شانس خود را برای گشودن دروازه پرسپولیس می‌آزماید اما شوت او با اختلاف از کنار دروازه پرسپولیس بیرون می‌رود.

54:00  اولین تعویض در بازی به این صورت انجام می‌گیرد که فیصل درویش به جای عبدالله الدوساری به میدان می‌آید.

55:00  فرار فیصل دروریش، بازیکن تازه‌وارد با ارسال او همراه می‌شود که توپ به دستان نورمحمدی برخورد می‌کند و داور اعلام پنالتی می‌کند.

56:00  محمد شلهوب، کاپیتان الهلال پنالتی این تیم را به گل تبدیل می‌کند.

58:00  پرسپولیسی‌ها با یک گل می‌توانند خودشان را به مرحله بعدی برسانند. برای همین آن‌ها از این لحظه بهع بعد بازی را راحت‌تر دنبال می‌کنند. در این دقیقه همکاری طارمی و نوروزی می‌رفت تا در قلب خط دفاعی الهلال عالیشاه را صاخبموقعیت گلزنی کند که مدافعان الهلال توپ را دفع کردند.

64:00  بار دیگر شلهوب یک هجومی را روی دروازه پرسپولیس طرح‌ریزی می‌کند اما این اومانیا است توپ را دفع می‌کند.

66:00  پرسپولیس کم‌کم خودش را به دروازه الهلال نزدیک می‌کند و با مهدی طارمی می‌رود تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما مدافعان الهلال توپ را به موقع دفع می‌کنند.

67:00  حاتمی شوت سرکشی را راهی دروازه الهلال می‌کند که توپ او در چارچوب قرار ندارد.

70:00  فرار عالیشاه و پاس او با طارمی منجر به سرنگونی او در محوطه جریمه می‌شود. بازیکنان پرسپولیس منتظرند داور اعلام پنالتی کند اما داور طارمی را به دلیل تلاش برای فریب داور با کارت زرد جریمه می‌کند. کاپیتان محمد نوری در میان شعارهای فراوان تماشاگران عربستانی به شدت به داور اعتراض می‌کند اما ثمری ندارد.

80:00  در ده دقیقه اخیر اگرچه پرسپولیسی‌ها در نیمه زمین الهلال خیمه زده بودند اما نتوانستند حتی یک توپ در چارچوب دروازه داشته باشند. ضمن اینکه در این دقایقی یکی دوباری اسیر ضدحمله‌های الهلال هم شدند. اما هرچه که بود سرخ‌های تهرانی فقط ده دقیقه برای باقی ماندن در لیگ قهرمانان وقت دارند.

88:00  تعویض دیرهنگام برای پرسپولیس. خالقی‌فر از بازی خارج و محمد علیپور به جای او به بازی آمد.

89:00  فرار علیپور جوان با خروج عجیب شراهیلی همراه می‌شود. در اثر برخورد شراهیلی برای مدت طولانی روی زمین دراز می‌کشد و داور علیپور را در بدو ورود به زمین با کارت زرد جریمه می‌کند.

90:00  چهار دقیقه وقت اضافه اعلام می‌شود.

90+01  گل سوم برای الهلال و این اب سردی است برتلاش‌های پرسپولیس. روی یک ضدحمله عبدالغزیز الدوساری دروازه مکانی را باز می‌کند.

90+02  مهدی طارمی به دلیل تکل خطرناکی که روی پای بازیکن الهلال می‌زند با کارت زرد دوم داور جریمه می‌شود و از بازی اخراج می‌شود.

پایان بازی و شکست 3-0 پرسپولیس برابر الهلال عربستان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹۲
انتشار یافته: ۵۰
نود دقیقه تا خوشبختی!!!!!!
مثلا اگه پرسپولیس ببره ما خوشبخت میشیم و تمام مشکلاتمون حل میشه.
واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
آره
کرایه تاکسی گرون تر نمیشه
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
تیمی که 1500 ریال عربستان برای استفاده از امکانات بدنسازی هتل نداره باید حذف بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
جناب خادم تو این فصل مدیریت دو تیم استقلال و پرسپولیس با شما بود بهتون تبریک می گم واقعا!!!
این یک بازی فوتبال نیست ما با 11 داعشی در زمین میجنگیم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
اقای زینال این حرفهای چرت و پرت و توهمی را از کجا میاری؟
پایان نیمه اول. پرسپولیس خیلی بد بازی کرد بنظرم حذف میشه.
انگار این بازیکنا غیرت ندارن...این چه وضع بازیه؟ من استقلالیه دوآتیشم ولی از صمیم قلب دلم میخواد پرسپولیس ببره،این عربستانیا دیگه خیلی ادعاشون میشه.
پرسپولیس له له بازنده
بهتر بود پرسپولیس به جای بازی مسخره اش، بازی برابر تیم عربستانی را به خاطر جنایاتش در یمن تحریم می کردند فوتبالمون که ره به جایی نمی بره حداقل برخی افکار جهانی را بیدار می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
به اندازه کافی در مورد فلسطین افکار جهانی رو بیدار کردیم.
اونوقت اونها هم تیم ملی ما رو مسخره کردند.
به امید پیروزی پرسپولیس ایران در برابر الداعش عربستان ...
واقعا اين بچه ها ميخوان بجنگن وأي به حال ما
کاش من تو زمین بودم میدونستم چجور با این داعشی ها برخورد کنم
اینا ماشینه خوب زیاد سوار شدن اونم باید از دستشون بگیرین بابا اینا جرات بردن عربستان رو ندارن مثل کشتی نجات
حالا چرا این موقع شب فوتبال بازی میکنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
مگس کمتر
دل بعضیا به چیا خوشه؟ اونم فوتبال ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
دل بعضیا؟
کل ملت را با این فوتبالِ ناقص گذاشتن سر کار
من واقعا نمیدانم دوستان پرسپولیس انتظار دارن پرسپولیس قهرمان آسیا بشه؟؟؟؟ با مهدوی کیا و کریمی و باقری نتونست میخاد با علی عسگر و حاتمی بشه؟؟؟؟؟
با دفاع کردن بهم ریخته گذاشتند تا دو گل بزارند توی کیسه شان بعد بیان سگ دو بزنند بر جبران / این که فوتبال نیست فقط بدنبال شانس باشی باید برنامه برای زدن گل می داشتند
خاک برسرتون بااين فوتبالتون
سعودی ها پرسپولیس رو ترکوندن
چرا اینطوری بازی می کنند؟
میلیاردرهای پفکی
بازی بی غیرتانه
مالیدین
عرضه نبود تومیدون جواب بدرفتاریشونو بدن
پرسپولیس تو آسیا همیشه مایه خجالت بوده.
داوری بر علیه ما بود
سوشای کلین شیت می تونه در سفر بازگشت هم علامت معروف شیش تایی ها رو نشون بده. بچم لیگ آسیا رو بی خیال شده و هنور تو حال و هوای دربیه
تو این جور بازیها پرسپولیس یا استقلال مهم نیست،مهم نام ایران ونماینده ایرانه،این بازیکنان مثلا"حرفه ای پرسپولیس متاسفانه انگار بی غیرت بازی میکردن وتلاشی برای گل زدن نمیکردن،حیف پولی که میگیرن
کشور حج عمره را تحریم کرده آنوقت آقای نژادفلاح و دوستانش تیم ول کردن به خودش و برای انجام عمل مستحبی که تحرم هم شده رفتن عمره .مدیریت در این شرایط حساس اینه آیا؟
بعضی از راننده تاکسی ها انقدر رانندگی کردند که وقتی تو ماشینشون میشینی از تسلطشون در رانندگی لذت میبری. حالا این فوتبالیستای ما صبح تا شب کارشون بازی کردنه آخرشم دو تا پاس سالم نمی تونند بدن!
بابا ما را مسخره کردن اینها. این بازی بود که کردند؟ این یک بازی تیم پرمدعائی است که در لیگ داعیه قهرمانی داره؟ این بازیکنانی که انگار سرب به پاهایشان بسته شده معلوم بود که نه توان بردن دارن و نه عرضه آنرا و نه شخصیت پیروزی را. بابا جمع کنید بخداوندی خدا این فوتبال جز ابوریزی و فساد و حیف و میل اموال و بیت المال عمومی فایده ای نداره. بابا 90 دقیقه بجای بازی کردن درست و حسابی ، یا بفکر کلک زدن به داور بودن و یا وقت کشتن و یا انگار دارن اسلوموشن در زمین میدوند. خدا را شکر میکنیم که شکست خوردند. ایکاش بیشتر و بیشتر گل میخوردند. این بازیکنان که ذره ای عرق ملی و تعصب ندارند. الاقل ما که دلمان خنک میشد. این کفاشیان را برش دارید. فوتبال ما متلاشی شده. جناب روحانی بجای اینکه بشینند و اول بگوید بنزین گران نمیشود. 2 ماه بعد بگوید آزاد میشود و سهمیه بندی تمام. 48 ساعت بعد دوباره سهمیه بندی و نتیجه اینکه در 48 ساعت بنزین را گران کردید و کسی هم نفهمید چه شد. بجای این دوز و ..... ها این فوتبال را جمع کنید و پول بی حسابی که به جیب عده ای بی تعصب و شب زنده دارو قلیان کش و فراری از وطن و بی ادب و بی شخصیت میکنید به زخمی بزنید. آخه این بازی بازیکنی است که ادعا داره باید در یکسال - نه 6،7 ماه - که دنبال توپ میدود بالای میلیارد پول بگیره؟ کلک و حقه بازی و داور گول زدن را دیدید؟ بابا با چه زبانی بگوئیم ملت راضی با حیف و میل بیت المال ونیست. بخدا حرام است این پولی که به این بازیکن نماها میدهید. هواپیمای اختصاصی و هزینه و کشمکش سیاسی برای این نمایش مسخره و اسلوموشن؟ بابا جیا هم چیز خوبی است بخدا.
باعث این باخت جناب اقای درخشان هست که با ازدست دادن یک دروازه بان ششدنگ و اوردن سوشا این بلا رو سر پرسپولیس اورد ایشون باید جواب بدن
عزیزان فوتبال رو سیاسی و مذهبی نکنین لطفا بهتر بازی کرد و برد تمام
بچه ها مچکریم
حالا یک عده بیکار دنبال توجیه باشند و بگویند، داور حقمان را خورد و دلایل واهی دیگر.
با حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمی شود تا کی باید بودجه ی مملکت صرف شوتبال بشه، شوتبالی که سالیان سال هست که هیچ افتخاری جز ادعا کسب نکرده، افتخاراتی مانند:
1- شکست از عراق جنگ زده در جام ملت های آسیا
2- شکست در بازیهای آسیایی و افتضای اخلاقی
3- و هزاران مورد دیگر

ولی ورزشکاران عزیز ما در سایر رشته ها، بدون هیچ پول و ادعایی، قهرمان آسیا و جهان می شوند ولی حمایت چندانی از آنها نمی شود. مسئولین محترم ورزش فقط شوتبال نیست. کشورهایی که در المپیک اول می شوند، فوتبالشان در چه جایگاهی است. در مسابقه بوکس قرن، چقدر تماشاچی حضور داشت و چقدر پول ردوبدل شد. مایکل فلپس، مایکل جردن، شوماخر، راجر فدرر و ....، اینها شوتبالیست نیستند.
واقعیت اینه که زور پرسپولیس اصلا به الهلال نمیرسید در تهران که داور به اشتباه گل الهلال رو آفساید اعلام کرد و گل پرسپولیس هم توسط مدافعان الهلاا وارد دروازه شد. در برگشت هم که پرسپولیس نتونست حمله جدی روی دروازه الهلال داشته باشه و حرکت طارمی که تو حرکت آهسته هم تمارض بود ولی متاسفانه این چند ساله بازیهای آسیایی عوض اینکه درست تحلیل بشن با تبلیعات وسیع رسانه ای سیاسی و حتی محل جولان شعارهای نژآدپرستانه شدند در نتیجه به هیچ وجه آنالیز و اطلاعات واقعی داده نمیشه.. امیدوارم ادمین چاپ کنه
انتظار نداریم پرسپولیس قهرمان آسیا بشه اما انتظار داشتیم جواب کارهای این آل سعودی های کثیف رو حداقل تو زمین بدن !! بدترین رفتار رو با همین پرسپولیسی ها تو فرودگاه و هتل و ... کردن !!!
دمشون گرم واسه استپ هاشون
آقای مکانی بجای ریش بلند کردن و شبیه داعشی شدن و اعداد نشان دادن به هموطن خودت برو یکم تمرین کن و اینجور راحت گل نخور واقعا جای نیلسون خالی بود
چرا هم چیز باهم قاطی مکنید خوب تیم الهلال واقعا از پرسپولیس خیلی بهتر و با تاکتیک تر بازی کرد
اینها وقتی دیدند سه ساعت تو فرودگاه جده معطل شدند باید بر می گشتند وجود چیزی هست که تو هر کسی پیدا نمیشه
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
وجود باید تو بازی خودشو نشون بده! وقتی تو زمین راه بری و 10 بار یک تاکتیک را اجرا کنند و راهش را نبندی یعنی مربی خوابه! یعنی تعویض یک جوین که حداقل میتونه بدوه باید تو دقیقه 87 انجام بشه؟؟؟؟؟!!!!!
پرسپولیس نه بلد بود دفاع کنه ونه بلد بود حمله کنه
این بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند بازیکنی که عشقش داشتن ماشین انچنانی و ویراژ و قیافه گرفتن تو خیابانها باشه بهتر از این نمیشه من موندم اینا اگه جای مسی بودن چه می کردن دیگه نگو و نپرس
توی ایرانم به زور تماشاچی ها برد کاملا مشخص بود که توی عربستان می بازه
من فک میکردم با همه توهینایی که بهشون شده با انگیزه بیشتری بازی کنن و شاید اونا رو ببرن اما سیب زمینی تر از این حرفان که ما فکر میکنیم
مریی خارجی غیرت ایرانی و دغدغه شیعی ندارد و لذا در بازی دیدیم که با خونسردی نظاره گر بود.
با این بازی حتی می توان ادعا کرد که تیم مورد تطمیع قرار گرته است ؟
هر جا صحبت پول و پاداش و هدایتی بیاد وسط اون فوتبال خراب میشه نمونش خود تیم استیل آذرین
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی