بازدید 2237
قنبرزاده: مشکل برطرف نشود به تهران برمی گردیم

معطلی سه ساعته نفتی ها در فرودگاه جده

کد خبر: ۵۰۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 26 May 2015
مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه کاروان این تیم بیش از سه ساعت است که در فرودگاه جده معطل شده، گفت: اگر این مشکل تا یک ساعت آینده برطرف نشود به تهران باز می گردیم.

به گزارش ایرنا، کاروان تیم فوتبال نفت تهران برای برگزاری دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با الاهلی عربستان راهی جده شده است.

مطابق انتظار، کارشکنی های میزبان سبب شده تا اعضای تیم نفت ساعت ها در فرودگاه جده معطل شوند.

منصور قنبرزاده در تماس با خبرنگار ایرنا، ضمن اعلام این خبر افزود: مطابق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، روادید تیم های میزبان باید بدون مشکل صادر شود اما عربستانی ها به ما اعلام کردند که روادید در فرودگاه صادر خواهد شد.

وی گفت: با این حال بیش از سه ساعت است که در فرودگاه جده حضور داریم اما هنوز اقدام خاصی صورت نگرفته است و پس از اعتراض های ما و درگیری لفظی که داشتیم تنها اقدامات ابتدایی را میزبان انجام داد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه چرا نماینده کنفدراسیون آسیا در فرودگاه حاضر نشده است، توضیح داد: او به فرودگاه آمد اما پس از چند دقیقه توسط افرادی که نمی شناختیم به محل اقامتش بازگردانده شد.

مدیرعامل باشگاه نفت در ادامه گفت: امیدوارم این مشکل به زودی حل شود زیرا در غیر این صورت به تهران بازخواهیم گشت.

او ادامه داد: ما برای خودمان احترام قائل هستیم و اجازه نمی دهیم به نماینده ایران توهین شود.

وی گفت: رفتارهایی که امروز و همچنین روز گذشته با ما و تیم پرسپولیس در عربستان شد انگیزه ها را افزایش داد تا برای ایران افتخار آفرینی کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی