بازدید 1687

تیاگو و کاستا غایبان فهرست جدید اسپانیا

کد خبر: ۵۰۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸ 26 May 2015
 در لیست تازه منتشرشده تیم ملی فوتبال اسپانیا نام هافبک بایرن مونیخ و مهاجم چلسی دیده نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، ویسنته دل‌بوسکه از 24 بازیکن به منظور حضور در اردوی تیم ملی اسپانیا برای دو بازی بعدی این تیم دعوت به عمل آورد. در این فهرست نام تیاگو آلکانتارا دیده نمی‌شود که به دلیل مصدومیت عضلانی تیم بایرن مونیخ را در بازی مقابل ماینتس در هفته پایانی بوندس‌لیگا هم همراهی نکرد. همچنین دیه‌گو کاستا، مهاجم چلسی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته به تشخیص دل‌بوسکه در این دو بازی اسپانیا را همراهی نخواهد کرد. آندر هررا و خوان ماتا از منچستریونایتد نیز به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت نشدند.

لاروخا در تاریخ 11 ژوئن 2015 (21 خرداد 94) در شهر لئون اسپانیا در دیداری دوستانه پذیرای کارستاریکاست و سه روز پس از آن هم در مرحله انتخابی یورو 2016 در شهر بورسیف به مصاف میزبان خود، بلاروس می‌رود.

بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه‌بانان: ایکر کاسیاس (رئال‌ مادرید)، داوید دخه‌آ (منچستریونایتد) و سرخیو ریکو (سویا)
مدافعان: خوانفران (اتلتیکومادرید)، دنی کارواخال (رئال‌ مادرید)، سرخیو راموس (رئال‌ مادرید)، جرارد پیکه (بارسلونا)، مارک بارترا (بارسلونا)، جوردی آلبا (بارسلونا)، خوان برنات (بایرن مونیخ) و میکل سن‌خوسه (اتلتیک بیلبائو)
هافبک‌ها: کوکه (اتلتیکومادرید)، سرخیو بوسکتس (بارسلونا)، داوید سیلوا (منچسترسیتی)، ایسکو (رئال‌ مادرید)، سانتی کاسورلا (آرسنال)، سسک فابرگاس (چلسی)، آندرس اینیستا (بارسلونا)، پدرو (بارسلونا)، ویتولو (سویا) و آلیکس ویدال (سویا)
مهاجمان: پاکو آلکاسر (والنسیا)، آلوارو موراتا (یوونتوس) و نولیتو (سلتاویگو)
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی