بازدید 1830
میراسماعیلی و زارعیان تا المپیک کنار هم فعالیت خواهند کرد

رستگار: سوءتفاهم‌ها حل شد، یک دل کار می‌کنیم

کد خبر: ۵۰۳۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹ 26 May 2015
رئیس فدراسیون جودو گفت: سوءتفاهم‌هایی که بین میراسماعیلی و زارعیان بود حل شد و حالا تا المپیک برزیل کنار هم یک دل کار خواهیم کرد.

محمدعلی رستگار در گفت‌وگو با فارس، در مورد جلسه‌ای که طی یکی دو روز اخیر برای پایان دادن به حواشی برگزار شده بود، گفت: خوشبختانه صبح امروز بنده به همراه آرش میراسماعیلی و مجید زارعیان جلسه‌ای برگزار کردیم و سرانجام سوءتفاهم‌هایی که وجود داشت برطرف شد. میراسماعیلی و زارعیان هر دو دست در دست هم دادند و قول دادند تا المپیک برزیل کنار یکدیگر باشند و به موفقیت جودو فکر کنند.

وی در ادامه افزود: در جلسه صبح امروز سوء تفاهم‌هایی که پیش آمده بود رفع شد و میراسماعیلی و زارعیان از آن به بعد کنار یکدیگر بدون حاشیه کارشان را انجام خواهند داد.

رئیس فدراسیون جودو در واکنش به صحبت‌های معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای که روز گذشته اعلام کرده به زودی در مورد جودو تصمیم‌گیری‌هایی خواهد کرد، گفت: من در حد خودم طی این چند روز تلاش کردم تا حواشی جودو کاهش پیدا کند. با وزارتخانه نیز ارتباط نزدیکی دارم و مواردی که نیاز باشد را مراعات می‌کنم تا همه چیز به نفع جودو به پایان برسد.

رستگار در پاسخ به این سؤال که طی چند روز گذشته ملی‌پوشان مدعی شدند مجید زارعیان از لحاظ فنی برای آنها مورد تأئید نیست. آیا این نفرات در ادامه اردوها حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: همه بچه‌ها اشتباه کردند که در مورد زارعیان صحبت کردند و حالا همه آنها به اردو می‌آیند، یک دل و یک صدا با هم کار خواهند کرد. ورزشگاه در مورد مربی و سرمربی تصمیم‌گیرنده نیست، هرکسی ضعفی داشته باشد ما این موضوع را حل خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی